Потърсих с търсачката,но не открих. Проблема е следния.
Паркирам Пасатката под наклон така че предницата е по-високо от задницата. Когато се опитам след време да запаля, колата пали много трудно, върти дълго и след това държи високи обороти 1,5-2к. След известен период от време оборотите се нормализират. Бензинова помпа ли е, вакуум ли е или нещо друго?
В хоризонтално положение или с наклонена надолу предница проблем няма.
Проблем със запалване.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
вероятно по някакъв начин се изпразва горивната система и като въртиш двигателя да запали а той не иска компа си мисли че е бедна смес и се опитва да обогати /дозира/ горивото и затова след като дойде бензина и запали, са по-високи оборотите на двигателя. /Това разбира се е предположение само/
Този проблем ми нававя на температурен датчик примерно, но не може да се влияе от положението на колата. /дали е под наклон или не/
Този проблем ми нававя на температурен датчик примерно, но не може да се влияе от положението на колата. /дали е под наклон или не/
Случвало ми се е същото , не с Пасата а с един джип когато предницата е по- високо та дори при изкачване на по- дълъг наклон двигателя изгасваше. Причината беше пропуск по горивната магистрала от резервоара до бензиновата помпа ( помпата беше на двигателя)т.е. теглеше и въздух освен бензин.
Провери си дебита и налягането на подаваното гориво от помпата , горивен филтър,пропуски по системата.Колкото за оборотите -нямам идея . Бих ти препоръчал диагностика.
Провери си дебита и налягането на подаваното гориво от помпата , горивен филтър,пропуски по системата.Колкото за оборотите -нямам идея . Бих ти препоръчал диагностика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта