Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Нед 15 апр 2012 21:31


Колеги, днес пробвах колата.
Запалих с нормалното задържане на стартера при палене (около 2-3 сек.). Тръгнах градско и когато почти стигна 90 градуса започнах да я цепя. На 1-ва до 6500 оборота втора пак до там. Все едно няма проблеми с датчиците. Спрях я. Загасих я. И ми дойде на акъла да проверя датчика с диод. Да обаче повече не поиска да запали. Даван на контакт и се чува бенз помпа как бучи. но не иска да пали. Звукът е като че няма бензин, а лампата не свети и има поне 8 литра бензин. И така след 5-6 опита и се отказах. Къде може да е проблема?




Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот zelkata_ok1_ » Чет 19 апр 2012 17:02


swifter написа:Дросела свален ли беше при почистването? Ако се сваля(или не, пак е хебаво да) се прави адаптация на дросела. Става с VAG-COM.

Сваляни ли са буксите на ЕКУ-то. Ако не, е хубаво да се проверят да не са се окислили.

Запушена вентилация на картерните газове или скъсани маркучи от нея, също могат да доведат до неравномерна работа на двигателя.

Свещи, инжектори, датчик за регулиране на геометрията на колекторите(ако е SR)....


zdravei kolega ako ne ti e problem moje6 li da mi obqsni6 kak da si po4istq drosela kolata e G4 s AGN dvigatel i ako dobre poznava6 tozi motor i znae6 nakakvi osobenosti za nego i ne ti e problem da gi spodeli6 6te sum ti mnogo blagodaren

izvinqvam se za 4atericata


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Чет 19 апр 2012 18:56


Мога да ти обясня за моя двигател (не знам каква точно е разликата- аз съм жило на газта и сама се адаптира след 100-200 км) Иначе се разединява въздухопровода от въздушния филтър (от страната на дросела(аз свалих и капака на филтъра за да ми е по-лесно)и от гърловината за маслото.След това се откача жилото на газта от дросла. След него развиваш 4 болта с които е захванат самия дросел. (болтовете са с шестограм). Общо взето това е по свалянето й. Има един маркуч за вакум отгоре на дросела , който също трябва да се откачи и има един точно под тръбата за картерните газове (малкото разклонение на въздухопровода) има още 1 маркуч с вакум. Внимавай с уплътнението м-у дросела и модула зад него (ако е загубило свойствата си да уплътнява е хубаво да се смени.
След като го свалиш с парцалче и спрей за почистване на карбуратори го светваш отвътре (да стане като нов, ако може и по-чист). Почистваш хубаво нагара и го монтираш по обратния ред.
Когато правих тази манипулация си бях разединил клемите на акумулатора след това като го монтирах ги свързах и направих следното нещо на контакт 5-15 мин и после 5-15 мин запалена без да подаваш газ. След това в близките 100-200 км сама ми се адаптира и ниските обороти се нормализираха.
Но това е за моя двигател АКЛ за твоя не знам дали нещата стоят по същия начин.


Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот zelkata_ok1_ » Пет 20 апр 2012 6:31


:drunk аз всъщност исках да напиша ЛС. на колегата swifter но и тази информация е доста полезна :drunk


Потребителски аватар
swifter
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
Местоположение: Велинград

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот swifter » Пет 20 апр 2012 8:57


plamski3 е обяснил за свалянето, но може да се изчисти и без сваляне. Малко повече врътка е, но пак става.


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Пет 20 апр 2012 22:31


Да, колега, но ефекта от чистенето при свален е по-добър от този при не свален дросел :)


Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот zelkata_ok1_ » Съб 21 апр 2012 6:49


а нормално ли е да се събира масло в дросела около 10гр.


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Съб 21 апр 2012 21:29


дросела от вътре трябва да е идеално чист. Маслото най вероятно идва от маркучето за картерните газове. Ако хвърля масло от там. Ако ти е скъсано маркучето го замени с ново ако имаш възможност ако ли не запушваш с нещо (капачка от кола) края на маркуча от към дросела а от гърловината с маркуч отвеждаш изпаренията надолу за да не ти цапа двигателя (като на ладите)


Потребителски аватар
radko86
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL ARL
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот radko86 » Пон 23 апр 2012 17:07


Колега аз си реших проблема с високите обороти-направих диагностика и ми излезе като грешка датчик на хол,след това замериха датчика и показа,че си работи а проблема се оказа неправилно зацепен ангренажен ремък.Сега разликата е налице колата се отпуши и си върви нормално :beer


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Пет 04 май 2012 22:08


Днес бях в сервиза на Фолксваген в Бургас и за скромната сума от 255 за датчик, около 50 за монтаж и 50 за диагностики (общо 350лв.) си оправих проблема , НО на свободна пак не е много стабилна в критичните. На ход стигне ли 6500 и си бие прекъсвача, но на свободна пак поиграва малко :(


Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот zelkata_ok1_ » Съб 05 май 2012 10:43


350лв facepalm но поне знаеш че близките 10 години там проблем няма да имаш (едвали ще я караш толкова време)


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Нед 06 май 2012 12:32


350 са само в оторизирания сервиз! Имам дадени по този проблем още 2 пъти по 30 лв за диагностики + 100 лв за китайски датчик + монтаж и те излязоха 500 лв. scare


Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот zelkata_ok1_ » Нед 06 май 2012 13:35


а този датчик може ли да се чисти и има ли нужда на определен период


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот plamski3 » Нед 06 май 2012 21:13


Сменя се , няма нищо за чистене. Освен, има един процеп, но силно се съмнявам да се зацапа и да спре да работи ...


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с високите обороти ГОЛФ 4

Мнениеот zeroheat » Нед 13 май 2012 8:40


plamski3 написа:дросела от вътре трябва да е идеално чист. Маслото най вероятно идва от маркучето за картерните газове. Ако хвърля масло от там. Ако ти е скъсано маркучето го замени с ново ако имаш възможност ако ли не запушваш с нещо (капачка от кола) края на маркуча от към дросела а от гърловината с маркуч отвеждаш изпаренията надолу за да не ти цапа двигателя (като на ладите)


това изобщо не е добра идея!!!

нарушава се баланса в налягането долу в картера. Не съм разбирач, но не вярвам немските инжинери да са сложили нещо излишно. :drunk



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта