Няколко проблема при Б4....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот brad4edat » Сря 25 апр 2012 23:42


1 Същото зверско праскане с чук го имаше и при мене при потегляне и пълен ляв или десен волан. Оказаха се лагерчетата на макферсоните, когато ги свалих за смяна на макферсоите видях че лагерчетата се бяха буквално набили-запекли с мръсотия, никакъв шанс да се помгръднат дори 1мм. Лагерчето не се върти и от там самата пружина не може да се завърти свободно, усуква се и в един момент напрежението става прекалено голямо и пружината се завърта с гръм и трясък :mrgreen:

2 Това с маслото и подобни глупости НЕ го правете!!! Самата идея е малоумна, незам кои ти го е казал. Как на нещо което е постоянно потопено в бензин, работи под налягане и в бензинов поток ( бензина е разтворител) ще му сложи човек масло и ще го смаже facepalm
Най много да си отвориш главоболия с разни зацапвания по филтрите или нещо друго!
Бензиновата помпа НЕ се смазва, смазка в бензин няма и няма и как да има :wink: Ротора на бензиновата помпа лагерува в пластмасови (може да се и тефлонови)легла, който също са постоянно в бензин, няма лагери, няма железа, няма чудеса, няма смазване. Безиновата помпа е така конструирана, че ротора и четките остават винаги в бензинова баня. Може в резервоара да няма и капка останал бензин, но вътре помпата е пълна, но понеже турбината остава суха и не може да нагнети нов бензин да мине през помпата, то помпата си остава пълна с последно засмукания бензин :wink:
Ако почне да ти гори бушона на бензиновата помпа, то има вероятност четките и ламелите на ротора да са се износили до такава степен, че се отчупват медни ламелни парченца и се забиват в намотките на ротора = късо и изгарящ често бушон.
Шумяла-нешумяла няма как да и помогнеш, може да шуми и 10км. може и още 50 000км.

:да: :beer




Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот vpetrovbg » Пет 27 апр 2012 11:15


brad4edat написа:1 Същото зверско праскане с чук го имаше и при мене при потегляне и пълен ляв или десен волан. Оказаха се лагерчетата на макферсоните, когато ги свалих за смяна на макферсоите видях че лагерчетата се бяха буквално набили-запекли с мръсотия, никакъв шанс да се помгръднат дори 1мм. Лагерчето не се върти и от там самата пружина не може да се завърти свободно, усуква се и в един момент напрежението става прекалено голямо и пружината се завърта с гръм и трясък :mrgreen:

2 Това с маслото и подобни глупости НЕ го правете!!! Самата идея е малоумна, незам кои ти го е казал. Как на нещо което е постоянно потопено в бензин, работи под налягане и в бензинов поток ( бензина е разтворител) ще му сложи човек масло и ще го смаже facepalm
Най много да си отвориш главоболия с разни зацапвания по филтрите или нещо друго!
Бензиновата помпа НЕ се смазва, смазка в бензин няма и няма и как да има :wink: Ротора на бензиновата помпа лагерува в пластмасови (може да се и тефлонови)легла, който също са постоянно в бензин, няма лагери, няма железа, няма чудеса, няма смазване. Безиновата помпа е така конструирана, че ротора и четките остават винаги в бензинова баня. Може в резервоара да няма и капка останал бензин, но вътре помпата е пълна, но понеже турбината остава суха и не може да нагнети нов бензин да мине през помпата, то помпата си остава пълна с последно засмукания бензин :wink:
Ако почне да ти гори бушона на бензиновата помпа, то има вероятност четките и ламелите на ротора да са се износили до такава степен, че се отчупват медни ламелни парченца и се забиват в намотките на ротора = късо и изгарящ често бушон.
Шумяла-нешумяла няма как да и помогнеш, може да шуми и 10км. може и още 50 000км.

:да: :beer

Аз въобще не знам къде е ставало дума за такова смазване! :shock По т.1 проблемът го реших - написал съм в предното мнение, като искам да спомена, че доста преди това бях сменал опорните тампони с лагерчетата. А за бензиновата помпа се оказа студена спойка на заводската аларма. Карам малко и колата угасва, въртя няколко пъти да запали и не ще, след малко почивка и :bishop запалва и така. В Швабско явно бяха решили да не търсят проблема и бяха сложили мост вместо реле в гнездото за реле за помпата и за това помпата работеше непрекъснато :banghead: . Този проблем също е решен! За другите 3 и 4 решенията са ясни... :wink:


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Няколко проблема при Б4....

Мнениеот brad4edat » Съб 28 апр 2012 9:52


vpetrovbg написа:Здравейте колеги! Имам следните технически проблеми при Пасат Б4, 1,8 - комби:
1. От предна дясна страна, при потегляне с навит волан в крайно ляво положение, не всеки път, но често се чува тропане (нещо като удар на голям камък отдолу по носача). Това нещо се случва и при бавно слизане от бордюр пак при навит волан до упор в ляво. Шума е като еднократен удар с чук, напрмер. Иначе по предницата тампони, накрайници са сменени,каретете не тракат. Казаха ми да гресирам карето и да видя дали ще се оправи.
2. Прави ми впечатление, че бензиновата помпа, се чува постоянно как "жужи", а не както е характерно при подаване на контакт само за няколко секунди, да се чуе. Ако не запаля двигателя, а стои само на контакт, отвън, като клекна до гумата се чува непрекъснато, тихо, жужене, а вътре се чува въртенето на помпата в бензина, доста силно плиска,като, че ли е доста по-мощна. Казаха ми, да пробвам да сложа 100-200 мл. моторно масло на пълен резервоар в бензина, за да се смаже помпата, а между другото, той винаги е пълен.
3. Имам скърцане от задния десен амортисьор, като вали дъжд и се намокри, не скърца, или като седнат двама човека отзад. Направих си експеримент и с маркуч с вода намокрих горната част на амортисьора, там където се захваща към купето и където хвърля гумата вода при движение и скърцането спря за малко, докато изсъхне. Та въпросът ми е там някакъв тампон ли има освен шоковите тампони и си да го смажа по някакъв наяин там? :roll:
4. Как се регулиа пръскалката на задната чистачка, трябва ли да се завърти с някакъв ключ, или само със сачмата?
Извинявам се, че темата стана толкова дълга!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта