Засмукване на въздух в горивната система T4 1.9д
Засмукване на въздух в горивната система T4 1.9д
Здравейте! Някой имал ли е следния проблем- засмукване въздух някъде по трасето на горивните тръби? От някъде засмуква, като че преди филтъра, него го смених и стегнах добре съединетнията, смених маркучите за обратната нафта, но не съм много сигурен в тях. Имам прозрачна тръба за подкачване и има мехурчета обикновено най-много като не е каран от няколко часа. Мисля, че няма клапан за да не връща горивото, има ли смъсъл да сложа? Тръбите изглеждат сухи и здрави чак до резервоара до колкото мога да видя. Мисля, че имам и проблем с дюзите, "тракат" и има малко бял пушек на студен мотор.Имам едни разпръсквачи на бош, но не съм сигурен дали стават, има ли как да разбера по номера им?
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Засмукване на въздух в горивната система T4 1.9д
Аз съм в момента на подобен хал. Бях си сложил едно допълнително разглобяемо филтърче, него нарочих, но след като го махнах се нормализира само за 2 дни. Сега пак взема въздух.
Два въпроса :1. има ли специален силконов/ прозрачен/ маркуч за нафта? Аз бях сложил от тези, които продават в железариите и вършеше работа като беше млад. После се вкорави и мислех, че точно неговите връзки правят пропуск.
2.- Става ли и какъв да взема, допълнителен клапан, електрически, който да сложа преди филтъра и който да спира връщането на нафтата обратно в резервоара.
Ако и на двата въпроса отговора е да, то моля колега от Добрич да даде координати на някой специализиран магазин. Във вторник ще водя щерката на преглед и ще има време между изследванията и прегледа.
Сега се сетих да споделя и симптомите: Колата след продължителен престой / поне 12 часа/ не пали. Върти доста време без да захапе, без значение дали се дърпа обогатителя / май така се казваше/ или не. Когато все пак захапе, отзад излиза як пушек, по скоро светъл. От бяс до сега не съм съумявал да преценя точно цвета. Но мирише на нафта. Наскоро смених ангренажния ремък, но проблема си го имах и преди това.
Два въпроса :1. има ли специален силконов/ прозрачен/ маркуч за нафта? Аз бях сложил от тези, които продават в железариите и вършеше работа като беше млад. После се вкорави и мислех, че точно неговите връзки правят пропуск.
2.- Става ли и какъв да взема, допълнителен клапан, електрически, който да сложа преди филтъра и който да спира връщането на нафтата обратно в резервоара.
Ако и на двата въпроса отговора е да, то моля колега от Добрич да даде координати на някой специализиран магазин. Във вторник ще водя щерката на преглед и ще има време между изследванията и прегледа.
Сега се сетих да споделя и симптомите: Колата след продължителен престой / поне 12 часа/ не пали. Върти доста време без да захапе, без значение дали се дърпа обогатителя / май така се казваше/ или не. Когато все пак захапе, отзад излиза як пушек, по скоро светъл. От бяс до сега не съм съумявал да преценя точно цвета. Но мирише на нафта. Наскоро смених ангренажния ремък, но проблема си го имах и преди това.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 11:22
- Автомобил: VW T5 1.9 TDI
- Двигател: 2005 AXB
- Местоположение: Krefeld Germania
Re: Засмукване на въздух в горивната система T4 1.9д
Здрасти колега, аз имах същия проблем, но при мен беше от маркучите на обратната нафта на дюзите! смених ги и проблема изчезна , успех!!!
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Засмукване на въздух в горивната система T4 1.9д

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта