



Golf 4 - дизел или бензин?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Не му и трябва понеже човека пита за 1.6 ,а той не е
.Иначе лека полека и бензинките стават с демпфери.1.8Т примерно е.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Rabbit_TDI написа:Не му и трябва понеже човека пита за 1.6 ,а той не е.Иначе лека полека и бензинките стават с демпфери.1.8Т примерно е.
А защо? При дизелите се налага заради вибрациите, за какво му е на 1,8Т?
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Плавен ход на колата, по-малко импулсно (удърно) натоварване на ск. кутия , карета и т.н. , по-малко вибрации , маховика е необходим заради самата работа на мотора.
А ако някой иска и може, да прочете това -->http://www.aceautoservices.co.uk/flywheel.html
Предимствата на DMF са
Да премахне прекомерното тракане от скоростната кутия, като прави шофирането по приятно в целият диапазон на обороти. Намаляне усилието на превключване на предавките и подобравяне на разхода на гориво. DMF са създадени да предоставят максимално изолиране на вибрацията под нормалните обороти на двигателя, обикновено 200-400 оборота. При запалаване съответно и при гасене DMF е най-натоварен.
А ако някой иска и може, да прочете това -->http://www.aceautoservices.co.uk/flywheel.html
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
hooligan_sk написа:Rabbit_TDI написа:Не му и трябва понеже човека пита за 1.6 ,а той не е.Иначе лека полека и бензинките стават с демпфери.1.8Т примерно е.
А защо? При дизелите се налага заради вибрациите, за какво му е на 1,8Т?
Не е само това.Като цяло демпферните маховици са по-комфортни (обират тласъците на въртящия момент при тръгване и движение) и позволяват движение на по-ниски обороти което води до икономия.Има и още доста неща ама не съм много на ясно.Факта ,че при всички 1.8Т ги има (колегите с 2,3 да кажат при тях как е),а при последните 1.8 също.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?

Производители на авточасти и те са хора, защото да продават маховици само за първоначално вграждане (ако колата е едномасов) като може да продадът няколко за един жизнен цикъл на даден автомобил

От БОШ и сименс сигурно са знаели (планирали) с точност колко бобини/дросели/дебитомери и подобни чарколяци ще продадът през следващите 10години да речем за 1.8Т или 1.9ТДИ

Та в заключение: земи тоя модерен мотор с 2-3-4 ламда сонди, 2катализатора, система за студен старт, една камара соленойди, мъркучета, клапанчета, помпи, датчици, система за промеливо газоразпределение (проектирана да се разпадне на точно определени километри) или система за променлива геометрия на всмукателния колектор предвидена при някой ВАГ/Форд/БМВ модели да се разпадне пак на определени километри и чарколяците да и влезнат в мотора за по интересно и да може да правиш ремонт на мотора


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
niikoo_1 написа: едномасовия маховик е почти невъзможно да се преебе
Освен това нищо не ти пречи като се прецака двумасовия да си сложиш едномасов

- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Извиняваите Колеги от Фолксваген форума аз карам Ауди А4 1.8Т Куатро близо 5 години , искам само да споделя че изчетах цялата тема от начало до край и просто не се сдържах да не кажа това което мисля за нея !
1. Повечето хора писали в тема си нямат хал хабер от двигатели. Само са се возили
2. Абсолютно е вярно че няма как да се сравнява един ТДИ с Атмосферен Бенз. ( защото ТДИ е с Тръц от там какво следва вие ще ми кажете, и с какво е по добър от 1.6 примерно 90/110 коня срещо 101 коня ! )
3. Никой не даде конкретен отговор на въпростите на Незнаещите хора които найстина ги интересува нещо за някои двигател 1.6 SR 16V ли е или не е 16V.
4. Ако от тук писалите има инженери по ДВГ да си скъсат дипломите на две и в коша
5. Моля бъдете конкретни в отговорите си , не обърквайте допълнително питащите.
Сега аз да кажа защо съм тук ..... предстои ми да купя кола Ауди А3 / Голф 4 или 1.6 101 коня или 1.9 ТДИ 90 коня ( заради данъка ).... за предимно градски условия и по малко извънградско но ве пак го има , трябва ше да прочета да видя кое е по добре макар че имам наблюдения и информация от постове на хора които карат такива коли с тези мотори !
Карам казанат по горе кола , карал съм много коли БМВ-та дрифтарки , чипнати ТДИ самолеДи и тем подобни прехвалени коли но проблема ми е че точно 1.6 101 коня не съм карал и нищо не знам за него кои е 16 В кои не е , как се даржи на газ , колко кинта му е първоначалното обслужване и т.н. ред все важни неща за копувача които вие само приблизително споменавате а не конкретно.
Тука има доста заблудени хора че ТДИ всъщност дават някаква икономия - замислете се Дизела има алтернативно гориво и това е Олиото и Метанът но дизел на метан харчи 30% нафта докато бенз на метан харчи само Метан:) Бензина също има алтернативно гориво това е Пропан ботана и Метанът.
Аз карам 150 коня кола с 14 лв на 100/км ГРАДСКО при сегашна цена на Газта 1.26 лева. Някой може и д апробва да ме обори ако ми каже че кара дизел 150 коня с 13 лева на 100 градско ще го приема , едно ТДИ зимата стига до 9/100 градско а лятото под 6/100 не може да се свали
кое е по ефтино при цена на нафтата 2.70 лева за литър?
Карах прочутия АФН 110 коня с чип читав мотор на един френд около 130 коня на диното на ГОЛФ 4 ... мога смело да твърдя че няма такова ускорение като при моя 1.8Т макар и аз съм с куатро което е по тежко по малко варви и т.н. от подобно подобно без куатро.Не се заблуждавайте че ТДИ е самолет , нищо подобно мога да го сравня с БМВ - просто дава такова усещане но реално не е така !
Мога да допълня че все общата заблуда за ефтинията при дизелите се далжи на НЕКОМПЕТЕНТНОСТА и ЗАБЛУДАТА на РААЗБИРАЧИТЕ.
Предпочитам да дам 700-800 лева за ГИ на 1.6 ( което определно ще има по малко проблеми от 1.9 ТДИ 90 коня) от колкото да стискам палци и да се моля да не се обади турбината , маховика помпата и т.н списъка е доста голям( говоря за хора които се чудят как да спестят някои лев).И които ми разправя че ГИ е бомба ще отговоря така - всяко нещо е опасно в некомпетентни раце , даже пласмасовия нож
Сложноста на една работеща система е правопропорционална на възможните и проблеми ! Тоест колкото по просто е устроено нещо толкова по малко ще се бъркатре в джоба !
възможни проблеми ТДИ вс. 1.6
- ТДИ - Д.Маховик , Турбо , кулер , Нафтова помпа , гориво Дизел ( дали е качествено или не ) в БГ сме
Общата сума на качествени части надхвърля 3 000 лева ! Кво от тва нали се возиш ефтино ! 
- 1.6 ---- бенз , немога да се сетя за подобни скъпи ремонти както при ТДИ-то !
освен компа на газовата евентуално които е макс 200-300 лева !
И да отговоря на питащите се - на мен не ми пука за тва карам 1.8Т Куатро ( на вас от все сърце ви пожелавам да карате БИ-турбо някои ден и да му се кефите на макс ) ...надявам се и за напред да е така ( ако не ми мине черна котка път
)
Ефтиното за кола 2- ръка си остава БЕНЗ на ГАЗ ! Не ТДИ
И сега да помоля ако все пак има някои желание би ли ми отговорил на въпростите за 1.6 мотора колата е за жена ?
И един съвет не се Хвърляите на неща които неможете да подържате ! Пример ако имате 10 000 лева , купете си кола за 5 000 лева ! За да не я гледате като паметник в двора или на паркинга! Просто световната политика на голямите марки производители е да Измислят неща които са с определен живот а не ВЕЧНИ (както едно времешните коли до 1995 година за да може ние по често да копуваме резервни части за тях и да варви икономиката напред за сметка на джоба на поредния ревнал куповач
Благодаря ... Ще се радвам ако съм помогнал на някои !
1. Повечето хора писали в тема си нямат хал хабер от двигатели. Само са се возили

2. Абсолютно е вярно че няма как да се сравнява един ТДИ с Атмосферен Бенз. ( защото ТДИ е с Тръц от там какво следва вие ще ми кажете, и с какво е по добър от 1.6 примерно 90/110 коня срещо 101 коня ! )
3. Никой не даде конкретен отговор на въпростите на Незнаещите хора които найстина ги интересува нещо за някои двигател 1.6 SR 16V ли е или не е 16V.
4. Ако от тук писалите има инженери по ДВГ да си скъсат дипломите на две и в коша

5. Моля бъдете конкретни в отговорите си , не обърквайте допълнително питащите.
Сега аз да кажа защо съм тук ..... предстои ми да купя кола Ауди А3 / Голф 4 или 1.6 101 коня или 1.9 ТДИ 90 коня ( заради данъка ).... за предимно градски условия и по малко извънградско но ве пак го има , трябва ше да прочета да видя кое е по добре макар че имам наблюдения и информация от постове на хора които карат такива коли с тези мотори !
Карам казанат по горе кола , карал съм много коли БМВ-та дрифтарки , чипнати ТДИ самолеДи и тем подобни прехвалени коли но проблема ми е че точно 1.6 101 коня не съм карал и нищо не знам за него кои е 16 В кои не е , как се даржи на газ , колко кинта му е първоначалното обслужване и т.н. ред все важни неща за копувача които вие само приблизително споменавате а не конкретно.
Тука има доста заблудени хора че ТДИ всъщност дават някаква икономия - замислете се Дизела има алтернативно гориво и това е Олиото и Метанът но дизел на метан харчи 30% нафта докато бенз на метан харчи само Метан:) Бензина също има алтернативно гориво това е Пропан ботана и Метанът.
Аз карам 150 коня кола с 14 лв на 100/км ГРАДСКО при сегашна цена на Газта 1.26 лева. Някой може и д апробва да ме обори ако ми каже че кара дизел 150 коня с 13 лева на 100 градско ще го приема , едно ТДИ зимата стига до 9/100 градско а лятото под 6/100 не може да се свали

Карах прочутия АФН 110 коня с чип читав мотор на един френд около 130 коня на диното на ГОЛФ 4 ... мога смело да твърдя че няма такова ускорение като при моя 1.8Т макар и аз съм с куатро което е по тежко по малко варви и т.н. от подобно подобно без куатро.Не се заблуждавайте че ТДИ е самолет , нищо подобно мога да го сравня с БМВ - просто дава такова усещане но реално не е така !
Мога да допълня че все общата заблуда за ефтинията при дизелите се далжи на НЕКОМПЕТЕНТНОСТА и ЗАБЛУДАТА на РААЗБИРАЧИТЕ.
Предпочитам да дам 700-800 лева за ГИ на 1.6 ( което определно ще има по малко проблеми от 1.9 ТДИ 90 коня) от колкото да стискам палци и да се моля да не се обади турбината , маховика помпата и т.н списъка е доста голям( говоря за хора които се чудят как да спестят някои лев).И които ми разправя че ГИ е бомба ще отговоря така - всяко нещо е опасно в некомпетентни раце , даже пласмасовия нож

Сложноста на една работеща система е правопропорционална на възможните и проблеми ! Тоест колкото по просто е устроено нещо толкова по малко ще се бъркатре в джоба !
възможни проблеми ТДИ вс. 1.6
- ТДИ - Д.Маховик , Турбо , кулер , Нафтова помпа , гориво Дизел ( дали е качествено или не ) в БГ сме


- 1.6 ---- бенз , немога да се сетя за подобни скъпи ремонти както при ТДИ-то !

И да отговоря на питащите се - на мен не ми пука за тва карам 1.8Т Куатро ( на вас от все сърце ви пожелавам да карате БИ-турбо някои ден и да му се кефите на макс ) ...надявам се и за напред да е така ( ако не ми мине черна котка път



Ефтиното за кола 2- ръка си остава БЕНЗ на ГАЗ ! Не ТДИ

И сега да помоля ако все пак има някои желание би ли ми отговорил на въпростите за 1.6 мотора колата е за жена ?
И един съвет не се Хвърляите на неща които неможете да подържате ! Пример ако имате 10 000 лева , купете си кола за 5 000 лева ! За да не я гледате като паметник в двора или на паркинга! Просто световната политика на голямите марки производители е да Измислят неща които са с определен живот а не ВЕЧНИ (както едно времешните коли до 1995 година за да може ние по често да копуваме резервни части за тях и да варви икономиката напред за сметка на джоба на поредния ревнал куповач

Благодаря ... Ще се радвам ако съм помогнал на някои !
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 4 - дизел или бензин?





п.п TDI , не стига ,че са му скъпи частите ,които изброи , ами се и сменят почти всеки месец , маховици , помпи и т.н.

Има една поговорка за която се сетих в случея , "На беден човек нищо не му е изгодно "
Поздрави ,
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Не съм много запознат относно 1.6 двигателя, но с каквото мога ще помогна.
1. Освен повредата на компютъра на ГИ се сещам и за ламбда сондата си - 300 лв
2. Първоначалното му обслужване не е повече от 450лв, не се сещам точно, но на мене май ми излезе 380лв.
3. Не знам кой е по читав между 8в и 16в, но знам, че този с 8 клапана е далеч по-разпространен и майсторите го "владеят" в повечко. Чувал съм, че много от тях се учат тепътрва на 16в.
4. Скоростната кутия, разрови се във форума и ще видиш безброй много теми за нея - DUU, DUW (всеизвестна със 9 милиметровите нитове, които късат глави и мажат здраво пейзажа.)
5. Разхода ти е от порядъка на 9-12.
Ако се сетя за нещо друго, ще добавям.
1. Освен повредата на компютъра на ГИ се сещам и за ламбда сондата си - 300 лв

2. Първоначалното му обслужване не е повече от 450лв, не се сещам точно, но на мене май ми излезе 380лв.
3. Не знам кой е по читав между 8в и 16в, но знам, че този с 8 клапана е далеч по-разпространен и майсторите го "владеят" в повечко. Чувал съм, че много от тях се учат тепътрва на 16в.
4. Скоростната кутия, разрови се във форума и ще видиш безброй много теми за нея - DUU, DUW (всеизвестна със 9 милиметровите нитове, които късат глави и мажат здраво пейзажа.)
5. Разхода ти е от порядъка на 9-12.
Ако се сетя за нещо друго, ще добавям.

- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
grool написа:Не съм много запознат относно 1.6 двигателя, но с каквото мога ще помогна.
1. Освен повредата на компютъра на ГИ се сещам и за ламбда сондата си - 300 лв
2. Първоначалното му обслужване не е повече от 450лв, не се сещам точно, но на мене май ми излезе 380лв.
3. Не знам кой е по читав между 8в и 16в, но знам, че този с 8 клапана е далеч по-разпространен и майсторите го "владеят" в повечко. Чувал съм, че много от тях се учат тепътрва на 16в.
4. Скоростната кутия, разрови се във форума и ще видиш безброй много теми за нея - DUU, DUW (всеизвестна със 9 милиметровите нитове, които късат глави и мажат здраво пейзажа.)
5. Разхода ти е от порядъка на 9-12.
Ако се сетя за нещо друго, ще добавям.
Благодаря колега перфектен си с отговора



Благодаря отново
Последна промяна от bugssy на Чет 05 апр 2012 20:36, променено общо 1 път.
- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
achodemo написа::applause:![]()
Огромни благодарности за това ,че ни отвори очите на всички заблудени тук , Професоре !!!
![]()
![]()
п.п TDI , не стига ,че са му скъпи частите ,които изброи , ами се и сменят почти всеки месец , маховици , помпи и т.н.![]()
Има една поговорка за която се сетих в случея , "На беден човек нищо не му е изгодно "
Поздрави ,
Купи си поне 4-моушън да отървеш тея дет те бутат зимъска по Габровските байри и тогава изказвай мения !
Поздрави

Последна промяна от bugssy на Чет 05 апр 2012 20:40, променено общо 1 път.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
bugssy написа:achodemo написа::applause:![]()
Огромни благодарности за това ,че ни отвори очите на всички заблудени тук , Професоре !!!
![]()
![]()
п.п TDI , не стига ,че са му скъпи частите ,които изброи , ами се и сменят почти всеки месец , маховици , помпи и т.н.![]()
Има една поговорка за която се сетих в случея , "На беден човек нищо не му е изгодно "
Поздрави ,
Купи си поне 4-моушън да отървеш тея дет те бутат по Габровките байри и тогава изказвай мнения !
Ела и ти да ме потикаш , да не те засегнах нещо Професоре .

- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
achodemo написа:bugssy написа:achodemo написа::applause:![]()
Огромни благодарности за това ,че ни отвори очите на всички заблудени тук , Професоре !!!
![]()
![]()
п.п TDI , не стига ,че са му скъпи частите ,които изброи , ами се и сменят почти всеки месец , маховици , помпи и т.н.![]()
Има една поговорка за която се сетих в случея , "На беден човек нищо не му е изгодно "
Поздрави ,
Купи си поне 4-моушън да отървеш тея дет те бутат по Габровките байри и тогава изказвай мнения !
Ела и ти да ме потикаш , да не те засегнах нещо Професоре .
Не просто се дразниш на факта че Бенз е по ефтино от дизела , в което не виждам смисъл ! И много добре знаеш че няма как да ме обориш че това което казвам не е вярно .... нищо лично просто това ми е мнението !
Поздрави
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
bugssy написа:achodemo написа:bugssy написа:achodemo написа::applause:![]()
Огромни благодарности за това ,че ни отвори очите на всички заблудени тук , Професоре !!!
![]()
![]()
п.п TDI , не стига ,че са му скъпи частите ,които изброи , ами се и сменят почти всеки месец , маховици , помпи и т.н.![]()
Има една поговорка за която се сетих в случея , "На беден човек нищо не му е изгодно "
Поздрави ,
Купи си поне 4-моушън да отървеш тея дет те бутат по Габровките байри и тогава изказвай мнения !
Ела и ти да ме потикаш , да не те засегнах нещо Професоре .
Не просто се дразниш на факта че Бенз е по ефтино от дизела , в което не виждам смисъл ! И много добре знаеш че няма как да ме обориш че това което казвам не е вярно .... нищо лично просто това ми е мнението !
Поздрави
Ами и аз нямам нищо лично към теб , но леко си в заблуда и ти . Ела да ни потикат заедно по баира и да ти покажа как разхода ми рядко минава 5/100 освен когато се ядосам на някой дрифтър с BMW и по пусна малко сажди по предния джам за да не ме види как се изгубвам напред с куцата печка

