Който всеки момент ще бъде оплют от някой бесен фен на спортните филтри
Хората отдавна са казали и доказали,че всичко е въпрос на компромис - печелиш ли от едно,губиш от друго и при повечето неща с двигателите и мощност и т.н. е точно така.Примерно печелиш повече въздух,ама по-зле филтриран,ама пък печелиш повече мощност,за сметка на по-малък живот на двигателя.Махнеш ли гърнетата,печелиш повече мощност и по-дълъг живот на турбото,за сметка на по-силен шум (по-нисък комфорт) и екология (за което пркатически на никой не му дреме,ама реално си е нещо,което губиш и го има в уравнението

).
И то за всичко е така и нещата седят все на едно и също кантарче

За да стане като хората,трябва филтъра пак да си е панелен,хартиен,от тези,които се сменят,само че да е с по-голяма площ и кутията за ф-ра да е по-голяма.тогава се губи пространство и финанси (по-големия ф-р е по-скъп),ама пък се печели повече въздух,който е качествено филтриран (освен ако ф-ра не е менте,де...).Предимството на спортния е,че дава по-голям дебит през себе си при същия обем,само че,както горе казах,все трябва да е за сметка на нещо и това е филтрацията на частиците във въздуха.
