


проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 21 апр 2011 23:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: chirpan
проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
колеги имам проблем с показателя на температурата на голфа.значи проблема е такъв че смених термостат,два даже,смених датчика за температурата,вътре в таблото смених и стабилизатора и пак показва каквото му дойде.със стария датчик температурата ми показва 87 градуса някаде когато работи на място колата и като трагна пада под 80.купих нов датчик,там пък ми показва 110 градуса и в града някой път ги подминава ама мн малко иначе си заковава на 110 и неиграе и непада по надолу.и какъв и е проблема на таз кола че да си закове температурата на 90 и да немарда?
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
Направо не виждам логика в това което се случва... Направи една снимка как ти е поставен ремъка на динамото през водната помпа, моя голф държеше много висока температура и се оказа, че се прекарали ремъка грешно през помпата.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 21 апр 2011 23:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: chirpan
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
има слаган климатик допълнително и може да има нещо такова ще снимам и ще покажа.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
От друг Г3 ли е климатика? Тея температурни аномалии при включен климатик ли са?
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 21 апр 2011 23:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: chirpan
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
не,не ваобще не е вкл. климатика без него го прави.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
Чакам да направиш снимки.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
Traytor написа:Направо не виждам логика в това което се случва... Направи една снимка как ти е поставен ремъка на динамото през водната помпа, моя голф държеше много висока температура и се оказа, че се прекарали ремъка грешно през помпата.
Има,има...

И да повторя един колега...датчика за включване на перката е по-точен от датчика на таблото...може да го ползвате за калибриране "на око"....
Последна промяна от joker на Съб 28 апр 2012 21:08, променено общо 1 път.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
Не знам при мен не се наложи калибрация, поръчах си датчика от Volkswagen В. Търново взех си го след една седмица, сложих го и всичко беше тип-топ. Така че виж какво ти е написал колегата преди мен и си направи калибрацията.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
Попадна ми един стар CTS,с жълт пръстен-т.е. за бензинов мотор,по-точно от 2Е.Взех та го разбих на "атоми".Вътре има 2 бр.термо-зависими NTC "хапчета"-безкорпусни съпротивления.Малкото хапче има стойност 2000 ома,голямото 1000 ома -при около 20 градуса температура.Дефекта на датчика е в окислени пружинки и една медна подложка.Всичко по разглабянето и измерването съм заснел,сега търся начин да сваля снимките и ще ги кача.Защо го правя?Ами мисля да си направя "тест-CTS",запоявам си точните съпротивления-например за 90 градуса,мисля да намеря таблицата за стойностите при всяка температура-май в Аутодата имаше такава.И така ,като се включи буксата към "тестовия" CTS-гледаш какво сочи таблото.Има версия и за тримери с ограничител "мин.-макс."Хич да няма полза,поне дилемата "грешно табло/грешен датчик" се решава за секунди.


- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS
На АБС-мотор двата датчика не са на кръст,спрямо аутодата и измервания. Лесно се установява кои датчик е за компютъра и кои за показанието на таблото. Мери се напрежението. За компютъра е 5 волта. За таблото е 9,5-10 волта,не по малко. Ако приемем че датчика за включване на перката е сравнително точен при измерванията които направих на моя автомобил резултатите са следните. Първа степен се включва на 103-104 ома и се изключва на 116-117 ома. Имам два датчика от различни производители,отклонението им е около 1 ом.
Стрелката на таблото при 103-104 ома е малко след 90 градуса. При 116-117 ома е малко след 85 градуса. Наложи се да сменям термостат,след първия нямаше ефект и се зарових с показанията,оказа се че са си наред и сега след втората смяна с друг модел термостат нещата си дойдоха на място. Извънградско съпротивлението на датчика варира в интервала 117-122 ома. Градско стойностите са 103-4 до към 116-7. Гледано по стрелката на температурата от 85 градуса до 91-94 градуса.
Стрелката на таблото при 103-104 ома е малко след 90 градуса. При 116-117 ома е малко след 85 градуса. Наложи се да сменям термостат,след първия нямаше ефект и се зарових с показанията,оказа се че са си наред и сега след втората смяна с друг модел термостат нещата си дойдоха на място. Извънградско съпротивлението на датчика варира в интервала 117-122 ома. Градско стойностите са 103-4 до към 116-7. Гледано по стрелката на температурата от 85 градуса до 91-94 градуса.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта