Да си включвам фаровете от лампата на зареждането.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Чет 05 окт 2006 9:39


ами успех!




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 05 окт 2006 9:41


намерих едно много ценно /и много скъпо нещо/
http://www.donsbulbs.com/cgi-bin/r/b.pl ... s~ece.html
струва около 11 лв.

Но хубавото е, че можете да си го сложите на мястото на габарита...
Разбира се трябва едната пъпка на лампата да се отреже...

Свети направо като истински фар ;)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 05 окт 2006 11:29


wili98 написа:намерих едно много ценно /и много скъпо нещо/
http://www.donsbulbs.com/cgi-bin/r/b.pl ... s~ece.html
струва около 11 лв.

Но хубавото е, че можете да си го сложите на мястото на габарита...
Разбира се трябва едната пъпка на лампата да се отреже...

Свети направо като истински фар ;)
ауууу,искам 2 броя.може ли?


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Съб 07 окт 2006 16:43


wili98 написа:
wili98 написа:
Иначе си изяждам дипломата за "Монтьор на електрически уреди апарати и съоражения" взета с около 6:00 на държавен изпит...



Отвори си електротехниката и да ти е сладко. :lol: :lol: :lol:

Последна промяна от Boro на Нед 08 окт 2006 21:07, променено общо 1 път.


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Нед 08 окт 2006 20:26


[quote="Vasseto"]Ето и схемата:
Изображение
quote]

1. Крушката /диода/ не е само индикатор дали се е възбудил алтернатора. През нея се подава възбудителен ток за алтернатора. При диода тока е през паралелни резистори. Този ток е около 200мА и ще изпържи оптрона без паралелен резистор.
2. F1=10А не е ли малко якичък за варигата?
3. Релето може да се свърже към ключа на фаровете за да се избегне едновремена работа на къси и дълги.
4. В схемата липсва една маса към регулатора. Все пак през възбудителната трябва да тече ток. Не, че има значение за схемата за фаровете.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 08 окт 2006 22:02


Смятах да го реализирам тази събота или неделя,но дъжда обърка всичко.Дано да имам време през седмицата.

1 мерси че ме подсети да проверя тока във веригата.Е имам достатъчно оптрони.
2.Да не е без нищо,затова е този бушон.Всеки може сам да си го избира.И смятам че е прилично 10А.Оптрона ща се изпържи пръв,но мисля че повечето бушони за защита от късо някъде из кабелите.
3.По принцип съм предвидил това реле да включва друго реле,но ще постна схемата като съм готов.
4Вярно че я нама.Но се нядяваме че и двата болта на реголатора ще са по местата им. :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 09 окт 2006 9:15


Една риийд ампула с малко навивки отгоре няма ли да ви свърши работа.
Нарочно не казам реле защото са по-високоомни.
На нея вече релето ала бала.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 10 окт 2006 0:22


Ще го имам в предвид.Педи да начертая това си мислех за старо копче за електрически изпарител,но скъпо и не върви на дисела.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 10 окт 2006 12:18


Колеги, леко отклонение от темата - за което се извнинявам!На Пасата при положение че фаровете са и габарити, дали няма да "мине номера" пред КАТ през периода ноември - март, все едно че са включени късите?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 10 окт 2006 12:20


Да, но с 20ватовите лампи за габарити дето откри Вили98 :lol:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Вто 10 окт 2006 13:14


Благодаря, но продължавам да питам: по принцип колко вата по отделно са : габаритите, късите и дългите светлини?Опитвам се да си направя сметката за каква икономия става дума, ако се сложат предложените от wili98 крушки.
wili98, цената която си написал за 2 крушки ли е, или само за една? На сайта като модел е изписано "H21W/12V/21W/BAY9S ECE" - така ли се водят , за да ги потърся из В.Търновския край?!


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Сря 11 окт 2006 9:53


Vasseto написа:2.Да не е без нищо,затова е този бушон.Всеки може сам да си го избира.И смятам че е прилично 10А.Оптрона ща се изпържи пръв,но мисля че повечето бушони за защита от късо някъде из кабелите.
:wink:

10А бушон е подходящ за кабел не по-малък от 0,75мм2 а там е вероятно да се сложи и по тънък. :!: Да не забравяме, че релето ще се запали доста преди кабела и накъсилия оптрон. :idea: Следователно F1<0,125А :twisted:

пп :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 11 окт 2006 10:34


подготвям тема.. със снимков материал и цени... ще я пусна скоро..
единият ми фар вече е пробит и сложена допълнителната крушка в него ;)
цената е само за една крушка...идеята ми не е да гоня икономичност..на ток или пари
а да си направя отделни дневни светлини максимално просто и ефективно.. защото както обясних не предпочитам да карам на къси постоянно.

Мисля, че засега се получава..
Василиса первая.. ще прави някакви магарии с ултра ярки диоди..
ма да видим докъде ще го докара... ;)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 11 окт 2006 10:44


диоди???
нали каза че тестваш с крушките???


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Сря 11 окт 2006 20:18


wili98 написа:...идеята ми не е да гоня икономичност..на ток или пари...


Малееее, като ми дойде сметката за ток за ноември.... :shocked



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта