Колеги решил съм да сменям ангренаж на A3 AGN мотор 1.8 125 к.с. свалих динамото ,пистовия ремък,ламаринките на ангренажа,но не мога да бръкна с инструмент да разхлабях обтяжната ролка,пречи ми лапата която държи мотора.Как се процедира в такъв случай,
1.разкачам казанчето на хидравликата и развивам тампона първо от към купето и вдигам мотора на горе и тогава развивам останалите болтове на лапата.
2.пускам мотора надолу като го развия от двата болта дето съединават двете части на лапата,но тогава изпускателните тръби ще опрат още при 5 см надолу.
???моля за малко помощ
Как се сменя на 1.8 20V ангренаж?-решено
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Как се сменя на 1.8 20V ангренаж?-решено
Последна промяна от icemenn на Вто 27 мар 2012 9:21, променено общо 1 път.
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.8 20V смяна на ангренаж?
успях колеги.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: 1.8 20V смяна на ангренаж?
Би ли споделил как? 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V смяна на ангренаж?
Технологията е следната - развива се болта,който крепи лапата към тампона (тампона е под лапата,до колкото си спомням).После двигателя се закрепва (връзва се отгоре ако ситуацията и техниката дават такава възможност или се подпира отдолу и се повдига нагоре).След това лапата не е под напрежение и може да се развие от към двигателя и да се махне,при което вече има пълен достъп до всичко 
При 1.8Т и 1.8 125 к.с. е много важно да се процедира внимателно с масленото дампер,както му викат (онази джаджа,която бута обтяжната ролка).
При 1.8Т и 1.8 125 к.с. е много важно да се процедира внимателно с масленото дампер,както му викат (онази джаджа,която бута обтяжната ролка).
-
hristopenov78
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8 20V смяна на ангренаж?
zfa159 написа:При 1.8Т и 1.8 125 к.с. е много важно да се процедира внимателно с масленото дампер,както му викат (онази джаджа,която бута обтяжната ролка).
В какъв смисъл да се процедира внимателно.Кое по точно да се внимава с масления дампер.Какво може да се случи?
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: 1.8 20V смяна на ангренаж?
Така наречениея "газов обтегач" или "успокоител" трябва да са свие за да може да отпусне ролката и да се свали ангренажа.
Към новия обтегач има и щифт, с който се блокира обтегача да не изхвръкне.
Свиването на обтегача става с помощта на шпилка и гайка. В листовката на новите части трябва да има описание на резбата и дължината на шпилката.
Шпилката и гайката минават през улея на ролката и се завива на успокоителя.
Когато рамото на успокителя се прибере достатъччно и щифта да мине през него(както е показан на снимката) могат да се свалят.


С номера 11,12 и 13.
Към новия обтегач има и щифт, с който се блокира обтегача да не изхвръкне.
Свиването на обтегача става с помощта на шпилка и гайка. В листовката на новите части трябва да има описание на резбата и дължината на шпилката.
Шпилката и гайката минават през улея на ролката и се завива на успокоителя.
Когато рамото на успокителя се прибере достатъччно и щифта да мине през него(както е показан на снимката) могат да се свалят.


С номера 11,12 и 13.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 20V смяна на ангренаж?
Да и това трябва да се прави много бавно,а не с тресчотката,защото въпросния обтегач,ако се свие рязко,после не става за нищо (изхвърля си маслото и спира да работи).Това му е особеното и трябва да се има предвид при свиването му.Масово хората не го сменят,защото е скъп,иначе влиза в ангренажния комплект,който трябва да се смени,според дебелите книги за ремонт на двигателя.


- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.8 20V смяна на ангренаж?
Колеги радвам се че разчекнахте темата.Но при мен този газов цилиндър опъващ ремъка беше блокирал и си оптегнаг ролката с щангичка и го стегнах и всичко е перфект.Цилиндърчето нито успяхме да го приберем нито да го изкараме... навих шпилката стегнах с гайката да обере луфта и след това първо се изкриви шпилката после му се развали резбата дето е при гайката и го заебах...Много тяга има това газово цилиндърче...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 83 госта