Колеги помагайте - Днес полото на пътя дигна 110 градуса :(
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Колеги днес сменихме термостата. Стария беше станал на парчета
Направо съм разочарован как може такъв отговорен детайл да се направи от... пластмаса. По късно ще кача снимки да видите как зъбците които държат пружината на термостата са изронени и от нейната сила тои е останал в затворено положение. Сега нейде из системата има 3-4 дребни пластмаски, дано не направят беля някаква
Иначе имам подозрението че термостата е сменяван в Италия от предния собственик защото по него нямаше никакви щампи или надписи. А пластмаската която го държи към двигателя си беше щампована с VAG символите. Да се надявам че с новия няма да имам проблеми и че ще е по-здрав от този
Иначе не съм питал във юнитрейд колко струва защото имах ограничен бюджет и не ми се даваха много пари и купих термостата (BEHR) 20лв. и пластмаската към него (Topran) за 6 лв. До по-късно ще кача снимки на строшения термостат че сега н ямам възможност...
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Ето и снимките:
Тук на тази се вижда как иглата на термостата е пробила пластмасата, направила е кръгла дупка точно в средата.
Тук се вижда другата пластмасова част която е от другата страна на пружината. Зъбците са изронени и не стават за нищо.
Това е целия термостат на парчета. Прословутото "намаляване на разходите" което ценят производителите води до намаляване на качеството
А точно това са постигнали те с тази пластмаса.
Тук на тази се вижда как иглата на термостата е пробила пластмасата, направила е кръгла дупка точно в средата.
Тук се вижда другата пластмасова част която е от другата страна на пружината. Зъбците са изронени и не стават за нищо.
Това е целия термостат на парчета. Прословутото "намаляване на разходите" което ценят производителите води до намаляване на качеството
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Здравейте Колеги, да попитам,
Когато загрее колата на път какво е най-правилно да се направи. Един разбирач ми бе6е казал, че двигателя в никакъв случай не трябвало да се гаси понеже имало опасност, да блокира и после да не може да запали6. Трябвало да се отвърти при запален двигател капачката на разширителния съд и да се долива вода на малка струя докато температурата спадне.
Моля изяснете този казус
Благоадатя предварително!
При мен не се е случвало още и искам да знам ако се наложи какво да сторя!
Когато загрее колата на път какво е най-правилно да се направи. Един разбирач ми бе6е казал, че двигателя в никакъв случай не трябвало да се гаси понеже имало опасност, да блокира и после да не може да запали6. Трябвало да се отвърти при запален двигател капачката на разширителния съд и да се долива вода на малка струя докато температурата спадне.
Моля изяснете този казус
Благоадатя предварително!
При мен не се е случвало още и искам да знам ако се наложи какво да сторя!
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не тормози двигателя(в смисъл не го форсирай)и пускай парното до край.g_velev написа:Здравейте Колеги, да попитам,
Когато загрее колата на път какво е най-правилно да се направи. Един разбирач ми бе6е казал, че двигателя в никакъв случай не трябвало да се гаси понеже имало опасност, да блокира и после да не може да запали6. Трябвало да се отвърти при запален двигател капачката на разширителния съд и да се долива вода на малка струя докато температурата спадне.
Моля изяснете този казус
Благоадатя предварително!
При мен не се е случвало още и искам да знам ако се наложи какво да сторя!
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Щом не отваря голямия кръг незнам,обаче има опасност да ти запекат сегментите когато е прегрял и затова е по добре да си работи на ниски обороти.g_velev написа:Maks, това ясно но неправилно ли е да се угаси двигателя, когато започне да прегрява?
Примерно в случая за който стана дума по-нагоре термостата изобщо не отваря големия кръг и дефакто няма как да се охлади двигателя при работещ двигател!!??
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта
