Проблем след смяна на Ангренажен ремък - ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
emiliogsm
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 14 окт 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Проблем след смяна на Ангренажен ремък - ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН

Мнениеот emiliogsm » Съб 14 окт 2006 18:13


Здравейте всички ,значи проблема ми е следния
Преди два дни чух странен шум откъм водната помпа ,оказа се че лагерът е заминал и реших да я сменя в сервиз.Оставих колата и след разглобяването на помпата се оказа че и ролката и ьнгренажния ремък също са за смяна ,дотук добре! Обаче отивам аз да си прибера колата и нещо не ме хареса ......на около 3000 оборота нещо губи мощност...много е мудна .Цял ден днес "майсторите" ровят по нея и немогат да установят какво и е . :shock

Голфа 3 1.6 101 кс -1996г

Последна промяна от emiliogsm на Пон 16 окт 2006 18:58, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 14 окт 2006 18:29


както са казали от Мерцедес - търсете проблема там де сте бутали .. та кво са бутали - ангренажа - кво може да е станало? - да са го зацепили неправилно...
отдлено там се сваля и въздушния филтър, в него има разни клапи вакуум маркучета - и там може да са си оставили ръцете и да са откачили нещо

пс:Кажи ми в кой сервиз става това да знам да не ходя там :twisted:
Може да пуснеш и тема в СЕРВИЗИ


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 14 окт 2006 18:35


lyubobg написа:както са казали от Мерцедес - търсете проблема там де сте бутали .. та кво са бутали - ангренажа - кво може да е станало? - да са го зацепили неправилно...
отдлено там се сваля и въздушния филтър, в него има разни клапи вакуум маркучета - и там може да са си оставили ръцете и да са откачили нещо

пс:Кажи ми в кой сервиз става това да знам да не ходя там :twisted:
Може да пуснеш и тема в СЕРВИЗИ

Лично аз няма да се вдигна да ходя от София във Сливен на сервиз


emiliogsm
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 14 окт 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот emiliogsm » Съб 14 окт 2006 18:41


ами не е ремъка ......3 пъти ли4но го прегледах :(
и мъркучетата прегледах ......всичко е ок :shock


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 14 окт 2006 18:47


Да не са прескочили 1 зъб на ангренажа?Малко е вероятно,майстори са го правили все пак,ама не се сещам от какво друга ще да е.То ако прескочи с цял зъб,двигателят като цяло няма да работи добре.


emiliogsm
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 14 окт 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот emiliogsm » Съб 14 окт 2006 18:49


не са прескочили нищо ремъка е ОК


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 14 окт 2006 18:59


Ами,тогава пробвай да свалиш едната клема от акумулатора,изчакай малко,сложи я пак,запали,изчакай докато загрее и се включи перката.Това е за да се "препрограмира"ECU-то.Пробвай,покарай,ако пак е зле-отиди на Елкон да я видят,може да е за центровка.


emiliogsm
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 14 окт 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот emiliogsm » Съб 14 окт 2006 19:02


махах клемата ,няма резултат :(


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Съб 14 окт 2006 19:14


колега мисля че все пак трябва добре да видиш ремъка ако познаваш някои със същия мотор гледаите по неговия само ще ти кажа че едно време имахме една джета дето се оказа че след смяна на семеринг сме я карали близо една година с два зъба прескочили които маистора ги компенсирал по някав начин с делкото и като стана за смяна ремъка един го откри и колата тръгна страшно иначе на нагорнище губеше мощност абе много неприатно затова толко обяснявам да ме извинявате


emiliogsm
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 14 окт 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот emiliogsm » Съб 14 окт 2006 19:20


и двата белега отговарят :( лично проверин ......не е това проблема за съжаление


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 14 окт 2006 19:27


хихихих леваци...(тия в сервиза). един зъб на ангренажа са объркали ама на паразитния вал-от това делкото вече не е на белег и прекъсвача слиза на 5000 оборота и колата умира. със стробоскоп тая кола не се наглася-компира не дава.
да се свали капачката на делкото, да се докара ангренажа на белези (колянов, разпределителен) и да се завърти делкото белега на корпуса да е в средата на палеца! и ще се оправи.


emiliogsm
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 14 окт 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот emiliogsm » Съб 14 окт 2006 19:34


хммммм това което разясни на мен нищо не ми говори :D ама утре смятам да ходя в сервиза и да правя скандал .Дано да си прав с предположенията .Благодаря все пак


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Съб 14 окт 2006 20:50


хихихих леваци...(тия в сервиза). един зъб на ангренажа са объркали ама на паразитния вал-от това делкото вече не е на белег и прекъсвача слиза на 5000 оборота и колата умира. със стробоскоп тая кола не се наглася-компира не дава.
да се свали капачката на делкото, да се докара ангренажа на белези (колянов, разпределителен) и да се завърти делкото белега на корпуса да е в средата на палеца! и ще се оправи.
:да:

и на мен така ми се струва


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 14 окт 2006 21:51


andro_v написа:Да не са прескочили 1 зъб на ангренажа?Малко е вероятно,майстори са го правили все пак,ама не се сещам от какво друга ще да е.То ако прескочи с цял зъб,двигателят като цяло няма да работи добре.

Така, де! И на мен 'майстор' ми беше прескочил зъбче и забиваше муцуна Пашо!
Слушай Ваското какво ти вика :)


Потребителски аватар
Svetilio
Мнения: 376
Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Svetilio » Съб 14 окт 2006 22:03


Слушай Ваското какво ти вика :)

това ще да е , не ти го казва случаен човек, на мен Ваското ми сменя ролка и ремак / AFT-1997/, оттогавам имам повече от 4 000 км, никакви забележки , "евала", който може го може :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта