Здравейте!
Не съм от този форум, но имам проблем със заключването на един Пасат В4 комби. Надявам се да получа помощ.
Проблемът е, че предна лява, задна лява и петата врата не искат да се отключат. Пироните са блокирали в заключено положение.
Когато отключиш ръчно предна дясна врата, пиронът се вдига, компресорът заработва, отключва и задна дясна. В това време, предна лява и задна лява, също правят опит да се отключат. Т.е. съвсем леко помръдват пироните, но не успяват да се вдигнат. Не мога да ги помръдна нито на ръка, нито с ключа.
След секунда всички врати се заключват сами. Това, предполагам е, защото шофьорската врата винаги подава сигнал за "заключено" на компресора.
Махнах куплунга на компресора, но левите врати отново си седят блокирани.Дясните се отключват ръчно.
Знам, че звучи много странно, но и аз се побърках, защото не намирам никаква логика. Предполагам, проблемът е механичен, защото и на изключен компресор пироните не помръдват.
Пасата има допълнително монтиран модул за дистанционно заключване и отключване (нещо като аларма, но само управлява заключването). Този модул си работеше поне от година без проблеми. Мисля, че проблема не е в него, защото и с дистанционните, заключването се държи по същия начин. Дори и модулът да прави проблем, защо тогава на изключен компресор, пак вратите са блокирани.
Ако не друго - как да отворя някоя врата..? Ако отворя задната, мога да махна дръжката на предната, да бръкна вътре в дупката и да отворя и предната.
Проблем със заключването на Пасат В4 комби
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със заключването на Пасат В4 комби
Ахаааа!...
За теб, значи, бат'Ваньо ми звъня вчера да пита за акъл!
Така написано звучи малко по-разбираемо.
Отиваш отзад, махаш щората на багажника и спускаш облегалката на задната седалка да легне напред.
Ще видиш едни пластмасови... ммм... гайки, които държат мокета на пода на багажника.
Развиваш ги и отгръщаш пластмасовата част на мокета.
Пред теб ще е маркучлето, което пренася въздух/вакуума към левите врати и багажника
(като написах багажник се сетих, че ти не можеш да отключиш и его, така, че не отиваш отзад, а влизаш зад шофьорската седалка и от там действаш
)
Търсиш измъкнато маркучле или спукана гумена снадка На няколко пъти (3 или 4) вече виждам измъкнати снадки заради невнимателно товарене на комбито
И аз бях измъкнал моя снадка, но директно от компресорчето, при невнимателно вадене на крика
Ще помогне много, ако ндуете системата с въздух за помпене на гуми на някоя бензиностанция и се ослушвате внимателно от къде съска
Ето картинка - дано помогне!

Особено внимание обърни на снадки (тройници) №4, дето са скрити под пластмасовите кори на задните калници в купето и дето за да ги достигнеш - ще ти се отели вола да развиваш бурмички!
За теб, значи, бат'Ваньо ми звъня вчера да пита за акъл!

Така написано звучи малко по-разбираемо.
Отиваш отзад, махаш щората на багажника и спускаш облегалката на задната седалка да легне напред.
Ще видиш едни пластмасови... ммм... гайки, които държат мокета на пода на багажника.
Развиваш ги и отгръщаш пластмасовата част на мокета.
Пред теб ще е маркучлето, което пренася въздух/вакуума към левите врати и багажника
(като написах багажник се сетих, че ти не можеш да отключиш и его, така, че не отиваш отзад, а влизаш зад шофьорската седалка и от там действаш

Търсиш измъкнато маркучле или спукана гумена снадка На няколко пъти (3 или 4) вече виждам измъкнати снадки заради невнимателно товарене на комбито

И аз бях измъкнал моя снадка, но директно от компресорчето, при невнимателно вадене на крика

Ще помогне много, ако ндуете системата с въздух за помпене на гуми на някоя бензиностанция и се ослушвате внимателно от къде съска

Ето картинка - дано помогне!

Особено внимание обърни на снадки (тройници) №4, дето са скрити под пластмасовите кори на задните калници в купето и дето за да ги достигнеш - ще ти се отели вола да развиваш бурмички!

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 12 яну 2006 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със заключването на Пасат В4 комби
Мерси, Ще проверя.
Но възможно ли е заради измъкнат (спукан) маркуч, да не мога и ръчно да отворя вратите? Тогава няма ли да блокират всички врати? Или има някакви възвратни клапанчета ..?
Но възможно ли е заради измъкнат (спукан) маркуч, да не мога и ръчно да отворя вратите? Тогава няма ли да блокират всички врати? Или има някакви възвратни клапанчета ..?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със заключването на Пасат В4 комби
С издърпване на палчето (щифта) на вратата няма да стане - има механизъм, който го блокира.
С ключа трябва да можеш, стига, разбира се, да си можел преди - аз не изключвам варианта да е прецакана ключалката
С ключа трябва да можеш, стига, разбира се, да си можел преди - аз не изключвам варианта да е прецакана ключалката
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 12 яну 2006 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със заключването на Пасат В4 комби
radotom написа:С издърпване на палчето (щифта) на вратата няма да стане - има механизъм, който го блокира.
С ключа трябва да можеш, стига, разбира се, да си можел преди - аз не изключвам варианта да е прецакана ключалката
И с ключа не става. Ключът си е истинския - завърта се малко, но не може да отключи.
Когато е включен компресорът, и отключа предна дясна, левите врати също правят опит да се отключат. Напъва се палчето, и аха да се вдигне, но не може до край. На задна дясна - също. Което ми говори, че компресорът и тръбите са здрави и работят, но има някакво механично блокиране.
Допускам проблем в бравата, но защо едновременно предна лява, задна лява и задна. Това ме учудва много.
Малко извън темата: Тази зима се счупи бравата на тъста (същата Б4-ка) По-точно пружинката, която връща вътрешното лостче за отваряне на вратата. Дърпаш вътрешната дръжка и тя не се връща. Спицата вътре се откачва от бравата и до там. При това положение ако заключиш от пирона, бравата блокира по същия начин. Но това стана само на шоф. врата. Тогава отворих задна дясна, от там махнах болта на външната дръжка, свалих я. Бръкнах вътре и разблокирах механизма. После смених цялата брава и всичко е наред. Подчертавам, че там компресорът е изгорял и се отключва на ръка.
А сега и задна лява не мога да отворя ... Ако ми дадете идея как да отворя някоя врата - ще разглобявам и ще го мисля.
Последна промяна от gr_kanev на Пет 27 апр 2012 15:08, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със заключването на Пасат В4 комби
Има едно като сервизно заключване на всяка машинка за централното една пластмаса която се завърта и блокира машинката в заключено положение каква му е идеята незнам ама то може да е направило беля. За целта кората долу и така.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 12 яну 2006 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със заключването на Пасат В4 комби
Май е точно това.
Колата е оправена вече. Някакво "Двойно заключване" е било активирано, което е блокирало машинките. По десните врати някога е имало намеса и за това там не е сработило двойното. Това ме заблуди много.
Благодаря за помощта!
Колата е оправена вече. Някакво "Двойно заключване" е било активирано, което е блокирало машинките. По десните врати някога е имало намеса и за това там не е сработило двойното. Това ме заблуди много.
Благодаря за помощта!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 52 госта