Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Сря 18 апр 2012 18:42


Колеги,някои занимавал ли се се с този въпрос по-задълбочено?
Идеята е да се замени главата комплект,но има разлика в блоковете
една магистрала за връщане на маслото между 1 и 2-ри цилиндър на по старите блокове
я няма.
Все пак ако някои се е сблъсквал с този проблем и е намерил решение за комбиниране на блок от механична глава с хидравлична глава нека сподели.
:beer




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 апр 2012 20:54


S BeNziN v KruVtA написа:Колеги,някои занимавал ли се се с този въпрос по-задълбочено?
Идеята е да се замени главата комплект,но има разлика в блоковете
една магистрала за връщане на маслото между 1 и 2-ри цилиндър на по старите блокове
я няма.
Все пак ако някои се е сблъсквал с този проблем и е намерил решение за комбиниране на блок от механична глава с хидравлична глава нека сподели.
:beer

Май имаше "чалъм" със запушване на "излишния" отвор в главата. Даже имаше глава във форума за продан със запушен отвор.Никога не съм го правил този номер и в момента не ми дива идея как да се изпълни номера ( запуши отвора).Утре като сляза в гаража ще погледна една глава, да видя колко е голям отвора и как да се затвори. :beer


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот golfmk1 » Сря 18 апр 2012 21:02


И двете гарнитури които си снимал ли имаш :?:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 апр 2012 21:52


Намерих обявата на човека с модифицираната глава за 1.6 дизел viewtopic.php?f=57&t=303411 Евентуално може да го попиташ как се е справил. :beer


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Сря 18 апр 2012 22:05


Ясно колега явно единственото преправяне е запушването на отвора
м/у 1 и 2-ри цилиндър. Фактически това е отвор за връщане на масло в картера
и запушването му няма да се отрази на работата на хидравличните повдигачи
( или поне така си мисля) в неделя ще се поразровя в гаража да видя какво ще стане.
:beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот samo_pechka » Чет 19 апр 2012 12:56


Наложи гарнитурата, дето е за блок без хидравлични повдигачи на главата и виж как са отворите (другите), за всеки случай.Сигурен съм, че няма други разлики (освен оня отвор) ,ма за всеки случай...


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Пон 23 апр 2012 19:32


Колеги, това което установих до сега е ,че
за монтирането на глава с хидравлични повдигачи върху блок от по-старите модели
с механични повдигачи е необходимо да се запуши отвора за връщане на маслото м/у
1-ви и 2-ри цилиндър ( може да се стругова прът от аломиний и да се набие със стегнатост в отвора)
трябва да се използва гарнитура от стария тип като се пробие допълнителен отвор в нея за охлаждаща течност ще пусна и снимка тези дни.
( още не съм сложил главата защото се оказа спукана и сега търся отново)
:beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот samo_pechka » Пон 23 апр 2012 20:09


S BeNziN v KruVtA написа:Колеги, това което установих до сега е ,че
за монтирането на глава с хидравлични повдигачи върху блок от по-старите модели
с механични повдигачи е необходимо да се запуши отвора за връщане на маслото м/у
1-ви и 2-ри цилиндър ( може да се стругова прът от аломиний и да се набие със стегнатост в отвора)
трябва да се използва гарнитура от стария тип като се пробие допълнителен отвор в нея за охлаждаща течност ще пусна и снимка тези дни.
( още не съм сложил главата защото се оказа спукана и сега търся отново)
:beer

Глава дали не става и от 1.9 д (тд)


Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Размисли 1,6 тд( от Механични към хидравлични повдигачи)

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Пон 23 апр 2012 22:17


Главата от 1,9 ТД (ААЗ) става да се монтира по същия начин
дори може да се подобри циркулацията на охладителна течност като се разпробие
блока на 1,6 на местата м/у цилиндрите ( на първата снимка на гарнитурите се вижда
горната гарнитура е от 1,9 тд ААЗ ,а долната от 1,6 тд с механични повдигачи)
Причината поради която не търся глава от 1,9 тд е ,че след малко елементарни сметки
установих ,че степента на сгъстяване при тази комбинация ще падне от 23:1 на 19;1
и това може да се премахне ако някой е голям мераклия.
Бренерите на 1,9 са с обем 5.8 куб.см ,а бренерите на 1,6 са с обем 5,1 куб.см
това е основната разлика и срещу 100 лв. грубо се заменят бренерите на 1,9 главата
с такива от 1,6 и степента на сгъстяване ще се вдигне.

Данните за обема на бренетите са от немски сайтове след 2 дневно ровене mhihi
:beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта