луфт на кормилия прът

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

луфт на кормилия прът

Мнениеот bu4komobil » Сря 11 окт 2006 22:36


имам луфт на кормолния прът при механизма с ключовета на мигачита и чистачките и се чува понякога мн гадно тракане някои имал ли е такъв проблем и ако е имал как си го е решил?




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 12 окт 2006 11:37


И аз имам от много време,доколкото знам е лагерче на кормилния прът.Чух и мнения че трябвало по принцип да си им някакъв луфт .


Потребителски аватар
skf
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот skf » Чет 12 окт 2006 12:45


Лагерче е на SKF .


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Чет 12 окт 2006 15:01


А смяната лесна ли е?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 12 окт 2006 15:02


не много ама с пове4е благославяне става по м :D ед и масло


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 12 окт 2006 16:10


Лагерче почти сигурно, но при мен на двойката се беше оказало, че има и някакви три планки, от които две се бяха откъснали :horror: Най често се получава, когато при сядане/ ставане шофьора се набира на волана. Особено ако е над 90 к.г. нещата са ясни. mhihi


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Чет 12 окт 2006 17:14


ако говориш за планките които мязат на пружини тоест еластични са те се късат май при удар. И при мойта 2ка бяха скасани и 2те даржеше се само на горната и волана скачаше нагоре надолу и беше голяма мизерия.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Чет 12 окт 2006 23:31


фатално ли е ако не се смени това лагерче защото представа си нямам каде стои това лагерче и как се сменя


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 16 окт 2006 21:10


никой ли не може да даде инфо относно темата


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 16 окт 2006 22:00


По принцип не е фатално, освен ако в един прекрасен момент не стане на парчета въпросния лагер и волана остане завил в някаква посока ... Изводите си прави сам :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 16 окт 2006 22:29


поне си свали кормилото и му сложи малко грес


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 17 окт 2006 18:16


Общ проблем при ГОЛФ 2. Махни пластмасовата кора под волана и със шестограм си затегни болта на кормилния прът.Става и без да махаш кората-като се наведеш-има 3-отвора.2-та са за винтовете на самата кора-3-тия е за този болт на кормилния прът-хората предвидливо са го оставили-слабо място.Затегни го само добре и ще ме споменаваш.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Вто 17 окт 2006 19:42


SMEL написа:Общ проблем при ГОЛФ 2. Махни пластмасовата кора под волана и със шестограм си затегни болта на кормилния прът.Става и без да махаш кората-като се наведеш-има 3-отвора.2-та са за винтовете на самата кора-3-тия е за този болт на кормилния прът-хората предвидливо са го оставили-слабо място.Затегни го само добре и ще ме споменаваш.
:да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта