Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Техническа и сервизна информация за Passat
bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот bnick » Пон 16 апр 2012 21:20


А маслото какво е?




Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Вто 17 апр 2012 8:39


bnick написа:А маслото какво е?


15W40 А Марка?!?! Ще проверя и ще пиша довечера след работа!!!
Сменяно е преди 4000км най-много!


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Вто 17 апр 2012 8:49


До тук от казаното от Вас колеги в събота и неделя ще проверявам:
За бозата: Термостат + Прочистване на с-мата
За протичането: Щуцер/Фланеца , Маркучите от купето за парното


petiop
Мнения: 207
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г 4х4
Местоположение: софия

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот petiop » Вто 17 апр 2012 9:17


spoocky написа:До тук от казаното от Вас колеги в събота и неделя ще проверявам:
За бозата: Термостат + Прочистване на с-мата
За протичането: Щуцер/Фланеца , Маркучите от купето за парното


Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти :beer


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот passenger » Вто 17 апр 2012 9:54


petiop написа:Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти :beer

Мисля е по-добре направо нов .. 5-10 лева е ... силикона ще се опече на мотора и ако си пропуска уплътнението пак ще пропуска. При монтажа на нов щуцер не се натяга на 100% за да не се смачка уплътнението.

Колкото до това дали тече от там ... Мотора е топъл и каквото и да тече от там се изпарява и изсъхва, но ако охладитителната течност е предимно антифриз, ще стои мазно или ще изглежда мокро заради омазнената мръсотия и може да има малка синя/червена ... ъъъ ... като утайка/нагар да кажем ...
Не пречи абсолютно нищо като си изминеш дистанцията за деня и като спреш да отвориш капака на работещ мотор и да се огледаш за течове и ослушаш за съскащи звуци.

Ако имаш АГУ провери всички снадки, скоби, маркучи ... газаджията ми беше сложил градински маркучи за студена вода които се бяха сварили, пропускаха и накрая буквално изгърмяха ... ама това го научих по трудния начин.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Вто 17 апр 2012 11:42


passenger написа:
petiop написа:Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти :beer

Мисля е по-добре направо нов .. 5-10 лева е ... силикона ще се опече на мотора и ако си пропуска уплътнението пак ще пропуска. При монтажа на нов щуцер не се натяга на 100% за да не се смачка уплътнението.

Колкото до това дали тече от там ... Мотора е топъл и каквото и да тече от там се изпарява и изсъхва, но ако охладитителната течност е предимно антифриз, ще стои мазно или ще изглежда мокро заради омазнената мръсотия и може да има малка синя/червена ... ъъъ ... като утайка/нагар да кажем ...
Не пречи абсолютно нищо като си изминеш дистанцията за деня и като спреш да отвориш капака на работещ мотор и да се огледаш за течове и ослушаш за съскащи звуци.

Ако имаш АГУ провери всички снадки, скоби, маркучи ... газаджията ми беше сложил градински маркучи за студена вода които се бяха сварили, пропускаха и накрая буквално изгърмяха ... ама това го научих по трудния начин.


И аз мисля направо нов да взема! За натягането към мотора съм запознат... Сменял съм 2 тройника вече :D нормално нали :D Ще проверя и АГУ с-мата без да барам много много че ... :banghead: :beer


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот Zerga3GT » Вто 17 апр 2012 11:48


Изчисти гняста защото зимата замръзва и става мацаница.
Получава се от конденз/влага и масло и като запуши тръбата почва да хвърля масло през щеката.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Вто 17 апр 2012 11:55


Zerga3GT написа: ...почва да хвърля масло през щеката.


А щеката е???

Последна промяна от spoocky на Чет 19 апр 2012 10:04, променено общо 1 път.


petiop
Мнения: 207
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г 4х4
Местоположение: софия

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот petiop » Вто 17 апр 2012 13:42


passenger написа:
petiop написа:Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти :beer

Мисля е по-добре направо нов .. 5-10 лева е ... силикона ще се опече на мотора и ако си пропуска уплътнението пак ще пропуска. При монтажа на нов щуцер не се натяга на 100% за да не се смачка уплътнението.

Колкото до това дали тече от там ... Мотора е топъл и каквото и да тече от там се изпарява и изсъхва, но ако охладитителната течност е предимно антифриз, ще стои мазно или ще изглежда мокро заради омазнената мръсотия и може да има малка синя/червена ... ъъъ ... като утайка/нагар да кажем ...
Не пречи абсолютно нищо като си изминеш дистанцията за деня и като спреш да отвориш капака на работещ мотор и да се огледаш за течове и ослушаш за съскащи звуци.

Ако имаш АГУ провери всички снадки, скоби, маркучи ... газаджията ми беше сложил градински маркучи за студена вода които се бяха сварили, пропускаха и накрая буквално изгърмяха ... ама това го научих по трудния начин.


Аз имах предвид за нов но ако е на шупли пак няма да задържи и затова силикон и казах хубав и няма да се опече.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Вто 17 апр 2012 20:45


Аз имах предвид за нов но ако е на шупли пак няма да задържи и затова силикон и казах хубав и няма да се опече.

:да: Съгласен съм с теб за силикона... Него го слагам навсякъде където има нужда от уплътняване. Взех си някакъв черен преди месец, като почиствах двигателя от кашата, която се образува и едновременно с това смених и гарнитурата на капака на двигателя...мацнах тук мацнах там със силикона и :bishop Алилуя :applause: стана много добре! Всеки викаше червеният силикон да си купя ама и този вече не знам колко го карам ама няма ядове Доволен съм :wink:


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Чет 19 апр 2012 10:03


А да попитам?!?! На студен или леко подгрял двигател ще е по-лесно да източа антифриза( ако има значение изобщо) и от къде да го източа, за да е най-лесно?!?
От самият фланец като го махна или ... :?: :?: :?:


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот Гергин » Чет 19 апр 2012 12:21


За тая гняс е писано. И аз съм се сблъсквал с нея.
Затапих отдушника, и пуснах надолу маркуча на картерните. Ми оправи се.
Какви термостати, какви гарнитури на капак и промивки. Каране му е майката и нормално масло.
Нищо и няма на колата, за мен. Сипи 20лв. газ и разходи гаджето.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Чет 19 апр 2012 13:09


Гергин написа:За тая гняс е писано. И аз съм се сблъсквал с нея.
Затапих отдушника, и пуснах надолу маркуча на картерните. Ми оправи се.
Какви термостати, какви гарнитури на капак и промивки. Каране му е майката и нормално масло.
Нищо и няма на колата, за мен. Сипи 20лв. газ и разходи гаджето.


Колега на ден изминавам около 30-35км градско така че не мисля че е от НЕкаране... А не мислиш ли че щом са решили НЕМЦИТЕ двигателя да връща тези газове и т.н. обратно в него самият, че това така трябва да си остане :?: И аз го обмислях това, щото на тъста така е В3-ката със затапен отдушник и логично няма такива мизерии...те просто си изтичат навън :D
А за маслото с 15W40 Kroon Oil го карам Самолета, но като я взех преди 3 години старият собственик я караше с 10W40 , след което помолих познат да ми смени маслото че не бях в БГ и той решил това да сипе! Има ли значение или ?!?!


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот Гергин » Пет 20 апр 2012 20:58


Всичко има значение, пак си го смени с 10/40.
Колкото до немците, основната причина за това нещо ( цитирам от теми по въпросът)
е свързан с екологията. Повтарям, основната. С катализаторът е същото, а и с щастливите кокошки. 35км. на ден би трябвало да не е малко.
Живея в планината и работя на около 7км. от там, в едната посока. Миналата зима бях с масло Лики Моли, и с нормална картерна вентилация. Каша колкото искаш.
Тази зима, ем си беше зима, студ та се кине. Масло Fuchs Titan и вече отворена картерна вентилация. Същият абсолютно маршрут, всеки ден - е няма бялата каша.
Мисля, че е от вентилацията. Няма кондензи и т.н


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот Iezekil » Пет 20 апр 2012 22:50


Много интересна тема.Принципно такава каша се получава най-вече от каране на газ на студена кола,конденз е наистина.Но с такава гъстота не бях виждал и то при каране 30 км. на ден?Маслото е ясно че трябва да се смени,то си е фактор.Другото за проверка е термостата-не е в ред щом пада,но нали се сещаш,че тестовете започват първо от показанията на таблото-дали са верни.Та това е,щом не ти гори масло слагай полусинтетика.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта