Здравейте,
Преди около година си купих такъв "оригинален" китайски Ваг ком тогава не успях да го подкарам/трябваше ми за диагностика на климатика на Волвото В40-1996г бензин/. Тогава просто не успяваше да се свърже с модула.
Сега обаче ще ми трябва за една Алфа и търся помощ тук при вас заради многото ползватели на Ваг Ком с надеждата някой да се е сблъсквал с това чудо на китайската мисъл.
ето и снимки на кабела:
а това е схемата на платката, която е с ЛМ339/свръзките с ФТДИ само съм ги посочил като пинове за да е по-малък файла/:
Притеснява ме връзката между пин13 и пин2 на ЛМ339. Това връщане на Л линията, като "ехо" по К линията дали не прецаква комуникацията. Но от друга страна точно тази връзка се ползва от Ваг Ком софта за проверката на кабела май???
Иначе кутията на кабела вече е с друго предназначение а платката на ваг кома стои с отделни кабели и чака момента в който ще успея да я подкарам.
Благодаря на всички отзовали се!!!
някой подкарвал ли е VAG COM 409.1 с ЛМ339
някой подкарвал ли е VAG COM 409.1 с ЛМ339
- Прикачени файлове
-
- VAG COM 409.1 shema.TIF (15.49 KиБ) Видяна 770 пъти
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта