
Теглича го взех от В3 комба
Разликата е само във бронята. Бронята се хваща към теглича. Местата за закрепване при комба и седан са еднакви разликата е че при комбата бронята е малко поизрязана заради 5-тата врата

И понеже знам че веднага ще има хора които ще ми кажат че съм луд че на седан и на комба са еднакви тегличите. Ще ме изкарат технически неграмотен и т.н. Нека първо погледнат каталожните номера от линка за седан и комба и тогава да пишат

http://www.teglichi.com/auto/volkswagen.php
Ето го и него

И трябва да се монтира
Необходими инструменти:
Камъни 13 и 16 + върток (тресчотка);
г.ключ 8;
Управител (чук);
Букси (ползвах такива за фабричните говорители на В3 и за осветлението на врътките на парното със по две крачета пасват идеално);
Изолирбанд;
Термошлаух;
Споялник
Първо сваляме бронята
отдолу има 5бр видии за ключ 8 по долният ръб на бронята 3бр. отзад и по един от ляво и дясно

Развиват се 4-те болта в багажника за камък 16 са



Бронята се издърпва назад и се открива тази гледка

Така изглежда бронята от вътре

Мястото за изрязване е направено със точки фабрично и има два варианта за рязане

Тези болтове се развиват

И планките се махат

За по лесно разкопчах гредата на бронята

На мястото на планките се стяга тегличът
На дъното на багажника има тапа от там се вкарва инсталацията в купето

Бронята се монтира по обратният ред
Вече със теглич

Така изглежда платката на левият стоп

На по високата хоризонтална букса със 2 клеми са масата (31) и +12V за стоповете (BR)
на другата хоризонтална са мигач (BL) Re и габарит (S)Re от дясно
А на вертикалната мигач (BL)Li и габарит (S)Li от ляво
Това е схема на шукото > viewtopic.php?f=17&t=85776&hilit=%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5
Тук е момента да БЛАГОДАРЯ на колегата PASSAT за транспортирането на желязото ( теглича ) до моя милост


