2400 кубика -> 70 коня! :)))

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

2400 кубика -> 70 коня! :)))

Мнениеот lyubobg » Нед 08 окт 2006 12:21


http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14134.html
Едно време карах такова Волги и снощи се зачудих това с двигател на камион колко ли коня има и днес се скъсах да се хиля като прочетох - 70! :lol: :lol:
Винаги съм се удивявал на руснаците как могат да правят толкова бавни коли - примерно москвич с 1500куб двигател 60 коня и ускорение някъде към 19 до 100 :shock




Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Нед 08 окт 2006 12:24


няма какво да му се чудиш - това са спортни модели на тракторите Беларус.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 08 окт 2006 12:36


Москвича е 75 коня май и е копирал двигателите на БМВ mhihi


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Нед 08 окт 2006 12:41


Achim Lauritzen написа:Москвича е 75 коня май и е копирал двигателите на БМВ mhihi


Мдам. Двигателя си е на БМВ, ама да бяха копирали и скоростната кутия ..... mhihi mhihi


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 08 окт 2006 13:03


По-точно блокът му е от БМВ.Има други разлики.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Нед 08 окт 2006 14:44


То добре, че руснаците не стигнаха до Волфсбург през втората световна . Тогава сигурно на ЗАЗ-а щяха да сложат някой VW двигател а не да му копират само формата! :twisted:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 08 окт 2006 14:45


70-70 колкото толкова, ама няма трошене предполагам.... :lol:


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Нед 08 окт 2006 15:02


Има едно автомобилче...ZIL 41041
http://www.amo-zil.ru/zil_eng/67.html#view
вижте му характеристиките и ги сравнете с американските и немските лимузини по онова време. Lincoln TownCar беше с мотори V8 с мощност от 130 до невероятните 155 :lol: Най-мощния двигател на MB S-class(W116) беше 286к.с. Та могли са да правят коли руснаците ако искат :wink:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 08 окт 2006 16:31


А виж ги ти японците как изцеждат от 1000 кубика - 100коня :roll:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 08 окт 2006 16:51


Аз пък съм на мнение че философията на тези двигатели за които говорите /от социализма/ е малко по-различна, а именно - няма значение колко метал ще отиде за изработката, няма значение колко ще гори, щото суровини и нефт дал господ, хубаво е да е издръжлив и да не се разваля щото сервизи няма много, ама пък и да не е,все тая щото и да искаш по-хубав няма от къде да си вземеш mhihi


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 08 окт 2006 16:59


няма значение колко ще гори, щото суровини и нефт дал господ, хубаво е да е издръжлив и да не се разваля щото сервизи няма много,

ха колега то хубаво за суровините, ама аз карах 412 ка Форсирана :wink: която даже се водеше 80 коня..... та неписаният ми 7 ми разряд е от това "неразвалимо" нещо... хем моя беше на 90000 км...... после му сложих един "оригинален" руски копхозен филтър на маслото, хартиите му се разтвориха от маслото и се завлякоха по лагерите и маслените канали.... и с него се свърши.... а за волгата - хм и такава карах, но при среща в тясна улица разни ми ти там голфари и пасатори внимателно ме заобикаляха - не са пригодени за среща с олекотен танк :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 08 окт 2006 17:07


Виж сега,в Москва където са правили Месершмида много по-лесно се намира водка, а в Горки - където са Волгите е била дефицит, от там разликата в качеството :lol:


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Пон 09 окт 2006 0:16


хора тия коне ги зарежете!вижте каква сила има при ниски обороти:170/2200 н*м :P за сведение мк3гти 2е:170/2400 н*м!!като е доста по-съвремена кола! 8)


Потребителски аватар
varkulaka
Мнения: 1063
Регистриран на: Чет 02 юни 2005 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот varkulaka » Пон 09 окт 2006 6:59


Не намирате ли някаква прилика с Мини Купър

Изображение


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пон 09 окт 2006 8:38


Kozunak написа:70-70 колкото толкова, ама няма трошене предполагам.... :lol:
То при 4500 макс обороти какво чупене:)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта