Загряване Голф 3 - изгорял мотор на перката!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 10 окт 2006 12:34


IvoG написа:Бензиновата помпа се намира зад дясната гума долу и като дадеш на контакт трябва да чуеш шума как завърта а другия начин е да извадиш внимателно маркуча който идва от помпата и като дадеш на контакт да видиш дали ще тръгне ама гледай да не се улееш с бенз.


Само че помпата се намира в резервоара и това отдолу където се вижда е горивния филтър. Има едно капаче в багажника до дясната гума от което можеш да стигнеш до помпата.

Като дадеш на контакт ако не се чуе за няколко секунди, значи проблема е там.




Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Вто 10 окт 2006 12:42


Бензиновата помпа работи - чува се жуженето при контакт , а и разкачих един маркуч към моноинжекцията и идва бензин.
Делкото би трябвало и то да работи - поне дава искра.
Предполагам, че има някакво блокиране в моноинжекцията и тя не пуска бензина към двигателя.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 10 окт 2006 12:56


Mar написа:...а и разкачих един маркуч към моноинжекцията и идва бензин....

Само уточни:КОЛКО?
По принцип трябва да ти хвърли бая струйка от маркучлето. При мен за няколко секунди пълни до полвината малко шише от мин вода.
Да не ти е запушен някой от филтрите на горивото?


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Вто 10 окт 2006 13:10


radotom написа:Само уточни:КОЛКО?
По принцип трябва да ти хвърли бая струйка от маркучлето. При мен за няколко секунди пълни до полвината малко шише от мин вода.
Да не ти е запушен някой от филтрите на горивото?

Аз дадох само на контакт, един приятел гледаше и според него бензина си е е бил доста.
Иначе точно тези дни мислех да сменям всички филтри, че им е време.
Друго, което ми прави впечатление е, че докато се опитвам да запаля, лампата на маслото в един момент започва да мига.


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Вто 10 окт 2006 14:56


От личен горчив опит относно непаленето на колата бих ти препоръчал:

първо да провериш дали датчика на Хол подава импулс на бобината...

второ като си бях играл с кабелите отдолу при бушоните на колата бях без да искам откачил един, които явно е бил за запалването на колата..., не обяснявам нещата много по технически му, ама горе долу да ти дам някаква насока.. :roll: Отделно може да провериш дали самата аларма не го прави.. тоя проблем.., защото при мен се оказаха и трите горе-посочени неща.. :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 10 окт 2006 15:47


Поздравления! Я кажи какво беше?


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Вто 10 окт 2006 16:00


Най накрая запали! :dance:
Оказа се прекъсната жичка в един куплунг, през който 4 жички отиват към/от моноинжекцията ... или към нещо друго някъде там :)
Благодаря на всички, които ми дадоха съвети :beer
Сега вече пак може да се върна към проблема със загряването.


Потребителски аватар
Peychev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Peychev » Сря 11 окт 2006 10:02


Не се притеснявай изобщо за това загряване.
Щом не качва над 110 градуса не е опасно. Моя Голф е 1,6, АБУ мотор и перката е двустепенна, като втората степен включва на 110 градуса.


Mar
Мнения: 221
Регистриран на: Сря 12 яну 2005 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mar » Сря 11 окт 2006 10:15


Peychev написа:Не се притеснявай изобщо за това загряване.
Щом не качва над 110 градуса не е опасно. Моя Голф е 1,6, АБУ мотор и перката е двустепенна, като втората степен включва на 110 градуса.

За мен си е притеснително поради факта че се случи изведнъж след 3 години "нормална" работа. Определено има някаква причина за това!
А и вече се случва непрекъснато - снощи като се прибрах на 100 градуса ( според таблото ) не беше включена перката.
Явно тези дни ще сменя за всеки случай датчика на перката, а също и термостата, че той пък май не затваря напълно ( колата от друга страна загрява бавно , а после бързо изстива ( ако се пусна по Цариградско например на 7км вече е под 70 градуса. ))


Потребителски аватар
Peychev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Peychev » Сря 11 окт 2006 10:31


ами при мен беше така. ковеше на 90 градуса грацко и 80 извънграцко.
Започна да го прави след смяна на гарнитура, и се притеснявах, ходих по майстори, променях това или онова, четох тук-там, и накрая стигнах до извода, че си е нормално да е 100 градуса, при условие, че фабрично вентилатора включва втората степен на 110 градуса.
Вече 15000 км карам така и няма проблеми.
Ако толкова те притеснява и вентилатора ти е двустепенен, включи го да тръгва директно на втора степен и би трябвало да ти сваля температурата по-бързо. Аз също си мислех да го направя така, но реших да не го пипам.Успех!


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Сря 11 окт 2006 11:41


абе колеги тука чета разни работи и не вярвам :o :o :o какви ти 110 градуса???то ще стане дето викаше един: "абе щом са написали 11о градуса не е проблем да минава 100", ама от глупости, щом качва над 100 е ненормално и опасно, замислете се и си поглеждайте колите да няма после охххх :evil:


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот luciuz » Сря 11 окт 2006 12:30


аз съм с ABU и имах проблеми тази година - започна да ми качва температурата. С включен климатик стигаше до 110. Оказа се водна помпа - лопатките (въпреки, че се оказа оригинална помпата) се бяха износили. Новата е с чугунени.
Сега като стигне 90 градуса се включва перката, върти 2-3 минути , сваля на 80 и спира.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 11 окт 2006 12:30


Peychev написа:Не се притеснявай изобщо за това загряване.
Щом не качва над 110 градуса не е опасно. Моя Голф е 1,6, АБУ мотор и перката е двустепенна, като втората степен включва на 110 градуса.

Колега ако си гледал датчика и по каталог и насамия датчик на перката първа степен включва на 95, а втора на 102! Ако на таблото ти показва 100-110 не означава че е реалната не се бъркай. Нормалната работна темп на бензинов двигател е 90 и за това перката ти включва на 95 а 102 си е вече авариен режим, но говорим за реални температури.
И на мен по някога ми стига 110 което реално съм измерил е около 98-100.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 11 окт 2006 12:34


Mar написа:За мен си е притеснително поради факта че се случи изведнъж след 3 години "нормална" работа. Определено има някаква причина за това!
А и вече се случва непрекъснато - снощи като се прибрах на 100 градуса ( според таблото ) не беше включена перката.
Явно тези дни ще сменя за всеки случай датчика на перката, а също и термостата, че той пък май не затваря напълно ( колата от друга страна загрява бавно , а после бързо изстива ( ако се пусна по Цариградско например на 7км вече е под 70 градуса. ))

Термостата гаранция е за смяна според това което казваш. Пробвай да видиш как е като го смениш и след това смени и датчика на перката.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 11 окт 2006 12:38


luciuz написа:аз съм с ABU и имах проблеми тази година - започна да ми качва температурата. С включен климатик стигаше до 110. Оказа се водна помпа - лопатките (въпреки, че се оказа оригинална помпата) се бяха износили. Новата е с чугунени.
Сега като стигне 90 градуса се включва перката, върти 2-3 минути , сваля на 80 и спира.

Колега кажи кви ти бяха "симптомите" на водната помпа? При мен като е на място и като включи перката охлажда бавно даже дига темп. първо и после я сваля, но като е в обороти няма проблем бързо сваля. То е логично защото водната помпа е вързана на ангренажа и при по-високи обороти се върти по-бързо. Имам някакви съмнения за нея.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта