проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
joro99
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: chirpan

проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот joro99 » Чет 26 апр 2012 20:51


колеги имам проблем с показателя на температурата на голфа.значи проблема е такъв че смених термостат,два даже,смених датчика за температурата,вътре в таблото смених и стабилизатора и пак показва каквото му дойде.със стария датчик температурата ми показва 87 градуса някаде когато работи на място колата и като трагна пада под 80.купих нов датчик,там пък ми показва 110 градуса и в града някой път ги подминава ама мн малко иначе си заковава на 110 и неиграе и непада по надолу.и какъв и е проблема на таз кола че да си закове температурата на 90 и да немарда?




Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот Traytor » Пет 27 апр 2012 13:59


Направо не виждам логика в това което се случва... Направи една снимка как ти е поставен ремъка на динамото през водната помпа, моя голф държеше много висока температура и се оказа, че се прекарали ремъка грешно през помпата.


joro99
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: chirpan

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот joro99 » Пет 27 апр 2012 14:08


има слаган климатик допълнително и може да има нещо такова ще снимам и ще покажа.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот Traytor » Пет 27 апр 2012 14:22


От друг Г3 ли е климатика? Тея температурни аномалии при включен климатик ли са?


joro99
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 21 апр 2011 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: chirpan

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот joro99 » Пет 27 апр 2012 14:26


не,не ваобще не е вкл. климатика без него го прави.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот Traytor » Пет 27 апр 2012 14:35


Чакам да направиш снимки.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот joker » Пет 27 апр 2012 21:01


Traytor написа:Направо не виждам логика в това което се случва... Направи една снимка как ти е поставен ремъка на динамото през водната помпа, моя голф държеше много висока температура и се оказа, че се прекарали ремъка грешно през помпата.

Има,има... :) .....температурния датчик при смяна се калибрира с датчика на таблото...или с механизъм вътре в таблото(не съм го правил!) или със запояване на съпротивление около 8-10 Ом(при мен е така)...Закача се на компютър,който отчита директно и точно сигнала от датчика...и се напасва стрелката на таблото!хайде успех!
И да повторя един колега...датчика за включване на перката е по-точен от датчика на таблото...може да го ползвате за калибриране "на око"....

Последна промяна от joker на Съб 28 апр 2012 21:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот Traytor » Пет 27 апр 2012 21:38


Не знам при мен не се наложи калибрация, поръчах си датчика от Volkswagen В. Търново взех си го след една седмица, сложих го и всичко беше тип-топ. Така че виж какво ти е написал колегата преди мен и си направи калибрацията.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот emo-gar » Съб 28 апр 2012 10:15


Попадна ми един стар CTS,с жълт пръстен-т.е. за бензинов мотор,по-точно от 2Е.Взех та го разбих на "атоми".Вътре има 2 бр.термо-зависими NTC "хапчета"-безкорпусни съпротивления.Малкото хапче има стойност 2000 ома,голямото 1000 ома -при около 20 градуса температура.Дефекта на датчика е в окислени пружинки и една медна подложка.Всичко по разглабянето и измерването съм заснел,сега търся начин да сваля снимките и ще ги кача.Защо го правя?Ами мисля да си направя "тест-CTS",запоявам си точните съпротивления-например за 90 градуса,мисля да намеря таблицата за стойностите при всяка температура-май в Аутодата имаше такава.И така ,като се включи буксата към "тестовия" CTS-гледаш какво сочи таблото.Има версия и за тримери с ограничител "мин.-макс."Хич да няма полза,поне дилемата "грешно табло/грешен датчик" се решава за секунди.

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот joker » Съб 28 апр 2012 21:09


:applause: :applause: :applause: :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: проблем с температурата на голф 3 1.8 ABS

Мнениеот spirof » Сря 09 май 2012 8:05


На АБС-мотор двата датчика не са на кръст,спрямо аутодата и измервания. Лесно се установява кои датчик е за компютъра и кои за показанието на таблото. Мери се напрежението. За компютъра е 5 волта. За таблото е 9,5-10 волта,не по малко. Ако приемем че датчика за включване на перката е сравнително точен при измерванията които направих на моя автомобил резултатите са следните. Първа степен се включва на 103-104 ома и се изключва на 116-117 ома. Имам два датчика от различни производители,отклонението им е около 1 ом.
Стрелката на таблото при 103-104 ома е малко след 90 градуса. При 116-117 ома е малко след 85 градуса. Наложи се да сменям термостат,след първия нямаше ефект и се зарових с показанията,оказа се че са си наред и сега след втората смяна с друг модел термостат нещата си дойдоха на място. Извънградско съпротивлението на датчика варира в интервала 117-122 ома. Градско стойностите са 103-4 до към 116-7. Гледано по стрелката на температурата от 85 градуса до 91-94 градуса.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта