Б4 комби - тегли на ляво
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
в4ера се преборих наи сетне с су6тия проблем колега
Значи същата работа, както при теб. От половин година теглеше съвсем леко на ляво, стендове-мендове и маистори една камара и нищо. Времено оправих работата с налягането в гумите, като както вече се изясни малко промених наляганията,но най-накрая след вчерашния монтаж на 4 броя чисто нови летни гуми всичко заспа и взе да мърка, няма теглене, няма нищо. Преди бях с две нови предни зимни гуми и задни по-стари континентал. Ако си с различни гуми това е проблема щом стендовете и макферсоните са ок. Това да ти тегли от лагер е пълна глупост, стругар сам от сумати години и ти казвам че такова чудо няма.
Последна промяна от brad4edat на Пет 30 мар 2012 22:02, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи аз бях със същия проблем и не случайно те попитах дали на место се върти на едната страна по лесно от колкото на другата, след трите реглажа в три различни сервиза ми казват едно и също - изправна ходова част и идеален реглаж, затова след като помислих стигнах до рейката и отидох в студентски град в 9-ти блок и там също ме увериха че ще е рейката. Сваляне ,качване,смяна на цялата карантия в рейката /защото е била силно износена/ и смана на двете кормилни каренза с пръта между тях и всичко си дойде на мястото,
няма да тегли на нито една страна и волана започна да се върти еднакво и на двете страни. Цялото това удоволствие ми излезе 250 лв с смяна и на хидравличното масло.
няма да тегли на нито една страна и волана започна да се върти еднакво и на двете страни. Цялото това удоволствие ми излезе 250 лв с смяна и на хидравличното масло.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
batsande написа:Значи аз бях със същия проблем и не случайно те попитах дали на место се върти на едната страна по лесно от колкото на другата, след трите реглажа в три различни сервиза ми казват едно и също - изправна ходова част и идеален реглаж, затова след като помислих стигнах до рейката и отидох в студентски град в 9-ти блок и там също ме увериха че ще е рейката. Сваляне ,качване,смяна на цялата карантия в рейката /защото е била силно износена/ и смана на двете кормилни каренза с пръта между тях и всичко си дойде на мястото,
няма да тегли на нито една страна и волана започна да се върти еднакво и на двете страни. Цялото това удоволствие ми излезе 250 лв с смяна и на хидравличното масло.
Преди 2 седмици минах на същата интервенция в ТУ и колата се оспа. Иначе преди това 3 години дърпа колата без да износва на криво гумите, идеална геометрия, всичко. След рециклирането на рейката всичко е наред вече.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Andrey написа:Благодаря на всички!
Всичко проверих - геометрия, тампони, амортесьори, накрайници, нови гуми - всичко е ОК.
Явно ще излезе рейка. Ще я закарам някой ден в ТУ.
М/у другото там има ли много тарапана, има л;и предварително записване, че съм адски зле с времето.
Значи не е много натоварено но не е лошо да им звъннеш един телефон преди това и за един ден са ти оправили рейката с монтаж и демонтаж а телефона е 0886/122-677 - Оги
- Santa Fe
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 12 мар 2012 21:14
- Автомобил: VW Passat B5 2000
- Двигател: 1900 TDI 116
- Местоположение: София
Re: Б4 комби - тегли на ляво
Аз съм с б4, 95 г., 1.6 бензин и при мен тегли вляво, но има и друг интересен симптом - при десен завой в движение се чува шум, все едно дясната гума опира в колата, което според мен е свързано със същия проблем. Гумата си е стандартен размер 185/65/14 и не би трябвало да от нея.
Ще проверя всичко (тампони носач, реглаж на предница и т.н.), но ако някой има идея и ме насочи, за да спестя разходи, ще съм много благодарен. Дали бягането вляво + шума вдясно не означава директно рейка?
Ще проверя всичко (тампони носач, реглаж на предница и т.н.), но ако някой има идея и ме насочи, за да спестя разходи, ще съм много благодарен. Дали бягането вляво + шума вдясно не означава директно рейка?
Re: Б4 комби - тегли на ляво
Не означава директно рейка.
При шум в завой - лагер на предно колело /може и главината да е заминала/
Провери първо тях и ги оправи, после мисли нататък....
В София има много проверени клубни сервизи...потърси ги
При шум в завой - лагер на предно колело /може и главината да е заминала/

Провери първо тях и ги оправи, после мисли нататък....
В София има много проверени клубни сервизи...потърси ги
-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Б4 комби - тегли на ляво
Ми мойта дърпа вдясно.От как я купих е така.При рязък старт дърпа та се не знае.А иначе в движение има склонност да ходи вляво.Ма това май е рейката.Ще карам докат падне-пък ще видим.
- Santa Fe
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 12 мар 2012 21:14
- Автомобил: VW Passat B5 2000
- Двигател: 1900 TDI 116
- Местоположение: София
Re: Б4 комби - тегли на ляво
Krasi написа:Не означава директно рейка.
При шум в завой - лагер на предно колело /може и главината да е заминала/
Провери първо тях и ги оправи, после мисли нататък....
В София има много проверени клубни сервизи...потърси ги
Благодаря. И аз това си мислех, но шумът е все едно опира гумата в подкалника, но не съм убеден дали не идва от под капака

Zdravko Zankov написа:Ми мойта дърпа вдясно.От как я купих е така.При рязък старт дърпа та се не знае.А иначе в движение има склонност да ходи вляво.Ма това май е рейката.Ще карам докат падне-пък ще видим.
То и аз така я купих, ама нещата се засилиха след смяната на външния ремък и предните гуми

При теб както няма звук и бяга и в двете страни, може да пробваш с реглаж на предния мост или поне проверка. Последното и аз мисля да го направя.
- Santa Fe
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 12 мар 2012 21:14
- Автомобил: VW Passat B5 2000
- Двигател: 1900 TDI 116
- Местоположение: София
Re: Б4 комби - тегли на ляво
Оказа се скъсана биалетка, която от време на време опирала в полуоската. Като сложихме нова, се скъса и другата, та ги смених и двете
Сега е по-добре

Сега е по-добре

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта