1 Същото зверско праскане с чук го имаше и при мене при потегляне и пълен ляв или десен волан. Оказаха се лагерчетата на макферсоните, когато ги свалих за смяна на макферсоите видях че лагерчетата се бяха буквално набили-запекли с мръсотия, никакъв шанс да се помгръднат дори 1мм. Лагерчето не се върти и от там самата пружина не може да се завърти свободно, усуква се и в един момент напрежението става прекалено голямо и пружината се завърта с гръм и трясък
2
Това с маслото и подобни глупости НЕ го правете!!! Самата идея е малоумна, незам кои ти го е казал. Как на нещо което е постоянно потопено в бензин, работи под налягане и в бензинов поток ( бензина е разтворител) ще му сложи човек масло и ще го смаже
Най много да си отвориш главоболия с разни зацапвания по филтрите или нещо друго!
Бензиновата помпа НЕ се смазва, смазка в бензин няма и няма и как да има

Ротора на бензиновата помпа лагерува в пластмасови (може да се и тефлонови)легла, който също са постоянно в бензин, няма лагери, няма железа, няма чудеса, няма смазване. Безиновата помпа е така конструирана, че ротора и четките остават винаги в бензинова баня. Може в резервоара да няма и капка останал бензин, но вътре помпата е пълна, но понеже турбината остава суха и не може да нагнети нов бензин да мине през помпата, то помпата си остава пълна с последно засмукания бензин
Ако почне да ти гори бушона на бензиновата помпа, то има вероятност четките и ламелите на ротора да са се износили до такава степен, че се отчупват медни ламелни парченца и се забиват в намотките на ротора = късо и изгарящ често бушон.
Шумяла-нешумяла няма как да и помогнеш, може да шуми и 10км. може и още 50 000км.
