Въпрос за гърнетата на Пасата Б4 95 г. 1,6 101 к.с.
Въпрос за гърнетата на Пасата Б4 95 г. 1,6 101 к.с.
Здравейте колеги.Предстои ми смяна на средно и задно гърне на Пасата/1,6,101к.с.,95г./.Намерих от колега във форума много добри оригинални гърнета,само че са от дизел.Като гледам са еднакви,но незнам ако ги сложа,дали няма да се промени вървежа и звука на колата?
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за гърнетата на Пасата
Здравей , колега!Аз имам Пасат 1.8 моноинжекция и задното ми гърне го смених от дизелова кола и засега няма проблем,пък и гърнетата на дизела са доста по издържливи от тези на бензин.Във вървежа на колата поне аз не виждам промяна към лошо.Успех с избора!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос за гърнетата на Пасата Б4 95 г. 1,6 101 к.с.
Защо са по издръжливи?
Питам от любопитство.
Питам от любопитство.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за гърнетата на Пасата Б4 95 г. 1,6 101 к.с.
Гергин написа:Защо са по издръжливи?
Питам от любопитство.
Защото са мазни.Пр. на Г2 изпускателен колектор е тенекийка и це цепи, а на дизелака е чугун дбеличък.
Ако пък караш на газ отделят се много водни пари и гърнетата гният.Най-бързо задното, че там температурата е най-ниска.Гният и тръби, ако има огъвка ниско.
Re: Въпрос за гърнетата на Пасата Б4 95 г. 1,6 101 к.с.
Вече съм с гърнета от дизел и няма голяма разлика във вървежа и шума.Най-хубавото е че са оригинални немски и се надявам да нямам проблеми за напред. 

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос за гърнетата на Пасата Б4 95 г. 1,6 101 к.с.
kris11 написа:Гергин написа:Защо са по издръжливи?
Питам от любопитство.
Защото са мазни.Пр. на Г2 изпускателен колектор е тенекийка и це цепи, а на дизелака е чугун дбеличък.
Ако пък караш на газ отделят се много водни пари и гърнетата гният.Най-бързо задното, че там температурата е най-ниска.Гният и тръби, ако има огъвка ниско.
ОК. приемаме, че е така. Въпросът е, защо?
От как съм шофьор, все на газ съм - 16 години. Под мазни имаш предвид от нафтата или това е метафора?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за гърнетата на Пасата Б4 95 г. 1,6 101 к.с.
Гергин написа:Под мазни имаш предвид от нафтата или това е метафора?
Да и самите сажди и те са мазни.Пипни отзад ауспуха на по дърт дизел и пръста ти ще се намазни.