Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 20 апр 2012 17:08


nasttii написа:
Adrian-AAA написа:
nasttii написа:gt1749VA може да сложиш иначе VB нестава щото е с отляти колктори а твойта е отделно



Това само ти го твърдиш,че VB не може да се сложи

Еми дай да видим как се слага VB линк нещо а не да ми спамиш само


До момента само ти отричаш монтажа на 17VB Спамерчо.

Що не обясниш защо не може да се монтира на АФН като толкова си рабираЧ.




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот rabotnika » Пет 20 апр 2012 18:26


Adrian-AAA написа:
nasttii написа:
Adrian-AAA написа:
nasttii написа:gt1749VA може да сложиш иначе VB нестава щото е с отляти колктори а твойта е отделно



Това само ти го твърдиш,че VB не може да се сложи

Еми дай да видим как се слага VB линк нещо а не да ми спамиш само


До момента само ти отричаш монтажа на 17VB Спамерчо.

Що не обясниш защо не може да се монтира на АФН като толкова си рабираЧ.

щото не знае че АФН се слага и на голф
а относно колекторите те да не са изляти с главата уе че аз нещо никак не съм в час с тия неща?


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот nasttii » Пет 20 апр 2012 20:52


Знам ,че афн има и голф и пасат.И на двата двигателя турбините са отделно от колектора а на ВБ е отлят заедно с турбото и май не съвпадаше с колектора на Афн.Гледам много разбирачи има тука а никой не даде линк със снимки да се види може и на друг език или да докаже .


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот ifidik » Пет 20 апр 2012 21:06


VB на голф3 без доста преправяне няма как да сложиш.1749VB е с цял колектор и при тройката опира в тампона на мотора.при нея вакумния клапан(актуатора)сочи надоло.оригиналната турбина на афн не случай но е с клапан сочещ нагоре.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот rabotnika » Пет 20 апр 2012 21:43


ifidik написа:VB на голф3 без доста преправяне няма как да сложиш.1749VB е с цял колектор и при тройката опира в тампона на мотора.при нея вакумния клапан(актуатора)сочи надоло.оригиналната турбина на афн не случай но е с клапан сочещ нагоре.

Иво въпроса е става или не а не как става
колекторите съвпадат на 1000% това че трябва да се преправи това онова смятам на всеки е ясно
а относно преправянето изрязва се малко планката на мотора и се заварява наново или се прави нова планка и всичко е тип топ
nasttii написа:Знам ,че афн има и голф и пасат.И на двата двигателя турбините са отделно от колектора а на ВБ е отлят заедно с турбото и май не съвпадаше с колектора на Афн.Гледам много разбирачи има тука а никой не даде линк със снимки да се види може и на друг език или да докаже .

точно за теб специално скоро ще пусна снимки как се слага VB на 1Z
ти що не си изровиш сам снимки от нета или незнаеш друг език освен БГ


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот nasttii » Пет 20 апр 2012 23:07


rabotnika написа:
ifidik написа:VB на голф3 без доста преправяне няма как да сложиш.1749VB е с цял колектор и при тройката опира в тампона на мотора.при нея вакумния клапан(актуатора)сочи надоло.оригиналната турбина на афн не случай но е с клапан сочещ нагоре.

Иво въпроса е става или не а не как става
колекторите съвпадат на 1000% това че трябва да се преправи това онова смятам на всеки е ясно
а относно преправянето изрязва се малко планката на мотора и се заварява наново или се прави нова планка и всичко е тип топ
nasttii написа:Знам ,че афн има и голф и пасат.И на двата двигателя турбините са отделно от колектора а на ВБ е отлят заедно с турбото и май не съвпадаше с колектора на Афн.Гледам много разбирачи има тука а никой не даде линк със снимки да се види може и на друг език или да докаже .

точно за теб специално скоро ще пусна снимки как се слага VB на 1Z
ти що не си изровиш сам снимки от нета или незнаеш друг език освен БГ

Знам анг. ,но на мен не ми трябват снимки просто казвам да дадете за да види човек как става така ,че не се превзамайте толкова а щом знаете обяснете как вместо да се заяждате.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот red.devilll » Съб 21 апр 2012 0:49


А ти като не знаеш за какво създаваш спорове само???


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Коя турбина е по-подходяща за АФН-(17VA,17VB)?

Мнениеот rabotnika » Съб 21 апр 2012 9:47


nasttii написа:
rabotnika написа:
ifidik написа:VB на голф3 без доста преправяне няма как да сложиш.1749VB е с цял колектор и при тройката опира в тампона на мотора.при нея вакумния клапан(актуатора)сочи надоло.оригиналната турбина на афн не случай но е с клапан сочещ нагоре.

Иво въпроса е става или не а не как става
колекторите съвпадат на 1000% това че трябва да се преправи това онова смятам на всеки е ясно
а относно преправянето изрязва се малко планката на мотора и се заварява наново или се прави нова планка и всичко е тип топ
nasttii написа:Знам ,че афн има и голф и пасат.И на двата двигателя турбините са отделно от колектора а на ВБ е отлят заедно с турбото и май не съвпадаше с колектора на Афн.Гледам много разбирачи има тука а никой не даде линк със снимки да се види може и на друг език или да докаже .

точно за теб специално скоро ще пусна снимки как се слага VB на 1Z
ти що не си изровиш сам снимки от нета или незнаеш друг език освен БГ

Знам анг. ,но на мен не ми трябват снимки просто казвам да дадете за да види човек как става така ,че не се превзамайте толкова а щом знаете обяснете как вместо да се заяждате.

щом знаеш английски чети и ще разбереш кое как става



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта