Колеги искам да попитам следното:
Четох някъде че е необходимо да се настройва нафтовата помпа от време на време. От къде се прави това нещо и някой изобщо пробвал ли е? От бейсик сетингс ли става и на кой канал? Абе ако някой знае нещо по въпроса да сподели. Колата за която ме интересува е пасат 99, 1.9 тди 110 к.с. Благодаря.
VAG-COM
- vladidiakov
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 19 яну 2012 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VAG-COM
Колеги моля помагайте!!!


- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VAG-COM
Днеска си направих една диагностика и отново са се появили грешките? А тази 00561 е нова и за първи път ми излиза? Моля наистина някои да изкаже мнение по въпроса
Какво значат и как да ги оправя БЛАГОДАРЯ!
5 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent

5 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: VAG-COM
Имам проблем, преди влизах без проблем в Engine блока на Polo 6N1 SDi, сега едвам влизам, и ако вляза лагва адски много, каква може да е причината според вас?
Иначе в блока на Airbags, ABS, Immobilizer влизам без проблем... само енджина нещо неще да се кънектва!
Иначе в блока на Airbags, ABS, Immobilizer влизам без проблем... само енджина нещо неще да се кънектва!
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Колега,смени си релето на горивната помпа и ще изчезнат тези къси!
marchq написа:Днеска си направих една диагностика и отново са се появили грешките? А тази 00561 е нова и за първи път ми излиза? Моля наистина някои да изкаже мнение по въпросаКакво значат и как да ги оправя БЛАГОДАРЯ!
5 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Re: VAG-COM
marchq написа:Днеска си направих една диагностика и отново са се появили грешките? А тази 00561 е нова и за първи път ми излиза? Моля наистина някои да изкаже мнение по въпросаКакво значат и как да ги оправя БЛАГОДАРЯ!
5 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
Да не си сложил газов инжекцион?
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VAG-COM
Не не съм с газово само на бензин е карам. А къде се намира това реле? 

- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
Зад кората под волана. Мисля ,че е 409.
marchq написа:Не не съм с газово само на бензин е карам. А къде се намира това реле?
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VAG-COM
Благодаря ще го погледна и ще пиша за развитието 

Re: VAG-COM
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
Колега Marchj,
Това означава, че компа не може да регулира сместта, и е достигнал границата в която е записал въпросната грешка.
Да не ти е забил кислородния датчик/ламбда сонда/?
Защото той е обратната връзка за всяка корекция/LTFT и STFT/ на горивото. Та мисълта ми е ако е забил то компа няма как да разбере, че е достигнал или подминал правилната порция гориво, и след като известно време не може да постигне стойности близки до ламбда 1 той ще запише тази грешка. Но като гледам по- нагоре другите ти грешки по инжекторите може и от там да изкочи заека.
Сега виждам това тази част от грешката Adaptation Limit (ADD)
Явно компа е пробвал да добави гориво но границата в които може да го прави но не е било достатъчно. Възможните причини според мен са ограничен дебит на гориво/горивни помпа или филтър,регулатор налягане, прегънат мъркуч по който бензина стига до инж. рейка, не премерено количество въздух/виж от някъде да не смуче въздух/, дебитомер, и както вече по- горе писах кислородния датчик да не е забил на бедна смес/
Но първо си виж другите грешки за 4те инжектора. При всички тях грешката е за късо към земя/минус/. Оправи първо тези къси за да ни търсиш драйвери за инжекторите и да отваряш ЕКУ-то.
Успех!!!
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
Колега Marchj,
Това означава, че компа не може да регулира сместта, и е достигнал границата в която е записал въпросната грешка.
Да не ти е забил кислородния датчик/ламбда сонда/?
Защото той е обратната връзка за всяка корекция/LTFT и STFT/ на горивото. Та мисълта ми е ако е забил то компа няма как да разбере, че е достигнал или подминал правилната порция гориво, и след като известно време не може да постигне стойности близки до ламбда 1 той ще запише тази грешка. Но като гледам по- нагоре другите ти грешки по инжекторите може и от там да изкочи заека.
Сега виждам това тази част от грешката Adaptation Limit (ADD)
Явно компа е пробвал да добави гориво но границата в които може да го прави но не е било достатъчно. Възможните причини според мен са ограничен дебит на гориво/горивни помпа или филтър,регулатор налягане, прегънат мъркуч по който бензина стига до инж. рейка, не премерено количество въздух/виж от някъде да не смуче въздух/, дебитомер, и както вече по- горе писах кислородния датчик да не е забил на бедна смес/
Но първо си виж другите грешки за 4те инжектора. При всички тях грешката е за късо към земя/минус/. Оправи първо тези къси за да ни търсиш драйвери за инжекторите и да отваряш ЕКУ-то.
Успех!!!
- maerto
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 15:51
- Автомобил: VW Golf 4 2001
- Двигател: 1.6 16V AUS
- Местоположение: sofia/silistra
Re: VAG-COM
Здравейте колеги.Днес чистх EGR-а на голфа от аватара.При опит да адаптирам клапата ми излязоха тези грешки-
2 Faults Found:
17812 - EGR System: Basic Setting not Performed
P1404 - 35-00 - -
17847 - Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting
P1439 - 35-00 - -
Първата грешка не може да се изтрие ,втората се трие но излиза пак след време.
Ако някой се сеща за нещо колеги пишете!!
Има ли някой идея защо не може да се адаптира тази клапа?Благодаря предварително.
2 Faults Found:
17812 - EGR System: Basic Setting not Performed
P1404 - 35-00 - -
17847 - Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting
P1439 - 35-00 - -
Първата грешка не може да се изтрие ,втората се трие но излиза пак след време.
Ако някой се сеща за нещо колеги пишете!!
Има ли някой идея защо не може да се адаптира тази клапа?Благодаря предварително.
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: VAG-COM
Здр. дали някои може да ми каже от къде да сваля информация за ваг-ком за обучение на ключ,адаптация на дросела, и т.н.
Re: VAG-COM
Колеги, с windonws 7 64 бита съм и ваг-кома неще да тръгне, ще ударите ли едно рамо, също така ако може и кракната програма че някъде съм изгубил кода на кабела
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: VAG-COM
Бате Жоро написа:Колеги, с windonws 7 64 бита съм и ваг-кома неще да тръгне, ще ударите ли едно рамо, също така ако може и кракната програма че някъде съм изгубил кода на кабела
Виж на предната страница!И аз питах за това!Имаше варианти!Аз лично си качих 32 битов и сега нямам проблеми!
Re: VAG-COM
marchq написа:Днеска си направих една диагностика и отново са се появили грешките? А тази 00561 е нова и за първи път ми излиза? Моля наистина някои да изкаже мнение по въпросаКакво значат и как да ги оправя БЛАГОДАРЯ!
5 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent

Кодове http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php?title=Category:Fault_Codes&pageuntil=01299#mw-pages
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта