Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ceko84
Мнения: 264
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 23:09
Автомобил: Passat B5 AFN Synhro
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Мнениеот ceko84 » Чет 26 апр 2012 14:54


transform написа:Ще събудя отново темата, защото имам нужда от малко помощ. Реших, че ремонта е неизбежен, тъй като пътувах наскоро 500км. и долях около 600гр масло, и нивото на маслото след тези километри е малко под това, което беше преди тръгването – т.е. гори масло яко. Наистина пуши, когато я пусна по наклон надолу на скорост и след това я изфорсирам.
Днес ходих в четири сервиза да видя какво ще ми кажат. Няма да крия, че останах разочарован най-вече от отношението на монтьорите – пълна незаинтересованост и безхаберие. Идва ми сам да си направя ремонта….
В първия сервиз човека беше нещо нервен и направо ми обърна гръб .
Във втория бяха учтиви и ми казаха, че ремонта с части и труд може би ще е около 500лв.
В третия сервиз човекът имаше най-добро отношение и ми каза, че само труда без частите, щял да струва 400лв. Той ме посъветва да сменим първо само гумичките на клапаните(100лв.) и ако продължи да гори масло, тогава вече да се прибегне до сегменти. Но моето лично мнение от това, което чета за моя двигател,е че едва ли ще се оправи със смяната само на гумичките.
В четвъртия сервиз ми казаха, че за труд по смяна на сегментите без частите, ще ми струва 300лв. Човека обаче си нямаше хич хабер колко е цената на сегментите като го попитах. Отиде да попита своите колеги, единия каза -„ми не са евтини“. Попитах какви части ще трябват за такъв ремонт. Те ми отговориха пак с голяма досада – сегменти, лагери…в крайна сметка не ми стана много ясно, пък и като видях как бяха вдигнали един голф 4 на рогите на един мотокар scare и му източваха маслото….реших, че при тях няма да си дам колата.
Ужассс….как да имаш доверие на някого, те нямат най-елементарно отношение първо към човека, а да не говорим за друго…да ме извинят хората във форума, които си разбират от работата и не са такива. Именно тях искам да попитам. За кои лагери става дума? Четох в книгата за ремонт на голф 4 1.4, че коляновия вал е напаснат към цилиндровия блок и основните лагери, и ако коляновия вал или лагерите са износени, то коляновия вал трябва да се подмени в комплект с блока на цилиндрите. Моля, ако някой знае и някой, който е минал по този път да ми изброи точно какви части са необходими за такъв ремонт. И какви точно процедури са необходими по принцип, знам, че това зависи до голяма степен от състоянието на двигателя и се вижда след като се отвори, но поне да мога да се ориентирам долу-горе.
Здрасти колега.Преди година минах по твоя път,при мен мотора почукваше леко ,оказа се от бутало,та смених и 4-те бутала(с такива 2-ра употреба),смених също биелни лагери,сегменти,гумички,гарнитура и сега колата пее.Съвет от мен,ако разглабяте мотора си почисти и филтара на картерните газове,иначе може да замръзне зимата и да ти плювне маслото през пръчката.Това от мен,ако има нещо питай. :beer




Потребителски аватар
maerto
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
Автомобил: VW Golf 4 2001
Двигател: 1.6 16V AUS
Местоположение: sofia/silistra

Re: Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Мнениеот maerto » Чет 26 апр 2012 15:28


И моят съвет е да почнеш със смяна на гумички само.Тръгни от по-малкото зло(и по-ефтино),то ще си покаже дали трябва и сигменти да сменяш :deal


Потребителски аватар
plamen et
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 19:39
Автомобил: Audi quattro
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Мнениеот plamen et » Чет 26 апр 2012 19:24


Здрвеи колега.И аз карам голф със същия двигател и при мен гореше масло 1л на 1000км.Посъветвахаме да сменя гумички на клапаните, щяла да се оправиколата ми каза маистора, смених гумичките, но колата продалжи да гори около 0.5л на 1000км.След това реших да сменя и сегментите, но се оказа, че и буталата също са износени та смених и тях също и биелни лагери, гарнитура на главата и нови болтове с които се захваща главата за блока.Всичко ми излезе 1100лв, но вече 6000км няма никакъв проблем.Та моя съвет е ако решиш да правиш ремонт направо преминаваи и към основен ремонт.


transform
Мнения: 228
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Мнениеот transform » Нед 06 май 2012 20:08


Все пак реших да се доверя на хората, които са минали по този път и на моята интуиция. Намерих друг човек, който да ми направи ремонта. Той също предложи първо да се сменят само гумичките, но аз настоях де се сменят и сегментите. Впоследствие се оказа, че гумичките са добре - неизпечени и меки, явно са били сменяни от предния собственик, който сигурно се е усетил каква е работата и се е отървал от колата. Сменихме сегменти, гумички, гарнитура, биелни лагери, шлайф на главата, за всеки случай и ангренажните ремъци. Буталата ги оставихме същите. Общо взето това е. Сега остава да я карам и да видя дали ще пипа маслото. Сложихме някакво по-евтино масло за разработване, което ще сменим след около 2000км. Обаче имам един интересен въпрос провокиран от майстора. Докато пробвахме колата веднага след ремонта, пуснах климатика, а той ми каза - "забрави за климатика през тези 2000км". Аз не можах да си обясня какво има предвид и защо. Някой може ли да обясни - има ли причина да не ползвам климатика и защо? Аз лично не хващам логиката и май ме очаква горещо лято :roll:


Потребителски аватар
maerto
Мнения: 530
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
Автомобил: VW Golf 4 2001
Двигател: 1.6 16V AUS
Местоположение: sofia/silistra

Re: Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Мнениеот maerto » Нед 06 май 2012 21:00


transform написа:Все пак реших да се доверя на хората, които са минали по този път и на моята интуиция. Намерих друг човек, който да ми направи ремонта. Той също предложи първо да се сменят само гумичките, но аз настоях де се сменят и сегментите. Впоследствие се оказа, че гумичките са добре - неизпечени и меки, явно са били сменяни от предния собственик, който сигурно се е усетил каква е работата и се е отървал от колата. Сменихме сегменти, гумички, гарнитура, биелни лагери, шлайф на главата, за всеки случай и ангренажните ремъци. Буталата ги оставихме същите. Общо взето това е. Сега остава да я карам и да видя дали ще пипа маслото. Сложихме някакво по-евтино масло за разработване, което ще сменим след около 2000км. Обаче имам един интересен въпрос провокиран от майстора. Докато пробвахме колата веднага след ремонта, пуснах климатика, а той ми каза - "забрави за климатика през тези 2000км". Аз не можах да си обясня какво има предвид и защо. Някой може ли да обясни - има ли причина да не ползвам климатика и защо? Аз лично не хващам логиката и май ме очаква горещо лято :roll:


Логика няма в това за климатика :screwy Единствения начин е да питаш майстора за адекватно обяснение за това :)Случайно да не си я правил до автогарата баща и син Колеви май бяха?:)


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Мнениеот vilden » Пон 07 май 2012 5:24


За разработване - възможно най-малко натоварване на мотора.


transform
Мнения: 228
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: Голф4 1.4 16V - Въпрос за проблем с горене на масло.

Мнениеот transform » Пон 07 май 2012 10:04


maerto написа:Случайно да не си я правил до автогарата баща и син Колеви май бяха?:)

Не, колега не е при тях, ходих при мой познат монтьор.
vilden написа:За разработване - възможно най-малко натоварване на мотора.

И на мен това беше първото, което ми мина през главата, макар че според мен двигателя се натоварва много повече при движение по наклон нагоре да речем.Може би по равен терен няма да е проблем, затова исках да чуя някое и друго мнение от вас по този въпрос , но както и да е, засега ще избягвам да го ползвам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 87 госта