


Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Колеги, днес пробвах колата.
Запалих с нормалното задържане на стартера при палене (около 2-3 сек.). Тръгнах градско и когато почти стигна 90 градуса започнах да я цепя. На 1-ва до 6500 оборота втора пак до там. Все едно няма проблеми с датчиците. Спрях я. Загасих я. И ми дойде на акъла да проверя датчика с диод. Да обаче повече не поиска да запали. Даван на контакт и се чува бенз помпа как бучи. но не иска да пали. Звукът е като че няма бензин, а лампата не свети и има поне 8 литра бензин. И така след 5-6 опита и се отказах. Къде може да е проблема?
Запалих с нормалното задържане на стартера при палене (около 2-3 сек.). Тръгнах градско и когато почти стигна 90 градуса започнах да я цепя. На 1-ва до 6500 оборота втора пак до там. Все едно няма проблеми с датчиците. Спрях я. Загасих я. И ми дойде на акъла да проверя датчика с диод. Да обаче повече не поиска да запали. Даван на контакт и се чува бенз помпа как бучи. но не иска да пали. Звукът е като че няма бензин, а лампата не свети и има поне 8 литра бензин. И така след 5-6 опита и се отказах. Къде може да е проблема?
- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
swifter написа:Дросела свален ли беше при почистването? Ако се сваля(или не, пак е хебаво да) се прави адаптация на дросела. Става с VAG-COM.
Сваляни ли са буксите на ЕКУ-то. Ако не, е хубаво да се проверят да не са се окислили.
Запушена вентилация на картерните газове или скъсани маркучи от нея, също могат да доведат до неравномерна работа на двигателя.
Свещи, инжектори, датчик за регулиране на геометрията на колекторите(ако е SR)....
zdravei kolega ako ne ti e problem moje6 li da mi obqsni6 kak da si po4istq drosela kolata e G4 s AGN dvigatel i ako dobre poznava6 tozi motor i znae6 nakakvi osobenosti za nego i ne ti e problem da gi spodeli6 6te sum ti mnogo blagodaren
izvinqvam se za 4atericata
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Мога да ти обясня за моя двигател (не знам каква точно е разликата- аз съм жило на газта и сама се адаптира след 100-200 км) Иначе се разединява въздухопровода от въздушния филтър (от страната на дросела(аз свалих и капака на филтъра за да ми е по-лесно)и от гърловината за маслото.След това се откача жилото на газта от дросла. След него развиваш 4 болта с които е захванат самия дросел. (болтовете са с шестограм). Общо взето това е по свалянето й. Има един маркуч за вакум отгоре на дросела , който също трябва да се откачи и има един точно под тръбата за картерните газове (малкото разклонение на въздухопровода) има още 1 маркуч с вакум. Внимавай с уплътнението м-у дросела и модула зад него (ако е загубило свойствата си да уплътнява е хубаво да се смени.
След като го свалиш с парцалче и спрей за почистване на карбуратори го светваш отвътре (да стане като нов, ако може и по-чист). Почистваш хубаво нагара и го монтираш по обратния ред.
Когато правих тази манипулация си бях разединил клемите на акумулатора след това като го монтирах ги свързах и направих следното нещо на контакт 5-15 мин и после 5-15 мин запалена без да подаваш газ. След това в близките 100-200 км сама ми се адаптира и ниските обороти се нормализираха.
Но това е за моя двигател АКЛ за твоя не знам дали нещата стоят по същия начин.
След като го свалиш с парцалче и спрей за почистване на карбуратори го светваш отвътре (да стане като нов, ако може и по-чист). Почистваш хубаво нагара и го монтираш по обратния ред.
Когато правих тази манипулация си бях разединил клемите на акумулатора след това като го монтирах ги свързах и направих следното нещо на контакт 5-15 мин и после 5-15 мин запалена без да подаваш газ. След това в близките 100-200 км сама ми се адаптира и ниските обороти се нормализираха.
Но това е за моя двигател АКЛ за твоя не знам дали нещата стоят по същия начин.
- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4


- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
plamski3 е обяснил за свалянето, но може да се изчисти и без сваляне. Малко повече врътка е, но пак става.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Да, колега, но ефекта от чистенето при свален е по-добър от този при не свален дросел 

- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
а нормално ли е да се събира масло в дросела около 10гр.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
дросела от вътре трябва да е идеално чист. Маслото най вероятно идва от маркучето за картерните газове. Ако хвърля масло от там. Ако ти е скъсано маркучето го замени с ново ако имаш възможност ако ли не запушваш с нещо (капачка от кола) края на маркуча от към дросела а от гърловината с маркуч отвеждаш изпаренията надолу за да не ти цапа двигателя (като на ладите)
- radko86
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL ARL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Колега аз си реших проблема с високите обороти-направих диагностика и ми излезе като грешка датчик на хол,след това замериха датчика и показа,че си работи а проблема се оказа неправилно зацепен ангренажен ремък.Сега разликата е налице колата се отпуши и си върви нормално 

- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Днес бях в сервиза на Фолксваген в Бургас и за скромната сума от 255 за датчик, около 50 за монтаж и 50 за диагностики (общо 350лв.) си оправих проблема , НО на свободна пак не е много стабилна в критичните. На ход стигне ли 6500 и си бие прекъсвача, но на свободна пак поиграва малко 

- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
350лв
но поне знаеш че близките 10 години там проблем няма да имаш (едвали ще я караш толкова време)

- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
350 са само в оторизирания сервиз! Имам дадени по този проблем още 2 пъти по 30 лв за диагностики + 100 лв за китайски датчик + монтаж и те излязоха 500 лв. 

- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
а този датчик може ли да се чисти и има ли нужда на определен период
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
Сменя се , няма нищо за чистене. Освен, има един процеп, но силно се съмнявам да се зацапа и да спре да работи ...
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4
plamski3 написа:дросела от вътре трябва да е идеално чист. Маслото най вероятно идва от маркучето за картерните газове. Ако хвърля масло от там. Ако ти е скъсано маркучето го замени с ново ако имаш възможност ако ли не запушваш с нещо (капачка от кола) края на маркуча от към дросела а от гърловината с маркуч отвеждаш изпаренията надолу за да не ти цапа двигателя (като на ладите)
това изобщо не е добра идея!!!
нарушава се баланса в налягането долу в картера. Не съм разбирач, но не вярвам немските инжинери да са сложили нещо излишно.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта