Здравейте,
колата е VW GOLF IV 1.9 TDI AHF 110hp 1999г.
И така какво се случва:
при завъртане на ключа за стартиране на двигателя оборотите се качват до 600/мин. (при нормален режим на работа около 920/мин) и авомобила загасва; това се случва на студен и на топъл двигател; досега този проблем се появява за четвърти път, като последният път нещата доста се усложниха; забелязах че става така след като колата е работила на постоянен режим на висока предавка в нормални обороти (при шофиране на дълго разстояние) но може и да няма значение; когато стане така я мъча няколко пъти със задържане на стартера и запалва (отпушва), отзад излиза гъст дим; сменял съм горивния филтър; последния път след като я мъчих доста време и доста попуши отзад запали на 600/мин оборота и неискаше да ги вдигне; при подаване на газ нямаше промяна, при опит за потегляне на пред гаснеше; забелязах че преминава въздух след горивния филтър към двигателя (през прозрачното маркуче за нафтата); двигателя тракаше много (предполагам от ниските обороти); отворих клапата на горивния филтър за обратната нафта и го допълних; постепенно въздуха в маркучето за нафта изчезна; след леко заиграване на полусъединител и първа предавка със заклащане на автомобила двигатела отпуши и заработи на нормални обороти; в момента автомобила пали нормално;
Та, колеги, можете ли да ми дадете съвет, на какво се дължи това и как да отстраня проблема.
Благодаря предварително



GOLF IV 1.9 TDI AHF - проблем палене
- tripTiPscout
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 16 юни 2011 11:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - проблем палене
1. отваряш цедката в резервоара и чистиш.
2.Намираш от де смучи въздух и го отстраняваш. За по-лесно, сложи едно прозрачно маркуче на входа на филтъра, за да установиш от де точно иде въздуха. Ако не е от между резервоара и филтъра, вадиш обратната нафта от клапанчето и с една тръбичка директно в резервоара, а входа/изхода на клапанчето затапваш и киризиш пак !
2.Намираш от де смучи въздух и го отстраняваш. За по-лесно, сложи едно прозрачно маркуче на входа на филтъра, за да установиш от де точно иде въздуха. Ако не е от между резервоара и филтъра, вадиш обратната нафта от клапанчето и с една тръбичка директно в резервоара, а входа/изхода на клапанчето затапваш и киризиш пак !
Последно избутана от tripTiPscout на Вто 17 апр 2012 14:41.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта