Vw golf mk3 Jubi-2.0 16в Турбо
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
Епа цапайте...от тея лични ние простосмърните нищо няма да научим.....
- gas
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
ZeroCool написа:Епа цапайте...от тея лични ние простосмърните нищо няма да научим.....
ЕТ е разтоянието между равнината на диска(или барабана)и средата на джантата.снимката е реална,разрязана джанта,която снимах точно с цел да се обясни по-лесно.сниманата джанта е с ЕТ38 по спомен..красиво писаното от мен е примерно

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
gas написа:ZeroCool написа:Епа цапайте...от тея лични ние простосмърните нищо няма да научим.....
ЕТ е разтоянието между равнината на диска(или барабана)и средата на джантата.снимката е реална,разрязана джанта,която снимах точно с цел да се обясни по-лесно.сниманата джанта е с ЕТ38 мисля,писаното от мен е примерно
Тоест колкото по-малко ЕТ толкова по-навън излиза джантата (това понеже аз така и не съм се мъчил да си обеснявам какво точно е ет)
а тва което казва Наско(g60)
джантите са с еднакво ЕТ...тоет средата на джантата е на еднакво разстояние от диска/барабана...обаче реално самата джанта е доста по-навън....кое е различното като параметър м/у двете джанти ми е въпроса.
И това което разбирам аз от wiki е че ЕТ и оффсет е едно и също нещо.
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
Бах му майката половин час писах отговор и накрая нищо не излезе
Както и да е,моето твърдение беше ,че външния ръб на джантата при еднакъв офсет винаги се намира на едно и също място от главината,друг е въпросът ,че съм в грешка относно кое точно измерва ЕТ-то
А относно темата на колегата съм обяснил по горе ,че не може да се правят изводи дали дадени апарати ще опират или не в джантите при условие ,че се гледа само офсет на джантата
П.П. Естествено ,че ЕТ и офсет е едно и също
А за това ,че едната джанта стои по навън от другата не си разбрал правилно,най изпъкналата част и на двете джанти(в случая външния ръб на борда) стой точно на едно и също място на ръбът на калника,разликата е в положението на лъчите, на едната джанта лъчите са на ръбът на калника а на другата са към 10см по на вътре

Както и да е,моето твърдение беше ,че външния ръб на джантата при еднакъв офсет винаги се намира на едно и също място от главината,друг е въпросът ,че съм в грешка относно кое точно измерва ЕТ-то
А относно темата на колегата съм обяснил по горе ,че не може да се правят изводи дали дадени апарати ще опират или не в джантите при условие ,че се гледа само офсет на джантата
П.П. Естествено ,че ЕТ и офсет е едно и също

А за това ,че едната джанта стои по навън от другата не си разбрал правилно,най изпъкналата част и на двете джанти(в случая външния ръб на борда) стой точно на едно и също място на ръбът на калника,разликата е в положението на лъчите, на едната джанта лъчите са на ръбът на калника а на другата са към 10см по на вътре

Последна промяна от G60 на Вто 10 яну 2012 1:14, променено общо 1 път.
- gas
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
ZeroCool написа:Тоест колкото по-малко ЕТ толкова по-навън излиза джантата (това понеже аз така и не съм се мъчил да си обеснявам какво точно е ет)
всъшност да,но ширината също не е за подценяване,ако имаме две джанти с ет30(примерно) но едната е 7 а другата 8инча,разликата в изнасянето ще е 1.25см по-навън в полза на 8цата,независимо,че са с едно и също ЕТ!..освен навън,8цата ще е и с 1.25см навътре....често се случва,като си купуват хората джанти със задължително условие ЕТ да е еди колко си

ZeroCool написа:а тва което казва Наско(g60)
джантите са с еднакво ЕТ...тоет средата на джантата е на еднакво разстояние от диска/барабана...обаче реално самата джанта е доста по-навън....кое е различното като параметър м/у двете джанти ми е въпроса.
.
Наско не е казвал че едната джанта е по-навън,напротив,каза че са еднакво навън(спрямо калника),което си е истина.разликата е в дизайна на лъчите,или образно казано вътрешността на джантата...тази без борд,има голям фланец зад лъчите,който стига съвсем близо до средата(на 13мм)....при тази с борда самите лъчи са си близо до средата...с писане смахнато,не знам как да го обясня

иначе Наско,да точно така е,не може само с един офсет,много неща трябва да се вземат под внимание и конкретно за всеки автомобил
Последна промяна от gas на Вто 10 яну 2012 1:24, променено общо 2 пъти.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
Моя грешка...объркал съм се...важното е че вече ми се изясни окончателно кой параметър какво точно значи 

- gas
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
Саше,какво стана със зимните джанти 

- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
gas написа:Саше,какво стана със зимните джанти
Нямам почти никакво време за тях,надявам се да се чуеме събота или неделя за да свършиме работа
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
Днес колата се сдоби с черен таван и още няколко дреболийки който си бяха за смяна.Благодаря на Сашо PL-16v за монтажа на тавана и за частите отново се доказа като коректен продавач





- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Vw golf mk3 Jubi-Ало Ало зимни джанти 10 стр.
kolbasara написа:Днес колата се сдоби с черен таван и още няколко дреболийки който си бяха за смяна.Благодаря на Сашо PL-16v за монтажа на тавана и за частите отново се доказа като коректен продавач![]()
Хвала на такива хора......много красиво.
- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: Vw golf mk3 Jubi-2.0 16в Турбо
Малко да ъпна темата колата скоро няма да е атмосферна
Информация като започне всичко,надявам се за Крушуна да е готово

Информация като започне всичко,надявам се за Крушуна да е готово
Re: Vw golf mk3 Jubi-2.0 16в Турбо
kolbasara написа:Малко да ъпна темата колата скоро няма да е атмосферна![]()
Информация като започне всичко,надявам се за Крушуна да е готово
Еййй не можа да се сдържиш.....

- kolbasara
- Мнения: 497
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
- Автомобил: Volkswagen Golf mk3
- Двигател: ABF-Turbo
- Местоположение: София
Re: Vw golf mk3 Jubi-2.0 16в Турбо
Донора

Вторник живот и здраве започва филма
Вторник живот и здраве започва филма

- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Vw golf mk3 Jubi-2.0 16в Турбо
честито ,тоя мотор ми е мнго познат ама сега немога да се сетя от кой голф беше .ама май е мейд ин килара гти 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта