Пасат или Пежо ?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете

Пасат или Пежо

Пасат - TDI (110k.c.)
81
60%
Пежо 406 - HDI (110k.c.)
53
40%
 
Общо гласове: 134
Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Vidol Nikolov » Вто 03 апр 2012 16:50


kacarov_dupnitsa написа:Пежото съм чувал, че не е много евтино за поддръжка, що се отнася за пасата колегите да кажат.


Грешно си чул колега scare ,кой ти ги вкарва тия филми за скъпа поддръжка на 406 незнам,ама яко те хвърля в тъча.
Пък тая глупост,че не подлежало пежото на добаване на екстри направо незнам да се смея ли с глас или направо да заплача от смях :lol: .Абсолютно всичко може да се добави към серийните екстри,ама кой чул нешо-кой невидял..нормално :screwy




BHuMaHuE
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот BHuMaHuE » Вто 03 апр 2012 19:26


Добра тема се получи, горе-долу се изказаха всичките предимства и недостатъци на двата автомобила и се надявам темата да помогне на някой, като мен, който е затруднен в избора си.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот stefan4o » Вто 03 апр 2012 19:28


Какво има толкоз трудно? Трудното е да намериш ЧИТАВА кола, говоря за кола по принцип, а не конкретна марка и модел. Първо намери две еднакво хубави Пасат и 406 и тогава пусни запитване за конкретните две коли, така можем да ги чешем още доста време, щото както има барутници 406, така има и изстрадали пасати mhihi


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Aprilia » Пет 06 апр 2012 13:05


Vidol Nikolov написа:
kacarov_dupnitsa написа:Пежото съм чувал, че не е много евтино за поддръжка, що се отнася за пасата колегите да кажат.


Грешно си чул колега scare ,кой ти ги вкарва тия филми за скъпа поддръжка на 406 незнам,ама яко те хвърля в тъча.
Пък тая глупост,че не подлежало пежото на добаване на екстри направо незнам да се смея ли с глас или направо да заплача от смях :lol: .Абсолютно всичко може да се добави към серийните екстри,ама кой чул нешо-кой невидял..нормално :screwy

Аз не съм чул и невидял а съм карал 3 пежа така че айде моля ти се не ми обеснявай за екстрите mhihi А като си толко на ти айде кажи на 406 2.0хди как се добавя автопилот, при пасата става с лостче и кабели за 30 лева както и 2 мин работа с вагком, а при 406 как е ? а спец ? mhihi


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 06 апр 2012 13:43


Незнам ти какви пежа караш,обаче тези които карам аз са с фулл екстри за модела-абсолютно фулл без въпросният 'автопилот'.И всичките с изключение на климатика/троника са добавени-като започнеш от онова лостче за мултиволана,минеш през кожата с памет,дисплея за разхода и стигнеш до халогените и парктроника :lol:

На ранните 406 им не харесвам само едно нещо-невъзможността да вдигнеш стъклото като не си на контакт :lol:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Каспър » Пет 06 апр 2012 20:13


Aprilia написа:
Vidol Nikolov написа:
kacarov_dupnitsa написа:Пежото съм чувал, че не е много евтино за поддръжка, що се отнася за пасата колегите да кажат.


Грешно си чул колега scare ,кой ти ги вкарва тия филми за скъпа поддръжка на 406 незнам,ама яко те хвърля в тъча.
Пък тая глупост,че не подлежало пежото на добаване на екстри направо незнам да се смея ли с глас или направо да заплача от смях :lol: .Абсолютно всичко може да се добави към серийните екстри,ама кой чул нешо-кой невидял..нормално :screwy

Аз не съм чул и невидял а съм карал 3 пежа така че айде моля ти се не ми обеснявай за екстрите mhihi А като си толко на ти айде кажи на 406 2.0хди как се добавя автопилот, при пасата става с лостче и кабели за 30 лева както и 2 мин работа с вагком, а при 406 как е ? а спец ? mhihi

Aprilia и осем Пежа може да си карал, но очевидно не си запознат детайлно с конкретния модел :wink: Прав е Видол като казва, че абсолютно всичко може да се добави на базово Пежо 406 и в повечето случеи е доста лесно защото има готова инсталация. Мен ми се е наложи да си добавя само бордовия комп, защото всичко останало го имам (без темпомат) и ми отне около час, малко жица, един микробутон, две бири и един чипс :lol: Ако беше прочел линковете, които дадох на колегата по-горе щеше сам да се убедиш в това. Не ме кефи тона ти, но понеже си любопитен, ето ти темата как се връзва бордовия комп:
http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... 14&t=68026
Можело значи mhihi

Последна промяна от Каспър на Пет 06 апр 2012 21:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот passat123 » Пет 06 апр 2012 20:29


Гласувах за Пежо защото имам пасат 110 тди Б5 и съм карал ХДИ и съм по доволен
от пъргавина и всичко ! На ченото бяло немога да кажа колкото и сектант :Mr Green Fun да съм към
Фолсваген . :!:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Aprilia » Пет 06 апр 2012 22:31


Каспър написа:
Aprilia написа:
Vidol Nikolov написа:
kacarov_dupnitsa написа:Пежото съм чувал, че не е много евтино за поддръжка, що се отнася за пасата колегите да кажат.


Грешно си чул колега scare ,кой ти ги вкарва тия филми за скъпа поддръжка на 406 незнам,ама яко те хвърля в тъча.
Пък тая глупост,че не подлежало пежото на добаване на екстри направо незнам да се смея ли с глас или направо да заплача от смях :lol: .Абсолютно всичко може да се добави към серийните екстри,ама кой чул нешо-кой невидял..нормално :screwy

Аз не съм чул и невидял а съм карал 3 пежа така че айде моля ти се не ми обеснявай за екстрите mhihi А като си толко на ти айде кажи на 406 2.0хди как се добавя автопилот, при пасата става с лостче и кабели за 30 лева както и 2 мин работа с вагком, а при 406 как е ? а спец ? mhihi

Aprilia и осем Пежа може да си карал, но очевидно не си запознат детайлно с конкретния модел :wink: Прав е Видол като казва, че абсолютно всичко може да се добави на базово Пежо 406 и в повечето случеи е доста лесно защото има готова инсталация. Мен ми се е наложи да си добавя само бордовия комп, защото всичко останало го имам (без темпомат) и ми отне около час, малко жица, един микробутон, две бири и един чипс :lol: Ако беше прочел линковете, които дадох на колегата по-горе щеше сам да се убедиш в това. Не ме кефи тона ти, но понеже си любопитен, ето ти темата как се връзва бордовия комп:
http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... 14&t=68026
Можело значи mhihi

В интерес на истината 406 не съм имал, сменил съм 309 306 и малко време 206 и добавяне на екстри е табу, за всяка кола с различни екстри се прави различна инсталация, поне при посочените по-горе коли.
Като се пробваш да добавиш автопилот пак ми пиши колко е лесно mhihi

Тона ми си е съвсем нормален не съм имал за цел да се заяждам за разлика от видолчо, ако вземеш сега да се напънеш да прочетеш в началото на темата съм казал позитивите и за мотора и за самата кола и след като съм сменил 4 марки мога да кажа че не съм сектант на нито една от тях и имам глава на раменете с която мога да отсея позитиви и негативи

А специално за екстрите някой колега нагоре се изказа че френските коли били бъкани с такива, айде сега ми кажете коя френска кола от класа на Голф и от годините на 4-тото поколение на голф (98-02) има опцията за фабрична цветна навигация с възможност за възпроизвеждане на телевизия или кое Пежо от този клас има автопилот или борд комютър mhihi Пежо имат единствено едни добри дизелови двигатели и нищо повече :wink: (говоря като цяло за марката а не конкретно за 406)


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 06 апр 2012 22:55


Пасата отстъпва пред пежото,пък това че примерно то нямало навигация незнам кой го бърка,навигации бол..и важното е да поддържа Бг-карта,а не само да стои и да събира прах на конзолата mhihi

Да обобщим темата:Пасата е по-шумен вътре!
Кекав е за нашите условия!
Хд-всепризнат дизел и работен кон на половин Бг!

Минус при пежо:сравнително малкият брой мотори при избор/при вагена са доста повече!
За средната цена на един пасат 99-та,ще се вземе пежо с фулл екстри и въобще както се казва 'кви пасати кви 5 лева' mhihi

Погледнато към 2012 година и пасат 5 и 406(1)изглеждат леко изостанали.
При фейслифта е въпрос на вкус.Лично на мен при седаните по-ми допада 406,но при комби варианта определено 5.5 изглежда по-кадърно!

Все пак това са автомобили около 2000г и са на много 500к километра и е важен конкретният екземпляр,но определено при 2 в едно и също състояние(топ)пежото ще се запази много по-дълго откъм ходова част и комфорт вътре,а пасата ще се разскърца още на първите 30-40к километра,някъде там ще му замине и някой носач :063:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Каспър » Пет 06 апр 2012 23:17


Осем години след Пежо (1999) и VW (2007) се сетиха, че е време да се откажат от помпа-дюза и да започнат да слагат common rail системи :applause:
Преди две години и аз бях изправен пред същата дилема като автора на темата. Исках по-голяма кола от Голф 3. Триумях се между Рено Лагуна, Пежо 406 и Пасат Б5. Лагуната набързо отпадна и останаха другите два модела. Попрочетох и поразпитах тук там за двата модела и изводите бяха, че Пежо 406 е един от най-здравите модели на марката, а Пасат Б5 е бледо копие на добрия стар Пасат Б3/Б4. Жалко, че VW са развалили един здрав и евтин за поддръжка модел. Разпитах и в един от клубните сервизи за Пасата и момчетата казаха, че модела е доста слаб и бърка дълбоко в джобчето като не е на кеф. Тази информация и доста сериозната разлика в цената между двата модела наклони везните към Пежото. Избрах него и нито за момент не съм съжалявал за изборът си. Качвайки се на Пежото разбрах смисъла на думите, които чух от няколко човека докато карах VW: "Абе VW e хубава марка, но е доста прехвалена и цените й са изкуствено завишени за качеството което предлага".
Аз споделих цени за поддръжка на Пежото. Темата щеше да е още по-полезна, ако някой собственик на Пасат Б5 сподели с няколко думи силните и слабите страни на модела или защо да предпочете колегата Пасат Б5 пред Пежо 406. Аз се сещам за една силна страна на Пасата - има по-малък диаметър на завой от Пежото, което в градски условия е предимство, но това едва ли би наклонило везните в негова полза.
Aprilia автора се интересува от конкретен модел и не мисля, че има смисъл да разводяваме темата със спорове за марките като цяло, защото от модел до модел на дадена марка има сериозна разлика. Човека пита за 406, ти не си имал такова, а му даваш акъл за екстрите. Мисля, че не е редно да го объркваш, ако не си наясно как стоят нещата точно при този модел.
Това което е казано за екстрите аз го тълкувам че ако се вземат две коли френска и немска за еднакви пари, то френската ще има доста повече глезотии в сравнение с немската.
Ти боравиш с годините (98-2002), а това не е много правилно, защото и аз мога да попитам дали има Пасат Б4 от края на 1995г. (когато излизат първите Пежо 406) със сензор за дъжд? Иначе колко Голф 4 с телевизия вътре си виждал в БГ? Едва ли е нужно да изпадаме чак в такива детайли. Ако си взимах кола в този клас обаче щях да си взема Голф 4, не Пежо 307, защото при тях е точно обратното на това което се случва при по-горния клас. А именно Пежо са съсипали хубавото 306 с чупливото 307, а VW са си взели поука от Голф 3 и са създали добър автомобил. Точно за това казах по-горе, че важен е конкретния модел, а не марката като цяло. Факт е, че след 406 и 607 Пежо вървят само надолу, а VW вадят чат-пат някой сполучлив модел. Едва сега се събудиха Пежо с новото 508. За него чета само хубави неща въпреки, че е твърде рано да се дават оценки.
Ето ти и темичка за темпомат да видиш, че не е толкова страшно:
http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... 14&t=78797


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Aprilia » Пет 06 апр 2012 23:58


Каспър написа:Осем години след Пежо (1999) и VW (2007) се сетиха, че е време да се откажат от помпа-дюза и да започнат да слагат common rail системи :applause:
Преди две години и аз бях изправен пред същата дилема като автора на темата. Исках по-голяма кола от Голф 3. Триумях се между Рено Лагуна, Пежо 406 и Пасат Б5. Лагуната набързо отпадна и останаха другите два модела. Попрочетох и поразпитах тук там за двата модела и изводите бяха, че Пежо 406 е един от най-здравите модели на марката, а Пасат Б5 е бледо копие на добрия стар Пасат Б3/Б4. Жалко, че VW са развалили един здрав и евтин за поддръжка модел. Разпитах и в един от клубните сервизи за Пасата и момчетата казаха, че модела е доста слаб и бърка дълбоко в джобчето като не е на кеф. Тази информация и доста сериозната разлика в цената между двата модела наклони везните към Пежото. Избрах него и нито за момент не съм съжалявал за изборът си. Качвайки се на Пежото разбрах смисъла на думите, които чух от няколко човека докато карах VW: "Абе VW e хубава марка, но е доста прехвалена и цените й са изкуствено завишени за качеството което предлага".
Аз споделих цени за поддръжка на Пежото. Темата щеше да е още по-полезна, ако някой собственик на Пасат Б5 сподели с няколко думи силните и слабите страни на модела или защо да предпочете колегата Пасат Б5 пред Пежо 406. Аз се сещам за една силна страна на Пасата - има по-малък диаметър на завой от Пежото, което в градски условия е предимство, но това едва ли би наклонило везните в негова полза.
Aprilia автора се интересува от конкретен модел и не мисля, че има смисъл да разводяваме темата със спорове за марките като цяло, защото от модел до модел на дадена марка има сериозна разлика. Човека пита за 406, ти не си имал такова, а му даваш акъл за екстрите. Мисля, че не е редно да го объркваш, ако не си наясно как стоят нещата точно при този модел.
Това което е казано за екстрите аз го тълкувам че ако се вземат две коли френска и немска за еднакви пари, то френската ще има доста повече глезотии в сравнение с немската.
Ти боравиш с годините (98-2002), а това не е много правилно, защото и аз мога да попитам дали има Пасат Б4 от края на 1995г. (когато излизат първите Пежо 406) със сензор за дъжд? Иначе колко Голф 4 с телевизия вътре си виждал в БГ? Едва ли е нужно да изпадаме чак в такива детайли. Ако си взимах кола в този клас обаче щях да си взема Голф 4, не Пежо 307, защото при тях е точно обратното на това което се случва при по-горния клас. А именно Пежо са съсипали хубавото 306 с чупливото 307, а VW са си взели поука от Голф 3 и са създали добър автомобил. Точно за това казах по-горе, че важен е конкретния модел, а не марката като цяло. Факт е, че след 406 и 607 Пежо вървят само надолу, а VW вадят чат-пат някой сполучлив модел. Едва сега се събудиха Пежо с новото 508. За него чета само хубави неща въпреки, че е твърде рано да се дават оценки.
Ето ти и темичка за темпомат да видиш, че не е толкова страшно:
http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... 14&t=78797

Хубавото 306 ? Ти ако на това казваш хубава кола... mhihi Гледам си нахлузил сектантските очила, айде приемам че Пежото е космос, а Пасата нищо особено и да прекратяваме спора :да:


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Layman » Съб 07 апр 2012 0:40


Този форум е ценен за мен благодарение на хора като Каспър , а не на други които редят: vw ruls :bowdown
ПП. Евала колега - четах ти мненията от началото на темата... и не само за полезната информация, а и за начина по който подкрепяш мнението си. Браво


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот hooligan_sk » Съб 07 апр 2012 10:32


С оглед на цената, може да се спори дали 406 или Б5 си струва повече. Но при равни условия да твърдиш че 406 е по-добро от Пасат Б5 е меко казано безмислено :да:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот Каспър » Съб 07 апр 2012 11:38


Aprilia като казвам "хубаво" за 306 имам предвид, че е по-здраво от произведеното след него неоразумение 307 :!: иначе далеч не е мечтаната кола mhihi Ако прочетеш внимателно последния абзац от поста който си цитирал ще разбереш дали един Пежо сектант би си купил Голф 4 ако трябваше да избира между него и Пежо 306/307 :roll: От моделите на Пежо ми допадат само 406 и 607 и то главно защото са сравнително здрави, красиви и комфортни за парите си.
Спора няма как да го прекратим просто защото спор няма. Тук обсъждаме силните и слабите страни на два модела като собственици на въпросните модели изтъкват техните предимства и недостатъци, ориентираме автора коя е по-малката кочина на прекрасния БГ пазар, а той сам преценява и решава :да:
Layman радвам се, че оценяваш това което пиша :да: Редно е когато някой твърди нещо да го подкрепи с доводи, а не просто чул или видял от някой. Жалко обаче, че повечето колеги просто "изплюват" Пасата е по-добрата кола и след това нищо. Питам аз няколко пъти с какво конкретно Пасата превъзхожда Пежото и настава тишина, иначе той е по-добрата кола :lol:
Ето го поредния такъв пост:
hooligan_sk написа:С оглед на цената, може да се спори дали 406 или Б5 си струва повече. Но при равни условия да твърдиш че 406 е по-добро от Пасат Б5 е меко казано безмислено :да:

Защо е безсмислено? За пореден път: С какво Пасат Б5 е по-добър от Пежо 406?
Толкова ли е трудно да се напишат малко цени на части, слаби и силни страни на тази кола, че да направим обективно сравнение или просто Пасат Б5 е икона и е безсмислено да го сравняваме с каквото и да е :roll:


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат или Пежо ?

Мнениеот KirilGeorgiev » Съб 07 апр 2012 13:27


Стига с тва Пежо бре човек Дай да му метна 500чифта дънки вътре и да го карам както карам Пасата да го видиш колко е здраво Какви цени да пиша като за 170 000км съм сменил една перка за 80лв и един датчик за 60лв Кекавата предница е на 350 000км и носачите са още здрави Това че някой си купил кенеф и после реве не означава че колата е чуплива А забравих и 4 свещи по 11лв Колата е на 11 години и още е със заводския акумулатор какво повече да пиша Искам да я счупя за да си взема друга но тя не се предава



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 48 госта