ubahob-0102 написа:А фланци от 5х100 към 4х100 могат ли да се измайсторят ?
да вдигна и аз малко темата, че чакам отговор на твоя въпрос
ubahob-0102 написа:А фланци от 5х100 към 4х100 могат ли да се измайсторят ?


 
   
   
  
_HepBaka_ написа:Привет и от мен.
Влезнала ми е мухата за тази интервенция и се чуда кой е по - удачния вариант от 4х100 на 5х100 или главини от голф 3 може би?
преди малко се обадих на тази фирма http://www.etebg.com и ми каза горе долу за фланен (4х100 на 5х100) излиза около 90 лева алуминиев и дебелината е 22мм
Дайте някакъв вариант ако някой знае




 
   
  
 Носиш си дисковете с главините предните и отзад дискове/барабани.Мисля на делителен апарат трябва да се направят и си ти
 Носиш си дисковете с главините предните и отзад дискове/барабани.Мисля на делителен апарат трябва да се направят и си ти 
 
  
parno написа:колеги какви по-дълги болтове и от къде се набавят хубави такива ?
става дума за фланци 15мм
 карам тройка гти която както всички знаете е с 5х100...купих си кершер кармона 16х9 и за да ги сложа съм стигнал до варианта да мина на 4х100 заради глупавото ЕТ на предните спирачки
карам тройка гти която както всички знаете е с 5х100...купих си кершер кармона 16х9 и за да ги сложа съм стигнал до варианта да мина на 4х100 заради глупавото ЕТ на предните спирачки  и заради това минаване на 4х100 знаете колко още части се сменят...
 и заради това минаване на 4х100 знаете колко още части се сменят...  Гледам че разпробивате дискове и главини...та въпроса ми е някой правил ли е 5х100 дискове и главини на 4х100? Имам едно на ум че болтовете на гти са по-дебели и да не се получи застъпване на дупките.
Гледам че разпробивате дискове и главини...та въпроса ми е някой правил ли е 5х100 дискове и главини на 4х100? Имам едно на ум че болтовете на гти са по-дебели и да не се получи застъпване на дупките.vlado0o^ написа:Я да питам сега аз знаещите един въпроскарам тройка гти която както всички знаете е с 5х100...купих си кершер кармона 16х9 и за да ги сложа съм стигнал до варианта да мина на 4х100 заради глупавото ЕТ на предните спирачки
и заради това минаване на 4х100 знаете колко още части се сменят...
Гледам че разпробивате дискове и главини...та въпроса ми е някой правил ли е 5х100 дискове и главини на 4х100? Имам едно на ум че болтовете на гти са по-дебели и да не се получи застъпване на дупките.
 Хвърлих малко боб но предполагам съм познал
   Хвърлих малко боб но предполагам съм познал  Сменяш: носачите,стабилизиращата щанга,шенкелите с главините от  какъвто и да е Г2 или Г3 няма значение. Намираш си дискове 280мм 4х100 от  Г2 г60 или от Корадо като оставяш твоите апарати и супорти и си готов.
  Сменяш: носачите,стабилизиращата щанга,шенкелите с главините от  какъвто и да е Г2 или Г3 няма значение. Намираш си дискове 280мм 4х100 от  Г2 г60 или от Корадо като оставяш твоите апарати и супорти и си готов.  
  
  
 просто като гледах разпробиването ми хрумна че мога преди да монтирам всичко от всеки друг голф без гти с делящ супорт да направя главините и новите дискове 280мм 4х100 да имат и размер 5х100
  просто като гледах разпробиването ми хрумна че мога преди да монтирам всичко от всеки друг голф без гти с делящ супорт да направя главините и новите дискове 280мм 4х100 да имат и размер 5х100  от цялата работа печеля че мога да си запазя сегашните джанти за зимни и няма да сменям задни дискове,накладки и лагери с такива с 4 болта.Само че доколкото съм запознат болта на гти е 14мм а обикновените болтове са 12-ки..Гледам снимките и забелязвам колко близо са отворите за 4 и 5 болта на колегата ChronoS... дали при разпробиване за 14 мм болтове няма да остане никакво месо(грубо казано)при тези близки дупки..
 от цялата работа печеля че мога да си запазя сегашните джанти за зимни и няма да сменям задни дискове,накладки и лагери с такива с 4 болта.Само че доколкото съм запознат болта на гти е 14мм а обикновените болтове са 12-ки..Гледам снимките и забелязвам колко близо са отворите за 4 и 5 болта на колегата ChronoS... дали при разпробиване за 14 мм болтове няма да остане никакво месо(грубо казано)при тези близки дупки.. 

vlado0o^ написа:Аз на 100% ще правя тази интервенция отпред..пропусна да споменеш че и външното каре се сменяпросто като гледах разпробиването ми хрумна че мога преди да монтирам всичко от всеки друг голф без гти с делящ супорт да направя главините и новите дискове 280мм 4х100 да имат и размер 5х100
от цялата работа печеля че мога да си запазя сегашните джанти за зимни и няма да сменям задни дискове,накладки и лагери с такива с 4 болта.Само че доколкото съм запознат болта на гти е 14мм а обикновените болтове са 12-ки..Гледам снимките и забелязвам колко близо са отворите за 4 и 5 болта на колегата ChronoS... дали при разпробиване за 14 мм болтове няма да остане никакво месо(грубо казано)при тези близки дупки..
П.П.И още един плюс да си направя колата на 4 и 5 е,че имам фиксиращи фланци за 4х100 за кершера.
Определено трудно би ме разбрал някой май....
 От както Наско го направи преди години , почти всички наши коли са така
 От както Наско го направи преди години , почти всички наши коли са така  
 лятото карам кершера на 4-те дупки,зимата карам тези ми джанти на 5-те
 лятото карам кершера на 4-те дупки,зимата карам тези ми джанти на 5-те 
 изясни ми се картинката
 изясни ми се картинката 
 за това мисля за разпробиване на 14мм за предните главини и да си ползвам болтовете.А за 4х100 размера ще си купя други болтове
 за това мисля за разпробиване на 14мм за предните главини и да си ползвам болтовете.А за 4х100 размера ще си купя други болтове 
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта