
Инфо за колата:
Модел: Golf MK3
Модификация: CL 2/3 врати
Година на пройзводство: 02.09.1992г.
Двигател 1.8 моно инжекцион, код на двигателя ААМ, 75 конски сили
Екстри: никакви , освен ако не броим хидравликата и централното заключване
Кратка история:
След като взех СУМПС на 18 годишна възраст беше време да търся кола...първоначално си бях харесал опел кадет тъй като бяха доста по евтини и възможни за мен...да имам голф 3 беше мечта само тогава.
Един ден видях във местният вестник обява за два голфа...единият TDI на цена от около 5500 по спомен и един бензинов на цена точно 4500 лева...обявате беше от града и с баща ми отидохме да го видим, още като го видях реших че това ще е моята кола...макар да нямах всички пари все още Беше точно това което исках тогава...сребрист с две врати и на дата 15.08.2005година аз се здобих с кола каквато не съм си и помислял, че ще имам по онова време
Абсолютно първите снимки на колата след като я взех, това е точно първият път когато я измих тъй като беше брутално мръсна като я купих и първият момент когато найстина почуствах, че това е МОЯТА лична кола.




На всичкото отгоре и "тунингован" подходящо за един млад шофер като мен тогава

Помня че първото нещо, което направих по колата беше да махна тази синя лепенка по левия стоп и да я заменя с такава на коато пише "spoon sports"нищо общо с VAG ама келешлък кво да прайш.
Още тогава имах идей как искам да изглежда колата ми....но като нямаш пари идеите не ти вършат кой знае колко работа
Карах си я така сигурно 2 години без да пипна абсолютно нищо по нея...освен разбира се обсулжването на мотора.
След това дойде момент в който калниците и трябваше да се изкърпят от пред защото имаха дупки, всички знаем как е...също така някой ми беше надрал предният капак от край до край, една печка се стовари от едно ремърке върху задния капак, и предната броня беше на салата в долния си край, колкото и да се опитвах да я правя, се знаеше че си требе друга здрава

Така и така ще се боядисва реших, че ще се боядисат и черните елементи по броните и лайстните....тогава исках да се махнат направо лайстине но нито бях дорасъл за такова упражнение нито имах времето за него...
И колата изглеждаше ето така....това което аз наричам първа фаза





И тук вече първото по сериозно нещо което трябваше да свърша да запуша дупката на куката чиято капачка изкърих в един камък в село арбанаси...после разбира се изкъртих и запушването ама това е друга тема


Много се дразнех, че голфовете с който се разминавам са с бели мигачи отпред а мойте са гадни дърти жълти



И до тук с оптиката

След това зе занимавах с аудиото като идеята беше следната....всяка година когато баща ми ме попита какво искам за рождення ден аз казвах музика

и така ....първата година плеър, втората година туба с усилвател третата година елипси за кората и четвъртата вече казах на приятелите ми че искам музика малко да оттърва бащата и усилвател за елипсите...който още не съм монтирал...седи ми до леглото и в то момент

И така минаха още 1 две години през който си мислех че май мечтата ми да пребоядисам колата да и сменя джантите и да я сложа на спортно окачване няма да се случи...до момента в който не попаднах на това във форума:

за сума от 450 лева....доста пари....особенно за мен....особенно за едни фарове от който реално нямам нужда защото колата ми си има фарове....които мразех обаче защото каквито и крушки да им слагах светеха като свещички....кратка консултация с бащата още в момента в който видях обявята и след като имах неговата благословия вече....веднага ги взех...
След като ги сложих на колата...разбрах, че няма да я бъде тая...тази кола ще се прави да става както искам, дори да се въртя около нея по цели нощи.

След монтажа им веднага започнах да събирам парички за това което бях намислил, махане на лайстните, слагане на окачване, смяна на джантите и боя на цялата кола.
Като бях решил, че колата няма да я пипа майстор освен за подготовката за боя и самата боя...и така и стана...
и през миналата 2011 колата беше прибрана в гараж през март месец и започнах да я разглобявам когато имах време за отделяне, тъй като работата ми е свързана със срокове и бачкане 7 дни в седмицата до към 20-21 часа. то не беше много...но се намираха тук таме по 1 два свободни дена...
Разглобих я и започнах да правя техническата част...всичко което има да се смени, като към това слагам и скоростната кутия, която да я сменяш без канал си е малко гадно ....ама се постига


Закупих окачването и го монтирах....и всякакви други неща които трябваше да се оправят или сменят....и така колата слезе от стойките за пръв път през месец август




Малко актова фотография...това съм аз търпящ изкрите по ушите си


и изварена цялата и запълнени брони....всичко do it yourself for the first time Броните ги правих 3 дена буквално по 12 часа всеки...задната беше доста поучипена и изкривена от теглича....то не бяха вгражане на мрежи после върху тях топене на пласмаса....важното че издържаха теста на да ги хвана и хвърля без да се пукне никъде


Верно да си купя читава задна броня е къде къде по лесно...ама като знам че бюджета е силно ограничен...не си позволявах такива неща...квото може се ремонтира


И така за месец и половина я докарах до това нещо



След това отпуската беше приключила и зглобяването протече малко бавно пак когато имам време....
докато вече не направих първата снимка на завършена и зглобена отвън поне кола



След това я карах около 1 месец без интериор и със прах от кит навсякъде вътре докато намеря време да го вкарам и него в колата и идеята че тази година (2012) ще го извадя и заменя с друг...дано да стане
И така 7 години и още не е завършена...съмнявам се че и някога ще бъде...