Не зная дали се опитвате да заблудите себе си и читателите на форума, или от фобос са ви метнали на клона, но този "сериозен недостиг" май е само от страна фобос. Наистина ще е лошо ако заради нечия неспособност да задоволи потребностите, останете без работа.eurogas написа:Аз съм управител и собственик на сервиза, така че щом аз кажа нещо значи е така, по телефоня няма как да ви кажат че не правиме 6 цилиндрови коли, може да ви кажат че нямаме 6 цилиндрови уредби, а това е съвсем друго нещо.
Да, от месец насам нямаме нито налична една шест или осемцилиндрова уредба, имаме заявка към Фобос от доста време, дори сме предплатили цялата доставка, но те все още немогат да произведат системите, така че не само ние а всички дистрибутори на марката страдат от нередовни доставки, и ще става все по зле ако горивата продължават да се покачват.
В световен мащаб има сериозен недостиг на компоненти за ГИ, Фобос изнася електроника за 6-7 държави, и внася рейки, изпарители и сонди от Италия, италианците също бавят доставките и става страшно, в момента имаме записани 4 цил. коли за месец напред и налични уредби за тях, след това незнам какво ще стане, ако няма доставка спираме работа.
Колкото до това дали се прави трудно една кола с повече цилиндри, да винаги отнема повече време, понякога двойно повече от една 4 цилиндрова кола, понякога тройно повече, разликата между атмосферен и турбо мотор е огромна, едната я настройвам за пет до десет минути, а другата я настройвам по минимум няколко часа, а понякога трябва да се возя цял ден, и то с още едно момче за шофьор за да стане колата като хората, иначе веднага ще запали чек.
Правя грешки защото пиша бързо, отделям от времето за семейството си, за да задоволя интереса ви, надявам се оценявате това.
Явно от фобос дават много преференциални цени за добре направена реклама....
защото покрай А.Е.В системи на същата цена да се лобира за фобос
