Ще имам ли проблем ако карам без N75
-
Major_Bobi
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
А ето че можело.Това не се отнася за колегата Андонов, който предварително знаеше къде е ключа от палатката.
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
kraskko написа:колега нищо лично,ама като ми каже майстор карй така няма проблем ми настръхва косата.казвам го от личен опит с майстори,след намесата на доказан майстор от форума се наложи да си купя гнп.така,че ще пращам такива майстори не в германия,а в молдова.
лично мое мнение.
Кой имаш предвид като доказан майстор от форума, ако е от Монтана въпросът става риторичен

- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
По тази логика и AGR е по същия начин или съм в грешка 
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Добре тогава щом може нека колегата Golf да сподели каква е разликата сега когато е без клапана,как работи колата и върви ли нормално?
че и аз имам проблем с забиването и незнам какво да правя 
че и аз имам проблем с забиването и незнам какво да правя 
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Имам чувствово че колата върви малко по-слабо без клапана.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
По принцип бая инженери са мислели както над този така и на други дизелови двигатели, което ме навежда на мисълта, че щом този клапан е сложен там значи има за какво да е там..
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Golf_Diesel_ написа:Имам чувствово че колата върви малко по-слабо без клапана.
А иначе турбото в целия диапазин от обороти ли работи смисъл до 4000об. или ? Щом казваш че върви по слабо явно работи на по ниско налягане или бъркам

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Да, даже колегата Andonov го е казал, че разтоварва на по-малко налягане, а иначе пак до 4000 си отива.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Ок мерси колега,може да пробвам на моята как ще се отрази ако го махна 

- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
ДАНЧО написа:По тази логика и AGR е по същия начин или съм в грешка
Може, не грешиш. Но пак казвам че ще върви по-слабо. Причината е че без Н75 турбото разтоварва на около 650мбара, а с клапана на около 850.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
а това означава ли че ако се сложи механичен буст контролер може да се надуе ??
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Може ама ти е по-лесно да си купиш Н75
.Иначе то ако е само за 0,85 налягането можеш да го постигнеш с лека дупка във вакуумния мъркуч.
Според мен не само ,че разтоварва на по-малко налягане на макса ,ами и в преходните режими има по-ниско налягане ако си караш без Н75 ,иначе верно нищо не и става на колата - даже турбинката спи в повечто време (ама и на задкормилното не му става хубаво на тва налягане)
Според мен не само ,че разтоварва на по-малко налягане на макса ,ами и в преходните режими има по-ниско налягане ако си караш без Н75 ,иначе верно нищо не и става на колата - даже турбинката спи в повечто време (ама и на задкормилното не му става хубаво на тва налягане)
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
въпроса е да се надуе над 0,85
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
С дупката в мъркуча също можеш да вдигнеш над 0,85.То налягането го вдига турбото ,а не бууст контролера
.Въпросът е ,че Н75 управляван от компютъра в колата разтоварва гейта(увеличава налягането в турбината)при ниските ,докато ако командваш ръчно буста (независимо дали с контролер,натягане на пружината или дупка(байпас ако искаш модерна дума
) в управляващия мъркуч) ще го постигнеш само на високите обороти.Естествено можеш да вземеш някои скъп контролер които да управялва турбото спрямо оборотите както го орпави компютъра,ама финансово няма смисъл 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Ще имам ли проблем ако карам без N75
Днес говорих с един и тоя ми разправя че Н75 се прецаквал, защото се напълвал с масло и ако пробвам да го изчистя с нещо като WD40 можело пак да тръгне
Има ли нещо такова
Аз така или иначе ще си купя друг клапан, но да се пробвам ли да изчистя стария ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта
