Първо за олекотения маховик - понеже аз съм олекотил моя (1,6-боксер) смея да твърдя, че колата се истрелва доста по добре от колкото с оригиналния мотор, няма да казвам с какъв голф съм се гонил и съм го дърпал щото няма да повярвате, тежеста на маховика най-грубо казано помага в ниските, но пречи на високите.
За Нютонметъра - малко е трудно с подръчни материали да се направи нещо, което да показва що годе - но не е невъзможно. Идеята ми е да се намери една пружина с достатъчно голям ход, която се монтира на някаква стойка за да стои успоредно с колата, цялата пружина трябва да бъде нанизана на някаква тънка ос или тел - предния край на пружината е застопорен за стойката и сочи предната част на колата, в задния край се слага някаква тежест, която да може да изпъва пружината назад, (при ускорение на колата) при изпъване на пружината - тежестта на, която сме монтирали една осичка влизаща в пригоден за това мануметар (от тези с които се мери компресията - със стопер на стрелката), когато се премести максимално и стрелката застава и по рози начин може да се тества ускорението при смяна на гими, мякакъв тунинг, разлизни центровки на искрата, горивото и въздуха...Дано да е ясна идеята, макакр че малко е съмнително да съм разбран понеже съм малко болен и в главата ми е малко каша...
Как да си направя Нютонметър?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта