GOLF IV 1.9 TDI AHF - проблем палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tripTiPscout
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

GOLF IV 1.9 TDI AHF - проблем палене

Мнениеот tripTiPscout » Нед 15 апр 2012 19:36


Здравейте,
колата е VW GOLF IV 1.9 TDI AHF 110hp 1999г.
И така какво се случва:
при завъртане на ключа за стартиране на двигателя оборотите се качват до 600/мин. (при нормален режим на работа около 920/мин) и авомобила загасва; това се случва на студен и на топъл двигател; досега този проблем се появява за четвърти път, като последният път нещата доста се усложниха; забелязах че става така след като колата е работила на постоянен режим на висока предавка в нормални обороти (при шофиране на дълго разстояние) но може и да няма значение; когато стане така я мъча няколко пъти със задържане на стартера и запалва (отпушва), отзад излиза гъст дим; сменял съм горивния филтър; последния път след като я мъчих доста време и доста попуши отзад запали на 600/мин оборота и неискаше да ги вдигне; при подаване на газ нямаше промяна, при опит за потегляне на пред гаснеше; забелязах че преминава въздух след горивния филтър към двигателя (през прозрачното маркуче за нафтата); двигателя тракаше много (предполагам от ниските обороти); отворих клапата на горивния филтър за обратната нафта и го допълних; постепенно въздуха в маркучето за нафта изчезна; след леко заиграване на полусъединител и първа предавка със заклащане на автомобила двигатела отпуши и заработи на нормални обороти; в момента автомобила пали нормално;
Та, колеги, можете ли да ми дадете съвет, на какво се дължи това и как да отстраня проблема.
Благодаря предварително




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - проблем палене

Мнениеот Dobromirski » Вто 17 апр 2012 14:41


1. отваряш цедката в резервоара и чистиш.
2.Намираш от де смучи въздух и го отстраняваш. За по-лесно, сложи едно прозрачно маркуче на входа на филтъра, за да установиш от де точно иде въздуха. Ако не е от между резервоара и филтъра, вадиш обратната нафта от клапанчето и с една тръбичка директно в резервоара, а входа/изхода на клапанчето затапваш и киризиш пак !


Последно избутана от tripTiPscout на Вто 17 апр 2012 14:41.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта