Разлика в работата при моно - топла/студена

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Съб 31 мар 2012 16:57


Моното е вечното ААМ на фв - може и АБС или някой друг мотор да е така ама аз имам наблюдения над моята
Допитвах се до кой ли не из нета и на живо все "разбирачи" и 1 не можа да ми даде разумно обяснение защо моно-мотор 1.8 с обикновенна АГУ работи доста по-динамично и приятно когато е студен от колкото когато загрее.
При мен е така и ткаа и не мога да си го обясня
Газовата е обслужена с мембрани на на по-малко от 10К км , филтри , свещи и все.
Може би не съм единствен с тоя (според мен дефект) та за това ви питам - защо така става и как се оправя?
Когато загрее губи мощност и за да върви така както когато е студена сигурно ще се иска развиване на крана :arrow: по-висок разход :arrow: не става.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот muns61 » Съб 31 мар 2012 18:00


На бензин същото ли е?


ivailinio
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 15:30
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS
Местоположение: София

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот ivailinio » Съб 31 мар 2012 18:09


И при мен е така колега, 1.8АБС с обикновенна газова и вакумен изпарител с нови мембрани. Загрее ли колата се спъва осезаемо...


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Съб 31 мар 2012 18:12


не
разликата се появява само на газ - като достигне едно 70 градуса горе-долу и веднага започва да хълца като я натисна ,а докато е студена при натискане на педала си набира доволно - даже работи по-добре от на бензин
на бензин имам едно замисляне за секунда при рязко натискане на педала но го отдавам на това че колата се кара предимно на газ :roll:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Нед 01 апр 2012 14:27


ivailinio написа:И при мен е така колега, 1.8АБС с обикновенна газова и вакумен изпарител с нови мембрани. Загрее ли колата се спъва осезаемо...

аз съм с ел.ловато....
въпреки че бях пробвал преди малко пробвах пак - да откача тръбата за топлия въздух и да я изведа на прохладно :lol:
това ефект няма :roll:
айде тука много разбирачи всичките горят малко и вървят много а ся мълчите :beer


Потребителски аватар
Vencitu
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот Vencitu » Нед 01 апр 2012 14:57


И на моята кола така се получава и аз съм с ААМ мотора и си го обяснявам единствено, че изпарителя докато не загрее хвърля течна газ(повече гориво), а не газообразна каквата по принцип трябва да е.

Поздрави!


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот balamata » Нед 01 апр 2012 15:04


Качвам ти няколко снимки да видиш господа"жабарите",какво са сложили на входа за студен въздух на филт.кутия.И как са застопорили клапата с една видийка да не може да смуче от входа за топъл въздух.Както и снимка на моя възд.филтър,който,както писах в друга тема си някакъв вид спортен и с който не виждам разлика във вървежа специално за топъл или студен двигател.Подчертавам,че всичко тук е правено от италианците,защото знам предния собственик,какъв е идиот и само е карал,без да прави!Аз единствено съм си преработил дифузера към по-малък.
Прикачени файлове
DSC00221.JPG
DSC00223.JPG
DSC00224.JPG


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Нед 01 апр 2012 15:10


колега това със топъл и студен въздух не работи - т.е. пробвах да откача тръбата разлика няма
а това запушване на входа за студения въздух скоро го размътваха в една друга тема
как ти работи на бензин колата?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот muns61 » Нед 01 апр 2012 15:41


Причината е в изпарителя - обеднява сместа, като загрее. Настрой наново от тройника на топло - развий малко да тръгне колата нормално, и на студено ще дойде много - ще мирише на недоизгоряла газ. Това е от стари, или калпави мембрани.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот parno » Нед 01 апр 2012 17:21


това е ясно
пробвах да развия до толкова че колата да работи добре топла
като е студена газта й идва в повече и мирише на сурова газ
но мембраните са на по-малко от 10К - оригинални ловато
някъде другаде да е ключа за палатката?


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот nepreklonniq » Нед 01 апр 2012 17:53


balamata написа:Качвам ти няколко снимки да видиш господа"жабарите",какво са сложили на входа за студен въздух на филт.кутия.И как са застопорили клапата с една видийка да не може да смуче от входа за топъл въздух.Както и снимка на моя възд.филтър,който,както писах в друга тема си някакъв вид спортен и с който не виждам разлика във вървежа специално за топъл или студен двигател.Подчертавам,че всичко тук е правено от италианците,защото знам предния собственик,какъв е идиот и само е карал,без да прави!Аз единствено съм си преработил дифузера към по-малък.

Колега, можеш ли да дадеш точни размери на тази пластинка, дето е ограничен входа на студения въздух на последната снимка ?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот Winner25 » Нед 01 апр 2012 18:14


Според мен "дефекта" е в това, че изпарителя като е студен не работи нормално и пуска повече газ. Колкото и хубави да са мембраните все си мисля че еластичността на материала от който са направени силно зависи от температурата.

И понеже си писал че си извадил тръбата за топлия въздух - не е правилно защото отворите за топъл и студен въздух са с голяма разлика в диаметрите. За да изключиш напълно този вариант откачи вакумчето на клапата.
А и по принцип може да си го откачиш :)


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот balamata » Нед 01 апр 2012 18:20


Hristo Dimov написа:
balamata написа:Качвам ти няколко снимки да видиш господа"жабарите",какво са сложили на входа за студен въздух на филт.кутия.И как са застопорили клапата с една видийка да не може да смуче от входа за топъл въздух.Както и снимка на моя възд.филтър,който,както писах в друга тема си някакъв вид спортен и с който не виждам разлика във вървежа специално за топъл или студен двигател.Подчертавам,че всичко тук е правено от италианците,защото знам предния собственик,какъв е идиот и само е карал,без да прави!Аз единствено съм си преработил дифузера към по-малък.

Колега, можеш ли да дадеш точни размери на тази пластинка, дето е ограничен входа на студения въздух на последната снимка ?

Сега го мернах с шублера.Външния е ясен,а вътрешния диаметър е 28 мм.Интересното е,че и диаметъра на дифузьора на плочката ми,е също 28 мм.Без да искам съм ги уеднаквил :) .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот stefan4o » Нед 01 апр 2012 18:24


Winner25 написа:Според мен "дефекта" е в това, че изпарителя като е студен не работи нормално и пуска повече газ. Колкото и хубави да са мембраните все си мисля че еластичността на материала от който са направени силно зависи от температурата.

И понеже си писал че си извадил тръбата за топлия въздух - не е правилно защото отворите за топъл и студен въздух са с голяма разлика в диаметрите. За да изключиш напълно този вариант откачи вакумчето на клапата.
А и по принцип може да си го откачиш :)

Прав си. Още не съм се възползвал, но според мен най-добрият вариант е през изпарителят да се пусне вода наполовина (примерно) от диаметъра на щуцерите му. Като ми остане време ще взема да го направя това нещо. По тоя начин изпарителят не се загрява до работната температура на мотора и респ. на антифриза - 80-90гр, което, според два източника - хартиен носител и практик е по-добрият вариант за работа на мембраните му.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Разлика в работата при моно - топла/студена

Мнениеот nepreklonniq » Нед 01 апр 2012 18:26


.

Последна промяна от nepreklonniq на Нед 01 апр 2012 18:30, променено общо 1 път.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта