Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.
От миналата зима дизеловото ми поло започна да пали трудно при по-ниски температури (сутрин) около 6,7 градуса и надолу. При минусуви забрави
. Карал съм го за мерене на компресия но всичко е в норми, свещите са замерени и те са ок. Някакви идеи от специалистите във форума или място на което мога да отида за ремонт? Ще ви бъдя много благодарен за всякаква помощ
, може и на ЛС.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Въртенето 3-4 пъти на стартера не значи че акомолатора е добре щото просто тока може да е слаб и да върти бавно.Моя миналата години по същия начин не палеше.Закарах да ми изчистат стартера и човека отвътре извади купчина кал и листа+единия лагер строшен-а колата все пак въртеше 2-3 пъти и палеше,а на топло даже от веднъж!След като го изчисти и смени лагера на -20 палеше от раз.Сега отново не пали бързо при под 10 градуса и имам чуството че е акомулатор щото върти бавничко.Неска сутринта си нпарвих експеримент понеже свещите на ТДИ работят под 5 градуса давах на три пъти контакт за да позагреят повече и тръгна от раз.
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.
hadves написа:От миналата зима дизеловото ми поло започна да пали трудно при по-ниски температури (сутрин) около 6,7 градуса и надолу. При минусуви забрави. Карал съм го за мерене на компресия но всичко е в норми, свещите са замерени и те са ок. Някакви идеи от специалистите във форума или място на което мога да отида за ремонт? Ще ви бъдя много благодарен за всякаква помощ
, може и на ЛС.
Момчета .... нов проблем от последните часове. Колата вече и при 18 градуса както е сега не пали. Като дам на контакт, лампата за подгрев светва и изгасва, но като завърти стартера започва да мига. Това да не е някоя свещ?
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
L&R написа:Има някакъв проблем с подгряването.
Измери с мултицет дали грее при даване на контакт или релето е заминало.
Полото SDI или само D e?
кода на мотора ?
Полото мисля че е само D, поне по номера на двигателя така излиза - AEF006 е номера, 64 коня. Как мога да разбера дали е релето? То се намира над бушоните при дргуите релета или е някъде при двигателя?
Свещите ли да замеря при контакт?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега , провеи си всички бушони. Имах подобен проблем на GOLF III TD, лампата изгасваше, релето се чуваше как щрака, пробвахме какво ли не..а палех с подаване на ток директно от акумулатора на свещите.....накрая некакав техник смени 1 бушон /не знам кой и каде/ а човека дето кара колата на майстор така и не можа да ми обясни 
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ако не грее колата и при 30 градуса трудно ще запали,а това може да е по много причини!Така както само за момент светва лампата за подгряване трябва да рече че или релето не работи нормално или температурния датчик не отчита правилно!Ако на таблото показва температурата нормално не се залъгвай!!!Има още един които е само за релето.
- hadves
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Svetilio написа:колега , провеи си всички бушони. Имах подобен проблем на GOLF III TD, лампата изгасваше, релето се чуваше как щрака, пробвахме какво ли не..а палех с подаване на ток директно от акумулатора на свещите.....накрая некакав техник смени 1 бушон /не знам кой и каде/ а човека дето кара колата на майстор така и не можа да ми обясни
Мерси за съвета, ще ги проверя още утре!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта
