Здравейте колеги! Проблема ми е че не мога да обезвъздуша едната пътека предно-дясно и задно ляво колело след като преминах от барабани на дискове.Правих пълна профилактика на апаратите Girling38.При смяната от моя мост си оставих само кантарчето защото другия не ми се видя читав.
След сглобяването на моста преминах към смяна на спирачната течност защото явно се виждаше че не е сменяна със десетилетие. Купих си на Valeo DOT4 след като развих маркучите отзад, избутах по голямата част от старата сп.течност, завих ги и започнах да наливам новата до колкото побра казанчето.
След това замаен от цялата интервенция без да запаля колата започнах да обезвъздушавам с помощта на приятел.Задно дясно и ляво добре, предно дясно почти без въздух лявото също добре.Като се сетих запалих колата и започнах отначало. Задно дясно имаше отново въздух, а лявото не вади нито въздух нито течност същото се отнася и за предно дясно(предно ляво наред)
Час и половина си играхме да ги обезвъздушаваме и никакъв напредък. Сп. помпа е 22мм.и мисля че е достатъчна да задвижва системата.Педалът е почти един и същ при запален и изгасен двигател, а на запален двигател при неколкократно напомпване на педала оборотите на мотора започват да падат, което не мога да си го обясня. Като наливах новата течност видях в казанчето че плуват 2-3 боклучета като нагар изглежда че бяха от старата течност възможно ли е да е имало още вътре и да са направили някоя беля и изобщо къде да търся проблема.
Проблем със спирачки(обезвъздушаване)-решен
- rhodius
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
- Автомобил: vw golf III
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Свиленград
Проблем със спирачки(обезвъздушаване)-решен
Последна промяна от rhodius на Пон 16 апр 2012 0:03, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проблем със спирачки след смяна на заден мост със апарати
Щом при запален и изгасен мотор педала се държи еднакво се насочи към сервоусилвателя! Все пак не писа какъв тип ти е спирачната система, има ли АБС, няма ли, може там да е проблема.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки след смяна на заден мост със апарати
Задръстена спирачна помпа, при мене само към едно колело буташе спирачна течност.
За да си сигурен че е от помпата, развий съответния маркуч от помпата .....

За да си сигурен че е от помпата, развий съответния маркуч от помпата .....
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем със спирачки след смяна на заден мост със апарати
fill написа:Задръстена спирачна помпа, при мене само към едно колело буташе спирачна течност.![]()
За да си сигурен че е от помпата, развий съответния маркуч от помпата .....
колегата е прав, а и друго от прочетеното разбрах че май най напред си изгонил течността а после си долял новаа,ако е така това не е правилно и за това имаш проблеми с обезвъздушаването,най лесно се прави източваш течноста от казанчето с една спринцовка и наливаш новата след туй ти ти следиш с едно шишенце и маркуч на щуцера кога ще текне бистра течност като отгоре един помпи спирачката и следи течността,а сега пробвай да развиеш маркуча преди апарата и така да изкарате въздух,а за падане на оборотите ти е от бедна смес,ако е богата при напомпване ще се вдигат
- rhodius
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
- Автомобил: vw golf III
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем със спирачки след смяна на заден мост със апарати
Благодаря ви за бързите отговори!!! Колата е без ABS, първо избутах колкото можах докато не се опразни казанчето на сп.течност и след това започнах да наливам новата. Явно съм вкарал доста въздух и сега трудно ще излезе. Като се замисля задно дясно го помпахме малко, а лявото докато не изпразни старата течност от пътя и не излезе въздух. Забравих да спомена че педалът не се връща до горе и стоповете светят постоянно, като го върна с крак стои малко под напрежение(вакум)и като го пусна пак слиза на долу и стоповете светват, хода е около половин сант.
Ще пада яко помпане
но първо мисля да развивам тръбичките от помпата една по една да видя как е, след това да сваля казанчето да го измия и да прегледам помпата.
Ще пада яко помпане

- rhodius
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 07 окт 2008 21:57
- Автомобил: vw golf III
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем със спирачки след смяна на заден мост със апарати
Реших си проблема!!! Купих нова спирачна помпа и смених старата която беше сдала багажа.Като разглобих старата по цилиндъра(вътре) имаше много лека ръжда и малко задрано, а гумичката беше захабена.
За стоповете, приятеля ми като помпал педала го изпуснал и крачето на стоп машинката се прибрало малко, като го издърпах до край пуснах педала и се саморегулира.
Преди да сменя моста ходих на техн.преглед на спирачките и си взех разпечатка,след време като мина 300-400км да се напаснат задните накладки ще мина пак за да видя каква е разликата
Сега като натисна спирачките имам чувството че мозъкът ми ще изскочи
За стоповете, приятеля ми като помпал педала го изпуснал и крачето на стоп машинката се прибрало малко, като го издърпах до край пуснах педала и се саморегулира.
Преди да сменя моста ходих на техн.преглед на спирачките и си взех разпечатка,след време като мина 300-400км да се напаснат задните накладки ще мина пак за да видя каква е разликата

Сега като натисна спирачките имам чувството че мозъкът ми ще изскочи

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта