

kamazmaster написа:След като се разреди с нафтата би трябвало да мине лесно. Отнема ли време или тече бързо?
аз така филтрирам и нямам проблеми,говорим за филтриране в домашни условия за без париsamo_pechka написа:"Бояджийските" филтри НЕ стават ! Горивото по бензиностанциите е с чистота около 5 микрона .А тея дето са за боя -130 до 190 микрона! Т.е. те стават само да филтрират паднала кал от картера на колата, като са ти точили маслото.Маслото минава през 5-7 микрона ,но ...трудно !Може би с помощта на центрофуга..
boss_901 написа:Колеги и през какво е най-добре да се прецежда?????
boss_901 написа:Колеги и през какво е най-добре да се прецежда?????
boss_901 написа:Колеги аз имам голф3 1.9ТДИ 1z 94год. и смятам да карам на изгоряло олио на 100%, може ли нещо да стане на джигатела![]()
samo_pechka написа:boss_901 написа:Колеги аз имам голф3 1.9ТДИ 1z 94год. и смятам да карам на изгоряло олио на 100%, може ли нещо да стане на джигатела![]()
Ако нямаш система за подгрев на олиото преди да "влезе" в ГНП-ето -категорично не ! Може да караш лятото с 50 на 50 олио и нафта (по-добре 30 на 70 олио -нафта за всеки случай) .В по-студени дни намаляш олиото още! А зимата го забравяш! Това е пак казвам, без система за олио! А ако имаш система такава ( особено с два резервоара-втория за олиото представлява една туба 25 кила)- се кара на принципа на колите с газ .Като позагрее колата -превключваш на 100 % олио ( системата освен воден подгрев има и един допълнителен подгрев на ток за олиото) и 2 километра преди да угасиш колата-превключваш отново на нафта ,за да се "изпразни" помпата от олиото и да остане с нафта за следващото палене - това е само ако знаеш,че скоро няма да палиш колата ! Един линк да почетеш viewtopic.php?f=24&t=71801
boss_901 написа:Колеги аз смятам да направя сам една система за олио. Първо ще взема горивен филтър от Рено защото филтъра е свързан към антифриза и би трябвало да поддържа 80-85 градуса. Второ тези клапани от газовата уредба стават ли за нафта/олио, защотото смятам да сложа на тези мъркучи към резервоара(тук ще е само олио). Трето ще сложа една туба(преди тубата пак ще има два клапана) в багажника и в нея ще има само нафта. Четвърто едно копче за газ(ще стане ли) за да може да се прехвърля от нафта на олио. Колеги нещо пропускам ли?????И колко пари единия клапан??????![]()
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта