От скоро съм с Венто 1,6 75к.с. Още след регистрацията видях, че температурата на двигателя се повишава до някъде около 105 градуса, след което перката се включва и температурата пада до 90, после в задръстването - същото се повтаря много пъти... Оказа се, че датчика за температурата е сменяван и е сложен друг, който не е за модела. Смених го с правилния, но проблема не изчезна, а просто намаля - перката се включва на около 95 градуса и се изключва на 85. Знам, че това също не е нормално. Майсторчета ми казаха, че на места радиатора ми е студен, не трябвало да е така. Давайте съвети какво да правя и как да постъпя - не е малко пари смяната с нов радиатор, както и чистенето на стария в случай, че е запушен.
Някой ако се е сблъсквал или знае - да каже, мерси предварително
