Аз също съм от тези, които гласуваха искрено.
Не мисля, че ако сега някъде започне да се произвежда голф 2, той ще струва колкото 5-ца, в голяма грешка сте. След като една Шкода Фабия струва около 15000, то голф 2 би струвал дори по-малко. Но ако някой ми предложи чисто нов г2 ТДи с ел.пакет, клима и еърбег, за около 15000лв, изобщо няма да се замисля. Още повече, че този дизайн, който някой наричат "кубче", или "кашон", ми е доста присърце, и смея да твърдя, че ми харесва много повече от 3-ката, 5-цата, и много други съвременни автомобили.
Колкото до това дали има г2 с еърбег - за 1-чка кабрио съм сигурен, че има, разглеждал съм каталог с тази опция, така че предполагам, че и за г2 би трябвало да има.
Според мен, ако навремето вместо да се мъчим да правим ровър "маестро", бяхме почнали да правим голф двойки, нещата щяха да бъдат далеч по-успешни.
Бихте ли си купили чисто нов Голф 2, ако се произвеждаше?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз гласувах 100% за и също така съм напълно искрен.
сега ще изредя и доводи:
1. 2ката е с чиста немска кръв,не като "най-новите" 5ци(а и другите марки),които освен това са и със такива системи дето някои хора казаха че били най-добрите....а то всъщност някакви датчици нз си какви навсякъде мерят и един компир смета като луд,колко газ,колко наклон нз си кво!
и то вкрайна сметка освен че компира ти кара колата, а ако стане нещо и компира спре(което си се случва,както се случва на 2ките да скърцат),хем е опасно,хем колата изобщо не се движи....щото всичко минава от там
2. 2ката има КЛАСИЧЕСКИ дизайн от 80те години,който с годините се запазва и с времето е станал като символ за тогавашният дизайн ,защото тази кола продължава да живее...не само на улиците,пистите,ралитата и тн. а и в сърцата на много хора.
3. напрактика погледнато 2ките като технологии нямат кой знае какви разлики със новите модели,разликите са в икономичноста определяна от въпросния компир.всеки който си е сложил чип на нова кола от моите познати ми казва за разхода, че все едно пак се е качил на ладата "турбо";)
4.цената на голф 2 никога не е била висока даже и през далечната 86г. така че и сега да се произвежда нов и сега ще се копува,в това съм повече от убеден
сега ще изредя и доводи:
1. 2ката е с чиста немска кръв,не като "най-новите" 5ци(а и другите марки),които освен това са и със такива системи дето някои хора казаха че били най-добрите....а то всъщност някакви датчици нз си какви навсякъде мерят и един компир смета като луд,колко газ,колко наклон нз си кво!
и то вкрайна сметка освен че компира ти кара колата, а ако стане нещо и компира спре(което си се случва,както се случва на 2ките да скърцат),хем е опасно,хем колата изобщо не се движи....щото всичко минава от там
2. 2ката има КЛАСИЧЕСКИ дизайн от 80те години,който с годините се запазва и с времето е станал като символ за тогавашният дизайн ,защото тази кола продължава да живее...не само на улиците,пистите,ралитата и тн. а и в сърцата на много хора.
3. напрактика погледнато 2ките като технологии нямат кой знае какви разлики със новите модели,разликите са в икономичноста определяна от въпросния компир.всеки който си е сложил чип на нова кола от моите познати ми казва за разхода, че все едно пак се е качил на ладата "турбо";)
4.цената на голф 2 никога не е била висока даже и през далечната 86г. така че и сега да се произвежда нов и сега ще се копува,в това съм повече от убеден

- Kaizer Soze
- Monseigneur
- Мнения: 1277
- Регистриран на: Съб 22 апр 2006 20:14
- Автомобил: Dacia Sandero Stepway
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
- Контакти:
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
asskoGTI написа:аз гласувах 100% за и също така съм напълно искрен.
сега ще изредя и доводи:
1. 2ката е с чиста немска кръв,не като "най-новите" 5ци(а и другите марки),които освен това са и със такива системи дето някои хора казаха че били най-добрите....а то всъщност някакви датчици нз си какви навсякъде мерят и един компир смета като луд,колко газ,колко наклон нз си кво!
и то вкрайна сметка освен че компира ти кара колата, а ако стане нещо и компира спре(което си се случва,както се случва на 2ките да скърцат),хем е опасно,хем колата изобщо не се движи....щото всичко минава от там
И това за компа. По-лаишко изказване не съм чел. Къде са тези компютри дето шофират вместо теб и дето било опасно (кое точно е опасното? да не е бомба), и дето не се движела...ами коя кола се движи като е развалена че да си купя две от нея!
2. 2ката има КЛАСИЧЕСКИ дизайн от 80те години,който с годините се запазва и с времето е станал като символ за тогавашният дизайн ,защото тази кола продължава да живее...не само на улиците,пистите,ралитата и тн. а и в сърцата на много хора.
Моля те да ми покажеш къде точно са тези писти и ралита?
А за сърцата съм напълно съгласен. Като споменах по-горе и аз съм минал през легендата на Г2 и бях доволен!
3. напрактика погледнато 2ките като технологии нямат кой знае какви разлики със новите модели,разликите са в икономичноста определяна от въпросния компир.всеки който си е сложил чип на нова кола от моите познати ми казва за разхода, че все едно пак се е качил на ладата "турбо";)
Тука си в голяма грешка. В технологично отношение между Голф 2 и Голф 5 еднакво е само: емблемата, надписа, броя на цилиндрите и още десет неща.
А за чипа ако двигателя е атмосферен то от него няма смисъл. Затова и разхода е голям. Я сравни чип тунинг на ТДИ...повишена мощност и запазен или по-малък разход.
4.цената на голф 2 никога не е била висока даже и през далечната 86г. така че и сега да се произвежда нов и сега ще се копува,в това съм повече от убеден
Нали не си мислиш че многомилионния маркетинг на ВАГ е пропуснал тази "златна" и "доходоносна" възможност да продават и днес Голф 2. Може би хората са се напечелили и са решили да разпуснат малко с продажба на ГОЛФ 5?
И аз да не бъда разбран грешно:
1. Оценявам Голф 2 с пълна шестица...но за времето си
2. Голф 2 е олицесътворение на надеждната кола, която всеки шофьор иска да има дори и аз...но преди 10 години
3. Ако се произвеждаше днес бих си я купил...ако нямаше по-добри аналози от същата марка
Може би аналгогично ще звучи и сравнението: ако се продава днес процесор 486 DX2 ще си го купите ли пред AMD SEMPRON[/quote]
Последна промяна от versace на Пон 09 окт 2006 22:48, променено общо 1 път.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
leavon написа:versace написа:Може би аналгогично ще звучи и сравнението: ако се продава днес процесор 486 DX2 ще си го купите ли пред AMD SEMPRON
Е ти удари тавана с това сравнение!!
Може би само забравих да добавя на относително еднаква цена

Иначе сравнението е точно на място. Много добре илюстрира казуса
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
leavon написа:versace написа:Може би аналгогично ще звучи и сравнението: ако се продава днес процесор 486 DX2 ще си го купите ли пред AMD SEMPRON
Е ти удари тавана с това сравнение!![/quote]
Сравнението няма нищо общо ... понеже ...
Да приемем 4е Процесора е "двигателя" на едно ПЦ .... в темата се дискутира модел кола , а не конкретно мотора и ....
И друго .... Не разбирам от Процесори и грам , но мисля 4е 486 DX2 e много по УМРЕЛ спрямо AMD SEMPRON .....
Мислиш ли 4е една 2-ка GTI 16V е много по УМРЕЛА спрямо една 5-ца GTI ????????????????????????????????? кажи ?
И друго има .... Един процесор мисля 4е след като е 486 кфот и да му праиш не може да отговори на днешните изисквания ... (не сам сигурен понеже не разбирам от ПЦ-та)
Ама една 2-ка ГТИ с набити от 5000 до 10000 лв в нея ще подмине 5-цата по много показатели и бъди сигурен 4е ще отговори на савременните изисквания ......и
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Аз не разбирам защо сравнявате голф 2 с голф 5? Реално погледнато, голф 2 е с размерите на днешното поло. Или бюджетния VW Gol. И цената им би била подобна. Не мисля, че един Gol превъзхожда с нещо голф 2. Нито дизайна му е дизайн, нито е бъкан с електроника. Ако аз трябва да избирам м/у голф 2 и Gol, чисто нови, с всички екстри, GTI или турбодизели, вероятно бих избрал голф 2. Да, наистина Gol е с по-съвременен дизайн, но за мен е безличен. И съм сигурен, че като издържливост, ремонтопригодност, надеждност, и цена, голф 2 ще го бие отвсякъде. Говоря хипотетично, примерно ако някъде по света - в Бразилия например се произвеждаше Голф 2, за около 12-15000лв, бих си купил.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта