ifidik написа:VB на голф3 без доста преправяне няма как да сложиш.1749VB е с цял колектор и при тройката опира в тампона на мотора.при нея вакумния клапан(актуатора)сочи надоло.оригиналната турбина на афн не случай но е с клапан сочещ нагоре.
Иво въпроса е става или не а не как става
колекторите съвпадат на 1000% това че трябва да се преправи това онова смятам на всеки е ясно
а относно преправянето изрязва се малко планката на мотора и се заварява наново или се прави нова планка и всичко е тип топ
nasttii написа:Знам ,че афн има и голф и пасат.И на двата двигателя турбините са отделно от колектора а на ВБ е отлят заедно с турбото и май не съвпадаше с колектора на Афн.Гледам много разбирачи има тука а никой не даде линк със снимки да се види може и на друг език или да докаже .
точно за теб специално скоро ще пусна снимки как се слага VB на 1Z
ти що не си изровиш сам снимки от нета или незнаеш друг език освен БГ