Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Искам да си изкажете мнението кой сервиз ,както и каква марка газов инжекцион да си монтирам на колата ,за да карам ,а не колата ми да седи по сервизи за отсраняване на проблеми ...Бях се замислил за фобос ама чета доста кофти мнения за тях и монтажа им с горна баня....Трябва ми човек като Иво (машината),на който да оставя колата и да знам ,че е направена и няма да се занимавам с глупости после....Устройва ме и някакъв скъп и добър вариянт за обикновена газова ....Колата е ситроен ксара ксара пикасо 1,6 95 коня 2001година с пласмасов смукателен колектор....попринцип мисля че може да се сложи и метален....Колата летния сезон ще се кара минимум по 80-100км на ден софийско и няма как да не прибегна до алтернативата.В момента не карам кой знае колко и по 100лв на седмица за бензин не ми стигат....За газов инжекцион повече от 1200лв мисля да не давам....освен ако не ме оборите...
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Тук viewtopic.php?f=22&t=319586 има писано.Еврогаз също е с много добра репутация.Успех в избора! 

- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Аз в първия си пост точно за тях съм чел http://www.citroen-bg.net/forum/viewtop ... 34&t=54302
намерих с сайта на http://powergas.bg/za-nas.html бардолини висок клас за 970,има ии среден клас 870 и нисък клас за 770лв....някой има ли впечатление от сервиза....засега този сервиз ми се вижда с най-добри цени,дали и монтажа е на ниво....очаквам и Иво (машината) да се включи!...
намерих с сайта на http://powergas.bg/za-nas.html бардолини висок клас за 970,има ии среден клас 870 и нисък клас за 770лв....някой има ли впечатление от сервиза....засега този сервиз ми се вижда с най-добри цени,дали и монтажа е на ниво....очаквам и Иво (машината) да се включи!...
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Тези са съвсем нови на пазара с агресивна реклама.За сега няма никакви отзиви за тях.Приготвил си добър бюджет и едва ли си за там.Въпроса е друг ако търсиш най евтиното и да върви някакси.
- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Не искам да върви някакси,а да нямам проблеми ....има неща който са нормални,ама не всеки месец да губя по 1-2 дена в сервиз,защото ако нямам кола няма как да работа(с таксита е немислимо)...започвам дори да се замислям да си купя някаква проста кола с газ за сумата на инжекциона и да я карам докато може....единственото което ме спира засега е че лятото не искам да се пържа без климатик....
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Колега, за темата която си посочил в клуб Ситроен ние нямаме никаква вина, това е единствената уредба която сме демонтирали в нашия сервиз, и само защото клиента усещал някакво тайнствено прекъсване веднъж на ден и то не всеки ден, при нас колата винаги работеше перфектно а при него все имала този проблем, профилактично сме сменили почти всички компоненти, карали сме я цели седмици с включени монитори и осцилоскопи без да има абсолютно никакъв проблем, возили сме се много пъти заедно със собственика и никога не се появи тази мистерия, шефа на Фобос също се вози на колата като наблюдава параметрите и нищо подобно не откри.
Какво повече можехме да направиме в този случай, неможехме да губиме повече време за нещо което не сме убедени че съществува, допоследно клиента отказваще демонтаж и искаше да си ползва уредбата, но накрая го убедихме и му върнахме почти 90% от парите които е платил след повече от година употреба на системата, този случай е изключение за нас, и по никакъв начин не ни прави лош сервиз, напротив били сме максимално коректни, дори много повече от нормалното.
Колкото до Иво машината, той вече не работи, но докато работеше винаги когато е имал проблем с някоя трудна кола се е допитвал до нас по телефона или е идвал с проблемния автомобил в нашия сервиз да го мислиме заедно, винаги сме си помагали взаимно, можеш да го попиташ, ще ти дам телефон.
Какво повече можехме да направиме в този случай, неможехме да губиме повече време за нещо което не сме убедени че съществува, допоследно клиента отказваще демонтаж и искаше да си ползва уредбата, но накрая го убедихме и му върнахме почти 90% от парите които е платил след повече от година употреба на системата, този случай е изключение за нас, и по никакъв начин не ни прави лош сервиз, напротив били сме максимално коректни, дори много повече от нормалното.
Колкото до Иво машината, той вече не работи, но докато работеше винаги когато е имал проблем с някоя трудна кола се е допитвал до нас по телефона или е идвал с проблемния автомобил в нашия сервиз да го мислиме заедно, винаги сме си помагали взаимно, можеш да го попиташ, ще ти дам телефон.

- empaher
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Иво го познавам още от както нямаше сервиз....лично ще го питам за мнение и дори бих монтирал уретба при вас.В сверата на услугите винаги ще има и някой недоволен.Име се гради години наред,а 1 недоволен може да урони престижа .Дайте ми оферта на лични за моята кола....Голям плюс е че вашия сервиз ми е на близо и дори да имам проблем няма да е нужно да обикалям по 30-40км да стигна до мястото ,където е монтирана уретбата.Не само този колега се е оплакал,има и други колеги който са писали и в други форуми,затова ме притеснява да монтирам фобос.Дали са опити за антиреклама незнам,но ги има.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Фобос е отлична уредба, огромни възможности за настройка, една от най-голямите гаранции на нашия пазар, работиме от години с тази марка и нямаме никакви забележки към системите, ако имаше нещо което ни смущава досега да сме ги сменили с друга марка.
Разбира се качеството на монтаж и настройка е много важно, и най-хубавата марка ако се монтира лошо ще работи лошо, за съжаление повечето сервизи нямат опит и традиции в монтажа, често сменят персонала, оттам идват всички проблеми.
Разбира се качеството на монтаж и настройка е много важно, и най-хубавата марка ако се монтира лошо ще работи лошо, за съжаление повечето сервизи нямат опит и традиции в монтажа, често сменят персонала, оттам идват всички проблеми.

- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
eurogas написа:Фобос е отлична уредба, огромни възможности за настройка, една от най-голямите гаранции на нашия пазар, работиме от години с тази марка и нямаме никакви забележки към системите, ако имаше нещо което ни смущава досега да сме ги сменили с друга марка.
Разбира се качеството на монтаж и настройка е много важно, и най-хубавата марка ако се монтира лошо ще работи лошо, за съжаление повечето сервизи нямат опит и традиции в монтажа, често сменят персонала, оттам идват всички проблеми.
Много интересен въпрос относно един факт за вашия сервиз, който откровено буди недоумение....
Фобос предлагат ГИ за двигатели с повече от 4 цилиндъра. Вие монтирате само на двигатели само с 4 цилиндъра!
Интересно ще е да се чуе как така добър сервиз не се наема да прави монтаж на ГИ с 5,6 и повече цилиндри??
Именно такива по-сложни монтажи би трябвало да са едно от нещата с които да се гордее добър сервиз .....
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Ако разгледате галерията на сайта ще видите че правиме и имаме направени много такива коли от всякакви марки, имаме с какво да се гордееме, не сме обявили цена защото времето за монтаж на сложна екзотична кола е няколко пъти повече от една 4 цилиндрова конфекция, съответно за да калкулираме точна цена трябва да видиме конкретния автомобил на място, да сметнеме точно какво ще е нужно като части и време за изпълнение, и да предложиме съотвентната аргументирана с оферта цена на клиента.
Ако клиента одобри нашата оферта, записваме телефон за връзка с него, поръчваме съответните нестандартни или рядко ползвани части, както и съответната ботилка съответстваща на мястото в колата или която е пожелал клиента, няколко мощни изпарителя, няколко ботилки и сонди, или например 72 литрова резервна гума с точно определена височина и ширина, каквато не държиме на склад и се намира трудно, и чак като доставиме всички необходими части се насрочва ден и час за монтаж.
Така че е трудно да се даде една цена от 1350 лева за 6 цилиндъра, и една за 1550 за 8 цилиндъра, защото като дойде някой турбо самолет частите за който надхвърлят значително един простичък автомобил, клиента се сърди че надхвърляме обявената в сайта цена, а ние практически няма смисъл да правиме тридневен монтаж ако няма никакъв финансов смисъл от това.
Затова в менюто с цени най-отдолу сме написали съвсем ясно, че за двигатели с над 4 цилиндъра, цената са определя индивидуално за всеки конкретен автомобил, според необходимите компоненти и време за монтаж, мисля че така е най-коректно.
Ако клиента одобри нашата оферта, записваме телефон за връзка с него, поръчваме съответните нестандартни или рядко ползвани части, както и съответната ботилка съответстваща на мястото в колата или която е пожелал клиента, няколко мощни изпарителя, няколко ботилки и сонди, или например 72 литрова резервна гума с точно определена височина и ширина, каквато не държиме на склад и се намира трудно, и чак като доставиме всички необходими части се насрочва ден и час за монтаж.
Така че е трудно да се даде една цена от 1350 лева за 6 цилиндъра, и една за 1550 за 8 цилиндъра, защото като дойде някой турбо самолет частите за който надхвърлят значително един простичък автомобил, клиента се сърди че надхвърляме обявената в сайта цена, а ние практически няма смисъл да правиме тридневен монтаж ако няма никакъв финансов смисъл от това.
Затова в менюто с цени най-отдолу сме написали съвсем ясно, че за двигатели с над 4 цилиндъра, цената са определя индивидуално за всеки конкретен автомобил, според необходимите компоненти и време за монтаж, мисля че така е най-коректно.

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
eurogas написа:Ако разгледате галерията на сайта ще видите че правиме и имаме направени много такива коли от всякакви марки, имаме с какво да се гордееме, не сме обявили цена защото времето за монтаж на сложна екзотична кола е няколко пъти повече от една 4 цилиндрова конфекция, съответно за да калкулираме точна цена трябва да видиме конкретния автомобил на място, да сметнеме точно какво ще е нужно като части и време за изпълнение, и да предложиме съотвентната аргументирана с оферта цена на клиента.
Ако клиента одобри нашата оферта, записваме телефон за връзка с него, поръчваме съответните нестандартни или рядко ползвани части, както и съответната ботилка съответстваща на мястото в колата или която е пожелал клиента, няколко мощни изпарителя, няколко ботилки и сонди, или например 72 литрова резервна гума с точно определена височина и ширина, каквато не държиме на склад и се намира трудно, и чак като доставиме всички необходими части се насрочва ден и час за монтаж.
Така че е трудно да се даде една цена от 1350 лева за 6 цилиндъра, и една за 1550 за 8 цилиндъра, защото като дойде някой турбо самолет частите за който надхвърлят значително един простичък автомобил, клиента се сърди че надхвърляме обявената в сайта цена, а ние практически няма смисъл да правиме тридневен монтаж ако няма никакъв финансов смисъл от това.

И като оставим настрана правописните грешки ... моля те да уточниш ТОЧНО какво е по-сложното и по-екзотичното на масовите 6 и 8 цилиндрови атмосферни двигатели - освен, че се използват повече части - повече дюзи, рейки, изпарители, маркучи ... общите приказки не са много полезни - ти си губиш времето да ги пишеш, а ние - да ги четем. Може да дадеш пример с конкретни двигатели, на които сте монтирали - един 4 и един 8 цилиндров.
Ако искаш да говорим за 6-8 цилиндрови мотори с турбо, то по какво се различава ГИ за атмосферен 4цил. мотор и за такъв с турбо? Вероятно сте монтирали ГИ на 1.8/125кс и 1.8Т на Ауди? И каква е разликата между 8цил. атмосферен мотор и такъв с турбо? Моля те, обясни ми като на идиот!
Бих искал и да попитам каква е твоята позиция в сервиза, в който работиш - мисля, че за всички ще е полезно да знаят доколко може да се разчита на информацията давана от теб.
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
myrshavija написа:eurogas написа:Ако разгледате галерията на сайта ще видите че правиме и имаме направени много такива коли от всякакви марки, имаме с какво да се гордееме, не сме обявили цена защото времето за монтаж на сложна екзотична кола е няколко пъти повече от една 4 цилиндрова конфекция, съответно за да калкулираме точна цена трябва да видиме конкретния автомобил на място, да сметнеме точно какво ще е нужно като части и време за изпълнение, и да предложиме съотвентната аргументирана с оферта цена на клиента.
Ако клиента одобри нашата оферта, записваме телефон за връзка с него, поръчваме съответните нестандартни или рядко ползвани части, както и съответната ботилка съответстваща на мястото в колата или която е пожелал клиента, няколко мощни изпарителя, няколко ботилки и сонди, или например 72 литрова резервна гума с точно определена височина и ширина, каквато не държиме на склад и се намира трудно, и чак като доставиме всички необходими части се насрочва ден и час за монтаж.
Така че е трудно да се даде една цена от 1350 лева за 6 цилиндъра, и една за 1550 за 8 цилиндъра, защото като дойде някой турбо самолет частите за който надхвърлят значително един простичък автомобил, клиента се сърди че надхвърляме обявената в сайта цена, а ние практически няма смисъл да правиме тридневен монтаж ако няма никакъв финансов смисъл от това.
![]()
И като оставим настрана правописните грешки ... моля те да уточниш ТОЧНО какво е по-сложното и по-екзотичното на масовите 6 и 8 цилиндрови атмосферни двигатели - освен, че се използват повече части - повече дюзи, рейки, изпарители, маркучи ... общите приказки не са много полезни - ти си губиш времето да ги пишеш, а ние - да ги четем. Може да дадеш пример с конкретни двигатели, на които сте монтирали - един 4 и един 8 цилиндров.
Ако искаш да говорим за 6-8 цилиндрови мотори с турбо, то по какво се различава ГИ за атмосферен 4цил. мотор и за такъв с турбо? Вероятно сте монтирали ГИ на 1.8/125кс и 1.8Т на Ауди? И каква е разликата между 8цил. атмосферен мотор и такъв с турбо? Моля те, обясни ми като на идиот!
Бих искал и да попитам каква е твоята позиция в сервиза, в който работиш - мисля, че за всички ще е полезно да знаят доколко може да се разчита на информацията давана от теб.
Колегата е задал много точни въпроси !!
Да видим какви ще са отговорите и най-вече коментар на това което ще кажа по-долу ...
ЛИЧНО съм се обаждал преди може би седмица-две. На въпроса ми за монтаж на Фобос на атмосферен двигател с 6 цилиндъра отговора беше кратък и ясен - МОНТАЖИ НА 6 цилиндрови коли не правим, само на коли с 4 цилиндъра.
На въпроса нали са официални представители на Фобос, които предлагат системи за повече от 4 цилиндъра, отговора отново беше кратък и лаконичен - не правим ДОВИЖДАНЕ.
Е здраве му кажи, но това няма нищо общо с горенаписаното eurogas. Незнам наистина на каква позиция е във фирмата, но половината от нещата които написа изобщо не отговарят на това което ми казаха по телефона.
Моята дума срещу неговата .... няма проблем

Камо ли да се стигне до цена за монтаж.
Дори сега да се изметнат и да кажат че правят коли с 6 цилиндъра не бих отишъл или не бих ги препоръчал на приятел.
Самия факт че на сайта си имат снимки на коли с повече от 4 цилиндъра, представители са на Фобос, а че по-телефона отказват категорично прави много лошо впечатление.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Аз съм управител и собственик на сервиза, така че щом аз кажа нещо значи е така, по телефоня няма как да ви кажат че не правиме 6 цилиндрови коли, може да ви кажат че нямаме 6 цилиндрови уредби, а това е съвсем друго нещо.
Да, от месец насам нямаме нито налична една шест или осемцилиндрова уредба, имаме заявка към Фобос от доста време, дори сме предплатили цялата доставка, но те все още немогат да произведат системите, така че не само ние а всички дистрибутори на марката страдат от нередовни доставки, и ще става все по зле ако горивата продължават да се покачват.
В световен мащаб има сериозен недостиг на компоненти за ГИ, Фобос изнася електроника за 6-7 държави, и внася рейки, изпарители и сонди от Италия, италианците също бавят доставките и става страшно, в момента имаме записани 4 цил. коли за месец напред и налични уредби за тях, след това незнам какво ще стане, ако няма доставка спираме работа.
Колкото до това дали се прави трудно една кола с повече цилиндри, да винаги отнема повече време, понякога двойно повече от една 4 цилиндрова кола, понякога тройно повече, разликата между атмосферен и турбо мотор е огромна, едната я настройвам за пет до десет минути, а другата я настройвам по минимум няколко часа, а понякога трябва да се возя цял ден, и то с още едно момче за шофьор за да стане колата като хората, иначе веднага ще запали чек.
Правя грешки защото пиша бързо, отделям от времето за семейството си, за да задоволя интереса ви, надявам се оценявате това.
Да, от месец насам нямаме нито налична една шест или осемцилиндрова уредба, имаме заявка към Фобос от доста време, дори сме предплатили цялата доставка, но те все още немогат да произведат системите, така че не само ние а всички дистрибутори на марката страдат от нередовни доставки, и ще става все по зле ако горивата продължават да се покачват.
В световен мащаб има сериозен недостиг на компоненти за ГИ, Фобос изнася електроника за 6-7 държави, и внася рейки, изпарители и сонди от Италия, италианците също бавят доставките и става страшно, в момента имаме записани 4 цил. коли за месец напред и налични уредби за тях, след това незнам какво ще стане, ако няма доставка спираме работа.
Колкото до това дали се прави трудно една кола с повече цилиндри, да винаги отнема повече време, понякога двойно повече от една 4 цилиндрова кола, понякога тройно повече, разликата между атмосферен и турбо мотор е огромна, едната я настройвам за пет до десет минути, а другата я настройвам по минимум няколко часа, а понякога трябва да се возя цял ден, и то с още едно момче за шофьор за да стане колата като хората, иначе веднага ще запали чек.
Правя грешки защото пиша бързо, отделям от времето за семейството си, за да задоволя интереса ви, надявам се оценявате това.

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
Благодаря за разясненията за турбо моторите - доколкото разбирам, монтажът е като на атмосферен, но е необходимо повече време за настройка. Поправи ме, ако греша!
За останалите ми въпроси:
Аз все още не разбрах
Разбрах, че се оплакваш от проблеми с доставките, които по никакъв начин не влияят на времето и сложността на монтажа при един атмосферен осмак. Прости ми за невежеството, но ще питам по какво се различава комплектът за монтаж на 4 и 8 цилиндров мотор? Компютърът ли е различен? Съмнявам се. Софтуерът? Аз видях един изпарител повече, една рейка повече, 4 дюзи повече и малко повече маркучи. Да разбирам ли, че разлика няма - след като игнорираш въпроса?
За останалите ми въпроси:
Аз все още не разбрах
... Продължаваш сmyrshavija написа:... ТОЧНО какво е по-сложното и по-екзотичното на масовите 6 и 8 цилиндрови атмосферни двигатели - освен, че се използват повече части - повече дюзи, рейки, изпарители, маркучи
, коитоmyrshavija написа:общите приказки
myrshavija написа:не са много полезни - ти си губиш времето да ги пишеш, а ние - да ги четем.
Разбрах, че се оплакваш от проблеми с доставките, които по никакъв начин не влияят на времето и сложността на монтажа при един атмосферен осмак. Прости ми за невежеството, но ще питам по какво се различава комплектът за монтаж на 4 и 8 цилиндров мотор? Компютърът ли е различен? Съмнявам се. Софтуерът? Аз видях един изпарител повече, една рейка повече, 4 дюзи повече и малко повече маркучи. Да разбирам ли, че разлика няма - след като игнорираш въпроса?
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Добър сервиз за покупка и монтаж на газов инжекцион в София
За да не Ви губя повече времето с общи приказки, ще препоръчам форума на Фобос, където можете да получите изчерпателни и синтезирани отговори на всички подобни въпроси. http://www.fobos-bg.com/index.php?option=com_ccboard&view=topiclist&forum=7&Itemid=146
Лека вечер на всички.
Лека вечер на всички.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта