Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
А маслото какво е?
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
bnick написа:А маслото какво е?
15W40 А Марка?!?! Ще проверя и ще пиша довечера след работа!!!
Сменяно е преди 4000км най-много!
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
До тук от казаното от Вас колеги в събота и неделя ще проверявам:
За бозата: Термостат + Прочистване на с-мата
За протичането: Щуцер/Фланеца , Маркучите от купето за парното
За бозата: Термостат + Прочистване на с-мата
За протичането: Щуцер/Фланеца , Маркучите от купето за парното
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
spoocky написа:До тук от казаното от Вас колеги в събота и неделя ще проверявам:
За бозата: Термостат + Прочистване на с-мата
За протичането: Щуцер/Фланеца , Маркучите от купето за парното
Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
petiop написа:Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти
Мисля е по-добре направо нов .. 5-10 лева е ... силикона ще се опече на мотора и ако си пропуска уплътнението пак ще пропуска. При монтажа на нов щуцер не се натяга на 100% за да не се смачка уплътнението.
Колкото до това дали тече от там ... Мотора е топъл и каквото и да тече от там се изпарява и изсъхва, но ако охладитителната течност е предимно антифриз, ще стои мазно или ще изглежда мокро заради омазнената мръсотия и може да има малка синя/червена ... ъъъ ... като утайка/нагар да кажем ...
Не пречи абсолютно нищо като си изминеш дистанцията за деня и като спреш да отвориш капака на работещ мотор и да се огледаш за течове и ослушаш за съскащи звуци.
Ако имаш АГУ провери всички снадки, скоби, маркучи ... газаджията ми беше сложил градински маркучи за студена вода които се бяха сварили, пропускаха и накрая буквално изгърмяха ... ама това го научих по трудния начин.
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
passenger написа:petiop написа:Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти
Мисля е по-добре направо нов .. 5-10 лева е ... силикона ще се опече на мотора и ако си пропуска уплътнението пак ще пропуска. При монтажа на нов щуцер не се натяга на 100% за да не се смачка уплътнението.
Колкото до това дали тече от там ... Мотора е топъл и каквото и да тече от там се изпарява и изсъхва, но ако охладитителната течност е предимно антифриз, ще стои мазно или ще изглежда мокро заради омазнената мръсотия и може да има малка синя/червена ... ъъъ ... като утайка/нагар да кажем ...
Не пречи абсолютно нищо като си изминеш дистанцията за деня и като спреш да отвориш капака на работещ мотор и да се огледаш за течове и ослушаш за съскащи звуци.
Ако имаш АГУ провери всички снадки, скоби, маркучи ... газаджията ми беше сложил градински маркучи за студена вода които се бяха сварили, пропускаха и накрая буквално изгърмяха ... ама това го научих по трудния начин.
И аз мисля направо нов да взема! За натягането към мотора съм запознат... Сменял съм 2 тройника вече




- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
Изчисти гняста защото зимата замръзва и става мацаница.
Получава се от конденз/влага и масло и като запуши тръбата почва да хвърля масло през щеката.
Получава се от конденз/влага и масло и като запуши тръбата почва да хвърля масло през щеката.
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
Zerga3GT написа: ...почва да хвърля масло през щеката.
А щеката е???
Последна промяна от spoocky на Чет 19 апр 2012 10:04, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г 4х4
- Местоположение: софия
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
passenger написа:petiop написа:Колега след като го свалиш щуцера изчисти хубаво и виж за шупли ако има малко хубав силикон и си ти
Мисля е по-добре направо нов .. 5-10 лева е ... силикона ще се опече на мотора и ако си пропуска уплътнението пак ще пропуска. При монтажа на нов щуцер не се натяга на 100% за да не се смачка уплътнението.
Колкото до това дали тече от там ... Мотора е топъл и каквото и да тече от там се изпарява и изсъхва, но ако охладитителната течност е предимно антифриз, ще стои мазно или ще изглежда мокро заради омазнената мръсотия и може да има малка синя/червена ... ъъъ ... като утайка/нагар да кажем ...
Не пречи абсолютно нищо като си изминеш дистанцията за деня и като спреш да отвориш капака на работещ мотор и да се огледаш за течове и ослушаш за съскащи звуци.
Ако имаш АГУ провери всички снадки, скоби, маркучи ... газаджията ми беше сложил градински маркучи за студена вода които се бяха сварили, пропускаха и накрая буквално изгърмяха ... ама това го научих по трудния начин.
Аз имах предвид за нов но ако е на шупли пак няма да задържи и затова силикон и казах хубав и няма да се опече.
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
Аз имах предвид за нов но ако е на шупли пак няма да задържи и затова силикон и казах хубав и няма да се опече.




- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
А да попитам?!?! На студен или леко подгрял двигател ще е по-лесно да източа антифриза( ако има значение изобщо) и от къде да го източа, за да е най-лесно?!?
От самият фланец като го махна или ...

От самият фланец като го махна или ...



-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
За тая гняс е писано. И аз съм се сблъсквал с нея.
Затапих отдушника, и пуснах надолу маркуча на картерните. Ми оправи се.
Какви термостати, какви гарнитури на капак и промивки. Каране му е майката и нормално масло.
Нищо и няма на колата, за мен. Сипи 20лв. газ и разходи гаджето.
Затапих отдушника, и пуснах надолу маркуча на картерните. Ми оправи се.
Какви термостати, какви гарнитури на капак и промивки. Каране му е майката и нормално масло.
Нищо и няма на колата, за мен. Сипи 20лв. газ и разходи гаджето.
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
Гергин написа:За тая гняс е писано. И аз съм се сблъсквал с нея.
Затапих отдушника, и пуснах надолу маркуча на картерните. Ми оправи се.
Какви термостати, какви гарнитури на капак и промивки. Каране му е майката и нормално масло.
Нищо и няма на колата, за мен. Сипи 20лв. газ и разходи гаджето.
Колега на ден изминавам около 30-35км градско така че не мисля че е от НЕкаране... А не мислиш ли че щом са решили НЕМЦИТЕ двигателя да връща тези газове и т.н. обратно в него самият, че това така трябва да си остане


А за маслото с 15W40 Kroon Oil го карам Самолета, но като я взех преди 3 години старият собственик я караше с 10W40 , след което помолих познат да ми смени маслото че не бях в БГ и той решил това да сипе! Има ли значение или ?!?!
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
Всичко има значение, пак си го смени с 10/40.
Колкото до немците, основната причина за това нещо ( цитирам от теми по въпросът)
е свързан с екологията. Повтарям, основната. С катализаторът е същото, а и с щастливите кокошки. 35км. на ден би трябвало да не е малко.
Живея в планината и работя на около 7км. от там, в едната посока. Миналата зима бях с масло Лики Моли, и с нормална картерна вентилация. Каша колкото искаш.
Тази зима, ем си беше зима, студ та се кине. Масло Fuchs Titan и вече отворена картерна вентилация. Същият абсолютно маршрут, всеки ден - е няма бялата каша.
Мисля, че е от вентилацията. Няма кондензи и т.н
Колкото до немците, основната причина за това нещо ( цитирам от теми по въпросът)
е свързан с екологията. Повтарям, основната. С катализаторът е същото, а и с щастливите кокошки. 35км. на ден би трябвало да не е малко.
Живея в планината и работя на около 7км. от там, в едната посока. Миналата зима бях с масло Лики Моли, и с нормална картерна вентилация. Каша колкото искаш.
Тази зима, ем си беше зима, студ та се кине. Масло Fuchs Titan и вече отворена картерна вентилация. Същият абсолютно маршрут, всеки ден - е няма бялата каша.
Мисля, че е от вентилацията. Няма кондензи и т.н
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
Много интересна тема.Принципно такава каша се получава най-вече от каране на газ на студена кола,конденз е наистина.Но с такава гъстота не бях виждал и то при каране 30 км. на ден?Маслото е ясно че трябва да се смени,то си е фактор.Другото за проверка е термостата-не е в ред щом пада,но нали се сещаш,че тестовете започват първо от показанията на таблото-дали са верни.Та това е,щом не ти гори масло слагай полусинтетика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта