По-добри спирачки с 20 секунди работа!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По-добри спирачки с 20 секунди работа!

Мнениеот lyubobg » Пет 13 окт 2006 9:06


Настоящето е личния ми опит с коли с барабани отзад.
Там има едни самореглажни механизми, които сработват при по-голямо отделяне на накладките, а това се постига с повече натиск.
При нормално каране такав натиск трудно може да се създаде, та го симулирам на място. С крачната силно - 4 бързи натискания, 4 плавни
после няколко силни дръпвания на ръчната и пак още малко крачната.
Резултата - механизмите ако са ок зацепват веднага, педала се качва по горе и колата почва да спира осезаемо по-добре 8)

Това го открих на реното и го прилагам на голфи с пълен успех :wink:




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 13 окт 2006 9:35


Любо.. на практика там е една пружинка, която е свързана към клин..
би трябвало та да си слиза отвреме на време постепенно..

при Рендето мисля, че е с едни зъбци таз опция.. при нашите кочинки.. не знам дали ще постигне резултат...
но поне е безболезнено да се пробва ;)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 13 окт 2006 10:30


тя пружинката е вързана и всичко е както го описваш, ама трябва малко повече от нормалното усилие за да сработи цялата работа

а и както казах при голф 3 определено работи - изпитано на мой гръб :)


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Пет 13 окт 2006 12:00


Саморегулиращият механизъм се зацапва и престава да работи както трябва. След почистване няма грешка.

Всяка година преди ГТП обаче ми се налага да отварям барабаните, просто профилактично понякога, за да не ме връщат.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 13 окт 2006 12:11


моя е чистен обаче сработването става само по посочения начин


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 13 окт 2006 14:58


Силните натискания на запален двигател ли ги правиш? :roll:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 13 окт 2006 16:12


да


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 13 окт 2006 18:09


днес го тествах.. и ся или си внушавам или мааааалко.. по-бързо зацепват :gruebel


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 14 окт 2006 13:43


Ами и аз съм го забелязал това, като вилнея из квартала с ръчни и яко газ-спирачка наистина ми се вдига педала по-горе и хваща и отзад мн по-добре


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 14 окт 2006 18:53


Това наистина е така,тъй като се нагнетява хидравликата,но резултата е за малко.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 14 окт 2006 20:26


не знам какво викаш малко - по мои наблюдения е минимум 300км градско


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 14 окт 2006 21:58


Изпробвах го. Сега с по-малък натиск на педала спирачките държът , разликата е наистина голяма, но не съм убеден ,че кагато колата е засилена примерно със 60 км и натисна докрай педала ,спирачният ми път ще е по - малък. Просто зацепват по-"рано".


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 14 окт 2006 22:03


ще е по-малък, но не толкова че да го усетиш, трудно може да направиш разлика между 1-2м повече или по-малко спирачен път :wink:
обаче 2м когато потрябват не са никак малко


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 15 окт 2006 0:54


lyubobg написа:не знам какво викаш малко - по мои наблюдения е минимум 300км градско
шшш пробвам все пак де :?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 15 окт 2006 0:56


Пробвах има разлика ,задните доста по добре се усещат :D



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта