Пак ша те питам кат повозиш някой с някакви фешън дънки с капси или някви тенекиени надписи Армани Джинс.
Да не ти се плаче после, щот последиците не са много приятни.
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1 написа:Пак ша те питам кат повозиш някой с някакви фешън дънки с капси или някви тенекиени надписи Армани Джинс.
Да не ти се плаче после, щот последиците не са много приятни.
Мнооого си прав!Моята шоф. седалка не прилича на нищо!Мястото за сядане от една малко парче скъсано,сега е направо...Лошото е че и аз имам вина!иначе за поддръжка дори е по-добре от плата!Както и да го изцапаш ползваш само един влажен парцал!Купил съм си един добър препарат за кожа и няколко пъти в годината го мажа и е перфектен!и подгряването на седалките играе голяма роля при съсипването на кожата!
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1 написа:Пак ша те питам кат повозиш някой с някакви фешън дънки с капси или някви тенекиени надписи Армани Джинс.
Да не ти се плаче после, щот последиците не са много приятни.
Такива не употребяваме...

Всяко едно нещо ако искаш да го имаш трябва да го пазиш.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]

Последна промяна от MAYKI на Вто 27 мар 2012 0:12, променено общо 1 път.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
MAYKI написа:На никой нищо не давам наклон на каквото и да било ама малко ми се струва смешни мое мнение да казваш,че по лесно се поддържа някакъв плат от колкото кожата да определено не съм роб на автомивките все пак колата повече за каране от колкото удоволствие ама в Бг прахта и най много и ако карам кора с някакъв плат а не кожа за да не мирише на прахоляк в колата трябва през ден да ходя по мивки,а с кожата най много един път на седмица,а това с арманито мисля ,че не сериозно,значи от дънки не трябва да имам здрава седалка на нито една кола и да знам какво имаш предвид едно боядисване на детайл в салона е 20/30лв не мисля ,че е проблем да го направиш един път в годината за 2 часа и нещата са като нови
Поздрави всеки да кара с каквито калъфки иска


Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1 написа:Няма и 24 часа и конЯ па отиде У рякатЪ
I don't give a shit

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Да върна малко добрия тон тука... потвърждавам за платнения подлакътник, че е голяма мизерия.
Зимата няма дертове, обаче лятото като съм по тениска и се опирам директно на него той попива всякакви сокове и сосове от мен и за няколко месеца заприличва на мекица. Ще видим кога и моя ще го огрее кожичка
Зимата няма дертове, обаче лятото като съм по тениска и се опирам директно на него той попива всякакви сокове и сосове от мен и за няколко месеца заприличва на мекица. Ще видим кога и моя ще го огрее кожичка

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Евала... завиждам ти за времето което явно имаш. Голфетката ти е бижу!
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Следващия ъпгрейд, който предстои да бъде монтиран в скоро време. За който доста дълго съм се чудил дали го искам или не, дали да свети или не... Главно се бях отказал от него, понеже елементите са с гумено покрите, което лично мен ме дразни страшно много и все още ме дразни много (затова и си препродадох духалките - леки забележки). Тъй като духалките ще бъдат нови, се надявам да нямам проблеми с гумата в близко бъдеще
. След като сложих алуминиевите педали обаче, определено смятам, че интериора има нужда от така наречените Bora Vents. Но не съм сигурен дали има нужда от още лампички....
.
Подготвих си инсталация, с оригинални букси, които са ми подарък от колегата @tipsy . Понеже искам всичко да стане максимално оригинално и като хората. Лошото беше че трябва да се разглобява, а аз мразя да раглобявам.

И тъй като старите ми духалки заминаха, а новите все още не са дошли... днес докато се ровех отново, съвсем случайно попаднах на една стара тема и мнението на @theraven (един добър приятел
), който отново ми изостри вниманието, че Bora Vents, които оригинално се монтират на Golf 4 само във вариант R32 са без подсветка. Винаги съм се придържал към оригинала, доколкото мога и доколкото ми позволяват взможностите, моите духалки ще бъдат кастрирани и няма да светят, което автоматично изкюлчва, разглабянето и монтирането на инсталация, а така също и монтирането на плафон от W8 и неговото окабеляване, нещо което също се обмисляше като вариант и идея.
.




Подготвих си инсталация, с оригинални букси, които са ми подарък от колегата @tipsy . Понеже искам всичко да стане максимално оригинално и като хората. Лошото беше че трябва да се разглобява, а аз мразя да раглобявам.

И тъй като старите ми духалки заминаха, а новите все още не са дошли... днес докато се ровех отново, съвсем случайно попаднах на една стара тема и мнението на @theraven (един добър приятел




- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Много ми харесва темата, постоянно я следя и не ми се искаше да се намесвам, но наистина ли ти харесват духалките повече без подсветка? Защото си дал снимка "със" и "без"...вижда се разликата. Освен това за да прекараш инсталацията се налага да се свали единствено жабката, като по-хард интервенция. Адски елементарно е, даже на дясната духалка имаш подготовка в таблото от къде да мине буксата за осветлението. Аз като човек с такива духалки мога да кажа че светлината им не е натрапчива. Пиша го това за информация, знам че на Р32 Голф не светят и уважавам мнението ти, но според мен е по-красиво като светят.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Ако се пуща кабел допълнително - цяла инсталация, жабката + двето кори под волана трябва да се свалят. Иначе другият начин само през айрбега ми е известен, ама не бих го вързал по този начин... въпреки че крайният ефект е същият. Само за сверка, 3-те женски букси струват 20лв. кабел + изолацията + текстилен изолир... + 15лв. ма идеята беше да стане като оригинално, но пък то оригинално на Голф 4 няма
.
Имал съм възможност да ги видя на живо на theraven, luciano и roadrunner и на още една - две Бори, много ми харесва. Всякъш на моята кола ще се кефя повече ако не светят. Въпреки че винаги може да се дръпне кабела и да спрат да светят.

Имал съм възможност да ги видя на живо на theraven, luciano и roadrunner и на още една - две Бори, много ми харесва. Всякъш на моята кола ще се кефя повече ако не светят. Въпреки че винаги може да се дръпне кабела и да спрат да светят.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Замислил ли си развитие някакво по екстериора или само работиш по интериора /р32 стайл/? 

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Ако си намеря хубави R32 джанти ще ги сложа, или пък Jubi BBS-а. Стоков Голф 4 с V6 добавки и R32 джанта много ми харесва 
Ако ме огрее с джанта, може да и сложа Ейбах Про Стриит 30 / 30, което ще е компромисен вариант между старото ми FK 35/40 и сегашното ми стоково/спортно окачване. Може отново да се сложат фланци, според зависи, понеже и Аристо и Юбито са с по-прибрано ET
.
По ексериора, основната работа в момента е нова боя и оправяне на кусурите от предното пребоядисване. Това дали ще и се случи някога, в бъдещето не зная. Ако остане втора кола, най-вероятно
.

Ако ме огрее с джанта, може да и сложа Ейбах Про Стриит 30 / 30, което ще е компромисен вариант между старото ми FK 35/40 и сегашното ми стоково/спортно окачване. Може отново да се сложат фланци, според зависи, понеже и Аристо и Юбито са с по-прибрано ET

По ексериора, основната работа в момента е нова боя и оправяне на кусурите от предното пребоядисване. Това дали ще и се случи някога, в бъдещето не зная. Ако остане втора кола, най-вероятно

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 4 госта