п.п. Когато си купувах печката не я взех заради ниския разход , а защото ме Кефи

Хайде със здраве !!!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 - дизел или бензин?
Колега bugssy ....хайде да развенчаем митовете дето ги лансираш(да не кажа откровените лъжи)...
Смея да говоря като човек каращ газифициран Голф 3 1.8 ABS,известен с най-евтината си поддръжка и добра еластичност на ДВГ, и Голф 4 1.9 ТДИ AHF...с малко по-скъпа от братчето си AFN поддръжка...
Мит 1-ТДИ има по-скъпа поддръжка...По-скъпи части да!Но ресурсът им е доста по-голям от бензиновите-за това време икономията от гориво+кефа от динамиката компенсират скъпите части.
Мит-2-Дизелът под 9/100 зимата не пада....оооооох как пада само!!!!Стига да не си го ровичкал(чип,запушен ЕГР и т.н)...за 2 г моята кола винаги е била под 7/100 градско,а тази зима след като минах сезонно обслужване при IFIDIK максималният ми разхода на градско бе 6/100( в момента е 5.4/100)...
Мит-3 Променливата геометрия е слабо място при предимно градско каране...може,ама ако не знаеш принципите и и не знаеш как да я раздвижваш периодично чрез стила на каране.
Мит -4 EGR пречи на динамиката...ами само до един момент...но пък икономиите на гориво са значителни.И отново за зацапването на колекторите при градско каране....при подходящия начинна каране(същият служи и за раздвижване на геометрията) проблеми няма...проверено вече втора зима.
И уважаеми колега bugssy ...ти който караш инженерите от форума да си късат дипломите ...защо нищо не споменваш за въртящият момент-тогава щеше да знаеш,че 1.6 SR 101 к.с има по-малък въртящ момент от 1.8 90 к.с.А за КПД-то!!!????Все фундаментални неща от физиката при характеризирането на даден ДВГ!...апропо...научи и малко правопис!
Смея да говоря като човек каращ газифициран Голф 3 1.8 ABS,известен с най-евтината си поддръжка и добра еластичност на ДВГ, и Голф 4 1.9 ТДИ AHF...с малко по-скъпа от братчето си AFN поддръжка...
Мит 1-ТДИ има по-скъпа поддръжка...По-скъпи части да!Но ресурсът им е доста по-голям от бензиновите-за това време икономията от гориво+кефа от динамиката компенсират скъпите части.
Мит-2-Дизелът под 9/100 зимата не пада....оооооох как пада само!!!!Стига да не си го ровичкал(чип,запушен ЕГР и т.н)...за 2 г моята кола винаги е била под 7/100 градско,а тази зима след като минах сезонно обслужване при IFIDIK максималният ми разхода на градско бе 6/100( в момента е 5.4/100)...
Мит-3 Променливата геометрия е слабо място при предимно градско каране...може,ама ако не знаеш принципите и и не знаеш как да я раздвижваш периодично чрез стила на каране.
Мит -4 EGR пречи на динамиката...ами само до един момент...но пък икономиите на гориво са значителни.И отново за зацапването на колекторите при градско каране....при подходящия начинна каране(същият служи и за раздвижване на геометрията) проблеми няма...проверено вече втора зима.
И уважаеми колега bugssy ...ти който караш инженерите от форума да си късат дипломите ...защо нищо не споменваш за въртящият момент-тогава щеше да знаеш,че 1.6 SR 101 к.с има по-малък въртящ момент от 1.8 90 к.с.А за КПД-то!!!????Все фундаментални неща от физиката при характеризирането на даден ДВГ!...апропо...научи и малко правопис!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта