2400 кубика -> 70 коня! :)))

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 11 окт 2006 16:28


Не знам, но ако имах $500000 излишни, нямаше да се замислям за тази кола!




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 11 окт 2006 18:58


Uneek написа:Абе всички руски кочини към Кремиковци :twisted: И братушките да престанат да произвеждат автомобилни недоразумения.


Абе колега я ми отговори твоето поло ще изкара ли 30год та говориш такива неща или може ли да дърпа строителен фургон?????? просто хората казаха за времето си са били супер ти знае6 ли 4е москвич 407е печелил женевското изложение а?????? Същия този мотор за който говорите се Монтира на УАЗ(фургон, бордова и джип) и на мотокар. А сами знаете за калища и баири кой е номер 1. А относно съветското автомобилостроене ако сте гледели едно време имаше по евроспорт или по дсф не помня точно съзтезание за камиони и пресечени местности номер 1и2 Краз и Урал барбар всичките мерцедеси, манове скании и други, та недей така да плюеш без да мислиш защото ако има една жигула 76 и товето поло познай кое първо ще е на скрап в кремиковци??? А и освен това този мотор е смятан за бензин с октаново число 76, а ти с полото с такъв бензин няма да можеш да мръднеш


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 11 окт 2006 19:28


hristian37 написа: ***


Колега не се сърди ама според мен ти гледаш с различни приоритети.
Незнам на кой в Европа му трябва лек автомобил който 30 години да дърпа строителни фургони по баири и калища със 76 октана гориво.

А иначе за офф-роуда и камионите си прав. Ето тука има готини снимки на Камаз Обаче тези камиони имат толкова общо със серийното производство колкото и Туарега който се състезава в Дакар. Демек нищо общо.

Проблема с Жигулата не е че Фиат не им е дал да правят хубава кола а това че руснаците я правиха една и съща 20 години.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Сря 11 окт 2006 19:35


Stefan написа:А виж ги ти японците как изцеждат от 1000 кубика - 100коня :roll:


хахахахаха японците по онова време са били самураи още :lol: :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 11 окт 2006 19:38


само не знам защо сте останали със заблудата, че руските коли са нещо особено като здравина :) ? имали ли сте база за сравнение с други автомобили освен тях от същото време :) ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 11 окт 2006 21:09


А бе всички пак се отплеснахме. Проблема на руските возила беше, че материалите не бяха много качествени и затова елементите се правиха тежки и дебели за да компенсират неточноста на оборудването.... после даже и да са измислили нещо - не се прилагаше и защо ли като пак ще се продадат и за още ще се пита ? Нефта им беше евтин - защо да е икономична колата ? и все пак си имаше едно предимство - бяха с толкова просто устройство, че всеки колхозник можеше да си я оправи сам :lol: :lol: а сега ние всички само тичаме при този и онзи и плачем :) ( е със сигурност не абсолютно всички ама знаете - покрай сухото изгаря и зеленото ) ( бтв: след отминаването на ТНТМ и кръжоците в училището е пълно с младежи, които освен да пият кафета и да поръчват на майстора да види " как е" колата нямат никакви технически и практически познания да не говорим, че те даже се гнусят от всякакъв вид "мацане" . Често и тук в форума( не визирам никого специално) когато някои попита как се прави еди какво си, винаги се намира някои да каже: а бе ти ся за 15 лева ли се циганиш ... ще се цапа за тези смешни пари хахахаха" Колеги , вървим към Италия, не към Германия..... :evil:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Чет 12 окт 2006 0:02


hristian37 написа:
Uneek написа:Абе всички руски кочини към Кремиковци :twisted: И братушките да престанат да произвеждат автомобилни недоразумения.


Абе колега я ми отговори твоето поло ще изкара ли 30год та говориш такива неща или може ли да дърпа строителен фургон?????? просто хората казаха за времето си са били супер ти знае6 ли 4е москвич 407е печелил женевското изложение а?????? Същия този мотор за който говорите се Монтира на УАЗ(фургон, бордова и джип) и на мотокар. А сами знаете за калища и баири кой е номер 1. А относно съветското автомобилостроене ако сте гледели едно време имаше по евроспорт или по дсф не помня точно съзтезание за камиони и пресечени местности номер 1и2 Краз и Урал барбар всичките мерцедеси, манове скании и други, та недей така да плюеш без да мислиш защото ако има една жигула 76 и товето поло познай кое първо ще е на скрап в кремиковци??? А и освен това този мотор е смятан за бензин с октаново число 76, а ти с полото с такъв бензин няма да можеш да мръднеш


Пичага ти полудя ли бе? Аз ако искам и 60 години ше ми изкара полото. Единственото нещо за да изкарат тия коли по 30 години е че навремето наще бащи дядовци и чичовци са чакали по 15 години на вноска за знаменитите руски творения. И тва че ти имаш някакви сантименти към руските кочини мен не ме грее. Що не караш жигулка тогава която да изкара повече от голфа?? А и не ми говори за теглене, щото с голфа на баща ми си построихме къщата и се е движел с 800 кг. цимент, кофражни платна, и какви ли не простотии.


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Чет 12 окт 2006 9:04


Хайде и аз да се изкажа по темата. Предишната ми кола беше Лада 2104 - белгийска сглобка, 1300 с 5 скорости /много рядък екземпляр/. Купих я от автокъща, внесена от Белгия. Продадох я на 14 години на 150к., в движение, но нямаше нещо дето да не съм и сменил без двигателя/ама харчеше масло/. Накрая си бях непрекъснато в бокса. Даа не говорим за потрошените седалки и ръждата. Сега двойката ми е на 17 год. не се знае на колко км. е /пише 200к./ и почти нямам проблеми с нея. Карал съм ги и двете с хубави консумативи и по един и същ начин. Какъв може да е извода........


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 12 окт 2006 10:38


hristian37 написа:
Uneek написа:Абе всички руски кочини към Кремиковци :twisted: И братушките да престанат да произвеждат автомобилни недоразумения.


Абе колега я ми отговори твоето поло ще изкара ли 30год та говориш такива неща или може ли да дърпа строителен фургон?????? просто хората казаха за времето си са били супер ти знае6 ли 4е москвич 407е печелил женевското изложение а?????? Същия този мотор за който говорите се Монтира на УАЗ(фургон, бордова и джип) и на мотокар. А сами знаете за калища и баири кой е номер 1. А относно съветското автомобилостроене ако сте гледели едно време имаше по евроспорт или по дсф не помня точно съзтезание за камиони и пресечени местности номер 1и2 Краз и Урал барбар всичките мерцедеси, манове скании и други, та недей така да плюеш без да мислиш защото ако има една жигула 76 и товето поло познай кое първо ще е на скрап в кремиковци??? А и освен това този мотор е смятан за бензин с октаново число 76, а ти с полото с такъв бензин няма да можеш да мръднеш


Такива коментари за кочините са свързани с антируските настроения и налаганото ни тогава! След падането на стената, всеки се тури у един "НОВ" таралясник на 15 години, седна на меката седалка и каза: "Е те това е най - убавото аз повече у руска кочина нема а се кача......"
За времето си машините са били на нивото на всички останали западни "конкуренти"! Единственото по-малко са били глезотииките!
Но тогава Братушките трябваше да мислят за ракети, а не за коли!


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 12 окт 2006 10:48


Така е колега, прав си, били са на ниво, да не забравяме все пак че Фиат 124 /ВАЗ 2101/ е бил автомобил на годината!!!за 1966 :lol: Проблемът е обаче, че и днес се произвежда седмицата, която мен ако питате някаква принципна разлика от жигулката няма....а тва са 40 годин мааму!!!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 12 окт 2006 11:52


Коя руска кола е била на нивото на западна, че не се сещам?!

Може би АЗЛК 2140 12-так от '86г е на нивото на Голф 2, или Голф 1?!
Или пък ГАЗ Волга е на нивото на Мерцедес 123?!
Лада 2107, фейслифт на фиат 124 сигурно е на нивото на някой Опел Аскона примерно, или Вектра? Ай стига глупости. Кочини си бяха, и все още са си кочини руските коли, докато не ги купи някоя сериозна фирма.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 12 окт 2006 12:05


Акселераторе, съгласен съм с теб, доколкото все още си уважавам жигулката :lol: , и така да обобщим как стоят нещата понастоящем:
- Москвич - фалирал
- Волга - преди около две години спряха производството на леки коли
- ЗАЗ - дето се вико ноу комент
- ВАЗ - още си правят Фиат 124 и някакви други пост-социалистически фантазии-110, Калина малина....Преди време имаха общ завод с Дженерал Мотърс, ама и те се отказаха хората, видяха че нищо не става....


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 12 окт 2006 15:17


Поразровете малко из Нета преди да коментирате неподготвени ! :evil:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта