Едно видео за хората които ще ми предложат да си сменя мотора.
Олекотяване на Купето Г3
Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1
Някъде във вортекса мисля (ако не се бъркам с някой друг форум), гледах една тройка правена за писта, с мотор ABV, колектор schrick. Та мисълта ми е, че пича доста идеи за олекотяване беше показал там.
Ако някой друг колега я е гледал може да пусне линк.
Ако някой друг колега я е гледал може да пусне линк.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1

Последна промяна от Pichaga на Пет 20 апр 2012 21:30, променено общо 1 път.
Причина: нещо не разбрах?
Причина: нещо не разбрах?
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1
didoriginal написа:facepalm
А можеше да се получи хубава тема.
Garchev написа:Някъде във вортекса мисля (ако не се бъркам с някой друг форум), гледах една тройка правена за писта, с мотор ABV, колектор schrick. Та мисълта ми е, че пича доста идеи за олекотяване беше показал там.
Ако някой друг колега я е гледал може да пусне линк.
То май за такива работи по добре там да гледам.
От тука само да пазарувам...
Последна промяна от Zerga3GT на Чет 19 апр 2012 20:06, променено общо 1 път.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1
Темата е хубава, на мен ми харесва какво ще стане ! Тавана мислил ли си да махаш и да измислиш нещо по "семпъл" 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1
И според мен най-добрия начин за подобряване на динамиката на ФауВе-та със слаби мотори е изхвърлянето на излишния багаж.
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1
-150 200кг
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване "Weight Reduction" Stage 1
Изчистена стокова визия
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.
Докато си правех голфа....и излязох да го покарам бе интериор(абсолютно никакъв само табло и седалка, резервоар, преден капак, предни калници....както беше сложен на койловета....на неравностите предницата губеше сцепление .....усещането беше все едно карам спортен автомобил....огромна разлика
незнам колко тежи всичко което съм извадил....но адски много се усещаше.

- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.
ZeroCool написа:Докато си правех голфа....и излязох да го покарам бе интериор(абсолютно никакъв само табло и седалка, резервоар, преден капак, предни калници....както беше сложен на койловета....на неравностите предницата губеше сцепление .....усещането беше все едно карам спортен автомобил....огромна разликанезнам колко тежи всичко което съм извадил....но адски много се усещаше.
И аз съм карал така само че друга кола.
Ся ровя из вортекса има доста изписано по въпроса 119 теми по точно но хората си говорят за карбон и лексан все едно е тоалетна хартия от 90стотинки.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.
Един от евтините варианти ( като евтино е малко относително ) но за парите си ще даде голям ефект според мен е....капак и калници от фибростъкло...аз съм си го наумил това отдавна...и съм почти сигурен, че ще го направя един ден....особенно калниците...че тва да гният доло постоянно не си е работа
.....пък и са по малки като детайл от предния капак...но пък по сложни за изработка...това общо взето иска главно труд...да се направят калипите дин път и после вече лесно ще се направят калниците....
така теглото на предницата ще се намали и разпределението на тежеста ще стане една идея по-добро, после идваме и на орязване на гредата отпред все едно ше и мушкаш огромен кулер и броня от фибростъкло...и ей ги 10 коня отгоре
Имам огромен мерак да експериментирам с копия на най-различни детайли от колата правено от фибростъкло.....ама не разполагам с никакво време за подобни забавления
Олекотяването като тунинг съвсем не е за подценяване, не случайно хондите са толкоз бързи с тея ламарини наполовина дебелината на немските
П.С. не се сърди на потребителите, някой разполагат с повече средства и респективно условия и могат да си позволят да шчупят един два двигателя, докато се научат как да ги засилят истински, други просто не им се занимава да обесняват, трети помагат само на познати....четвърти просто не мислят и се опитват да се изкарат компетентни по въпроси за които не са наясно...треди дават идеи който практическото им осъществяване...клони към невъзможност...както в моята тема имаше идея да си сложа абт добавка на бронята....ок...супер искам...ама струва колкото двигателя ми барабар с периферията и то ако въобще я намеря от някъде...второ на 3 пръста от земята по българските пътща ще и видя сметката за нула време...все пак е ежедневка, не седи загъната в гараж, да я изкарвам веднъж месечно да я измия....и да чака следващия събор на който да я закарам.
П.С. Пишем с правописни грешки ...на село сме така, ще моля да ме извините.

така теглото на предницата ще се намали и разпределението на тежеста ще стане една идея по-добро, после идваме и на орязване на гредата отпред все едно ше и мушкаш огромен кулер и броня от фибростъкло...и ей ги 10 коня отгоре

Имам огромен мерак да експериментирам с копия на най-различни детайли от колата правено от фибростъкло.....ама не разполагам с никакво време за подобни забавления

Олекотяването като тунинг съвсем не е за подценяване, не случайно хондите са толкоз бързи с тея ламарини наполовина дебелината на немските

П.С. не се сърди на потребителите, някой разполагат с повече средства и респективно условия и могат да си позволят да шчупят един два двигателя, докато се научат как да ги засилят истински, други просто не им се занимава да обесняват, трети помагат само на познати....четвърти просто не мислят и се опитват да се изкарат компетентни по въпроси за които не са наясно...треди дават идеи който практическото им осъществяване...клони към невъзможност...както в моята тема имаше идея да си сложа абт добавка на бронята....ок...супер искам...ама струва колкото двигателя ми барабар с периферията и то ако въобще я намеря от някъде...второ на 3 пръста от земята по българските пътща ще и видя сметката за нула време...все пак е ежедневка, не седи загъната в гараж, да я изкарвам веднъж месечно да я измия....и да чака следващия събор на който да я закарам.
П.С. Пишем с правописни грешки ...на село сме така, ще моля да ме извините.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.
За нашите обли коли е трудно но пък не е невъзможно.
Но там работата отива до боя и т.н.
Ако измислиш нещо с голям мерак ще ти открадна идеята.
На крушуна ще дойдеш ли
П.П. Не мога да ги мисля и много се нервя на глупости.
Но там работата отива до боя и т.н.
Ако измислиш нещо с голям мерак ще ти открадна идеята.
На крушуна ще дойдеш ли
П.П. Не мога да ги мисля и много се нервя на глупости.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.
Zerga3GT написа:За нашите обли коли е трудно но пък не е невъзможно.
Но там работата отива до боя и т.н.
Ако измислиш нещо с голям мерак ще ти открадна идеята.
Баща ми си сътвори табло за колата от фибростъкло, верно като крайно не стана много леко, но тя и самата технология при изработването му беше малко збъркана...щото ни мързи да правим калъпи


Истината е една.....няма невъзможни неща....всичко опира до това, колко си упорид, колко можеш да вложиш и какво можеш да жертваш

П.С. За крушуна още от миналата година съм решил, че няма да пропусна ако ще да си бутам голфа до там (дано не се наложи

- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.
Броните също може да са от фиброво стъкло.
Нископрофилни гуми и леки джанти от типа на ОЗ също ще са в + на нещата.
Изчистване на лайсни, емблеми, дръжки и т.н.
Айродинамиката също определя вървенето. Подходящо окачване би било добре. Броните както казах и малки странични огледала.
Нископрофилни гуми и леки джанти от типа на ОЗ също ще са в + на нещата.
Изчистване на лайсни, емблеми, дръжки и т.н.
Айродинамиката също определя вървенето. Подходящо окачване би било добре. Броните както казах и малки странични огледала.
Последна промяна от crank666 на Пет 20 апр 2012 1:55, променено общо 1 път.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.
crank666 написа:Броните също може да са от фиброво стъкло.
Нископрофилни гуми и леки джанти от типа на ОЗ също ще са в + на нещата.
Изчистване на лайсни, емблеми, дръжки и т.н.
Основите на броните да се разпробият също е идея.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта