За и против Голф4
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: За и против Голф4
14-15 градско ако не ви плаши значи всичко е точно
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: За и против Голф4
_DIESEL_POWER_ написа:...като махнем покритието на интериора което се лющи, други проблеми нямам. То не е голям проблем, свалят се дръжките и се оправят много лесно, отделно има комплекти турски или китайски за по 30-40 лева вече
Наистина се питам на какъв реален пробег средно са колите дето ви се лющят така...
При мен освен тук таме където е дернато с твърд предмет (например отверка) или задния пепелник, след като едно дете си остърга многократно подметките в него


- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За и против Голф4
joker написа:KirilGeorgiev написа:Голф който харчи като ламя
Е това е за бисерите!!!Хващам бас,че разходът му (особено извънградско) няма да надвишава,кой знае колко този на 1.6! С 1.8 няма да го сравнявам....там разходът категорично е по-голям за 1.8....все пак едно да имаш динамика и мощност на 2500 об/мин и друго на 4200 об/мин...
Като гледам данните за извънградско от спритмонитор нещо никак не се доближава до 6-те на сто на моя 1.6

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За и против Голф4
groznika написа:Няколко неща които е добре да знаеш
Детска болест на тези автомобили са пластмасови водачи на ел. стъклата. Често се чупят и джамовете пропадат. (поправимо, но е разправия)
Друга детска болест е централното заключване. Често се случва да се разбъзикат машинките и централното да започне да води свой собствен живот. (често е поправимо)
Не са рядкост и проблеми с чистачките (най-вече задната). (поправимо когато се хване на време)
Проблеми с моторчетата на клапите на климатроника. (скъпо но поправимо)
Скъп демпферен съединител. (поправимо/преминаване към масивен)
Колата също така е доста тесничка отзад. Багажник също няма особено голям още повече ако се сложи АГУ.
За двигателя (2.0) не знам какво да кажа освен, че рядко срещам такива четворки. ГО ще е малко по-скъпичка заради обема. (иначе нямам конкретни наблюдения за този двигател)
Доста предпочитан за крадене автомобил. (за това задължително каско)
Като плюсове...
Малък, пъргав предимно градски автомобил. Задоволително комфортен и съвременен за цената си. Като цяло здрав, но не е евтин за поддръжка и обслужване като тройките и двойките например.
В заключение - добра кола на поносима цена
всичко прочетено дотук е самата истина.
чичи е обобщил добре основните разправии и плюсове-нямам какво да добавя.
- Малко_Направен
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 21:51
- Автомобил: Mercedes W203
- Двигател: 270 CDI
- Местоположение: Търговище
Re: За и против Голф4
Плюс перките отпред,които също са си болест при Голф 4,отново поправимо,заминават им четките и се сменят.Моят не е критерии,щото май си купих само купе и двигател и сега сменям всичко що е за смяна по ходовата част.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: За и против Голф4
Ако човек чете така списъка с "типични" проблеми за която и да е кола ще се хване за главата и ще се попита "Защо въобще някой купува тия кошници"...
Истината е, че повечето от нас надали са се сблъсквали с повече от 1-2 от всички гореизброени проблеми, ако въобще! Другата истина е, че купувайки кола на реални 300-400 000 (Горублянски 120 000) няма как да е безпроблемна дълго време, без значение от марката, модела и цвета...
Лично аз за вече немалко години с Голф 4 съм се сблъсквал единствено с 1 от гореизброените "типични" уж проблеми, а именно щипките/носачите на стъклото и то съвсем наскоро.
Всички останали проблеми и проблемчета по колата, които съм имал са били до 99% поради майсторска некомпетентност и немърливост.
Истината е, че повечето от нас надали са се сблъсквали с повече от 1-2 от всички гореизброени проблеми, ако въобще! Другата истина е, че купувайки кола на реални 300-400 000 (Горублянски 120 000) няма как да е безпроблемна дълго време, без значение от марката, модела и цвета...
Лично аз за вече немалко години с Голф 4 съм се сблъсквал единствено с 1 от гореизброените "типични" уж проблеми, а именно щипките/носачите на стъклото и то съвсем наскоро.
Всички останали проблеми и проблемчета по колата, които съм имал са били до 99% поради майсторска некомпетентност и немърливост.

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: За и против Голф4
Haralampi....
абсолютно точно!Някога в далечното минало карах Вартбург,после Алеко....с проблеми доста повече от тези ан съвременните автомобили....успях да ги избегна с грамотно поддържане!Пример...прословутите карета на полуоските на Алеко....смяна на гумените маншони със силиконови...чисти карета...пробег 200 000 и така я продадох със оригиналните...Всичко е въпрос на грамотна експлоатация...И пак повтарям...важното е купето да не гние...останалото се прави!





- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: За и против Голф4
Абсолютно Жокер! Това което съм изброил по-горе е опционално и относително често срещано. Повечето са бели кахъри и когато човек си купи Г4 и започнат да му се случват разни такива дреболии не трябва да бърза със заключенията, че се е преебал или, че са го метнали.
Това са преди всичко "слаби" точки които ЕВЕНТУАЛНО може да се проявят докато притежавате Г4.
Значи при мен колата си дойде с прецакани позиционери още като я купих. Ваското ги оправи още първите дни. Скоро след това ми пропадна пасажерското стъкло. Беше изгорял пластмасовия водач и се беше счупил. Купих комплект метални и се оказа, че всички други са сменени освен този.
След две годи смених съединител. Това ми е 4-ти автомобил и за сефте опирам до съединител. Считам, че е въпрос на късмет. Оказа се с демпферен маховик и трябваше да се смени целия. По спомен цената за ЛЮК беше около 1200 лв. Тогава с майстора направихме номера на китайката и сложихме нормален съединител с нормален масивен маховик (всички с труда около 700 лв).
Първата есен си спомням, че когато паднаха първите мъгли ми запекоха чистачките. Оказа се, стандартен проблем и пак Васето го оправи за няма и час. Изгнива една гумичка, влиза влага в една втулка където се върти оста на основното рамо, прави ръждица и започва да спича. Не го ли хванеш на време спокойно можеш да си изгориш моторчето за чистачките. По същото време установихме, че задната пръскалка се движи заедно с рамото. Не трябвало да е така и било въпрос на време да протече и да прецака моторчета, брави и тн. Също го оправихме за има няма час.
Та това са в общи линии нещата които ми се случиха на мен. За всичко което съм изброил можете да се консултирате с търсачката. Случват се относително често, но далеч не е болка за умиране. Все пак това са 10++ годишни кенефи и е съвсем в реда на нещата да имат по някой и друг бял кахър
Това са преди всичко "слаби" точки които ЕВЕНТУАЛНО може да се проявят докато притежавате Г4.
Значи при мен колата си дойде с прецакани позиционери още като я купих. Ваското ги оправи още първите дни. Скоро след това ми пропадна пасажерското стъкло. Беше изгорял пластмасовия водач и се беше счупил. Купих комплект метални и се оказа, че всички други са сменени освен този.
След две годи смених съединител. Това ми е 4-ти автомобил и за сефте опирам до съединител. Считам, че е въпрос на късмет. Оказа се с демпферен маховик и трябваше да се смени целия. По спомен цената за ЛЮК беше около 1200 лв. Тогава с майстора направихме номера на китайката и сложихме нормален съединител с нормален масивен маховик (всички с труда около 700 лв).
Първата есен си спомням, че когато паднаха първите мъгли ми запекоха чистачките. Оказа се, стандартен проблем и пак Васето го оправи за няма и час. Изгнива една гумичка, влиза влага в една втулка където се върти оста на основното рамо, прави ръждица и започва да спича. Не го ли хванеш на време спокойно можеш да си изгориш моторчето за чистачките. По същото време установихме, че задната пръскалка се движи заедно с рамото. Не трябвало да е така и било въпрос на време да протече и да прецака моторчета, брави и тн. Също го оправихме за има няма час.
Та това са в общи линии нещата които ми се случиха на мен. За всичко което съм изброил можете да се консултирате с търсачката. Случват се относително често, но далеч не е болка за умиране. Все пак това са 10++ годишни кенефи и е съвсем в реда на нещата да имат по някой и друг бял кахър

- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: За и против Голф4
Колега всичко изброено е бял кахър и се оправя с левчета.На думата АВТОМАТИК никои не обърна внимание.Не купуваи автоматик мои съвет,както искаш го разбираи.Цената на двумасовия маховик ще ти се стори смешна в един момент, в сравнение с ремонта на тая калпава кутия.
- kikogsxr
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 13 яну 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За и против Голф4
DA@KA написа:Колега всичко изброено е бял кахър и се оправя с левчета.На думата АВТОМАТИК никои не обърна внимание.Не купуваи автоматик мои съвет,както искаш го разбираи.Цената на двумасовия маховик ще ти се стори смешна в един момент, в сравнение с ремонта на тая калпава кутия.

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: За и против Голф4
Имах позната с Г4 автоматик, е вярно 1.6, но автоматик. Покара няколко месеца и кутията сдаде багажа...аз автоматик - против!
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: За и против Голф4
Haralampi написа:_DIESEL_POWER_ написа:...като махнем покритието на интериора което се лющи, други проблеми нямам. То не е голям проблем, свалят се дръжките и се оправят много лесно, отделно има комплекти турски или китайски за по 30-40 лева вече
Наистина се питам на какъв реален пробег средно са колите дето ви се лющят така...
При мен освен тук таме където е дернато с твърд предмет (например отверка) или задния пепелник, след като едно дете си остърга многократно подметките в него- никъде нищо не се лющи и покритието е перфектно
Ами пише 160 и нещо вече, Покритието ми беше много запазено, не съм видял друг голф от тази година така, и все още е, само на дръжките умишлено го махнах, тъй като имаше въпросните драскотини и ме дразнеха. А това, не зависи от километрите, а от начина на екслоатация

Имам колега с пасат, има го 3-4 години и има 30000км с него през това време, ако го види някой, ще каже, че е на 1мил. км. а като го взе беше много запазен

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pietrokaja и 45 госта