Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Та от заглавието става ясно. Да обясня за какво става въпрос- имам двигателя, комп, инсталация, сонди и всичко около двг. Двигателя е в в друго купе и трябва да се навържат кабеляците (всичко друго е готово и остана само това). Но има малко ядове с инсталацията и ми трябват някакви схеми и възможно наи подробно описания и обяснения по възможност на български. Търсих с търсачката но това което намерих не ми върши работа.
Последна промяна от vladobo на Пон 07 май 2012 19:51, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трябва ми ел . схемата на ADY двигател
За да може да сме ти максимално полезни,трябва да ни кажеш на какво купе ще го слагаш и от какъв донор ще го взимаш,защото инсталацията за Голф и за Пасат,е различна като снопове и т.н.
Иначе схема има чудесна в Аутодата,където има всички кабели и периферия по мотора и картинка кое къде трябва да отиде,но ако кажеш какъв ти е донора,ще ти кажем максимално точно какво да правиш (садил съм ADY от Голф 3 в Пасат преди няколко месеца и спомените ми са свежи
).

Иначе схема има чудесна в Аутодата,където има всички кабели и периферия по мотора и картинка кое къде трябва да отиде,но ако кажеш какъв ти е донора,ще ти кажем максимално точно какво да правиш (садил съм ADY от Голф 3 в Пасат преди няколко месеца и спомените ми са свежи


- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Трябва ми ел . схемата на ADY двигател
С Аутодата нещо не се справих. Двигателя е от голф3 и вече е в бус Т3. Интересува ме най вече кои е кабела за захранването на компа и кабеляците по самия двг за да заработи. Имам всичко около двг но нито една букса не става с тези от инсталацията на буса (тъй като това му е поредната трансплантация и е преокабелявано и преди) . Идва един ел техник които погледна нещата и не разбра как да захрани компа и помоли от някъде все пак да му намеря ел схема за тоя двг за да го улесня.
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Имам няколко въпросчета - 1. Какво е изход 32 на компа (кабела е зелено- червен) и е отрязан? По схема има на 2 места изход 32 но другите изводи на А57 са празни на компа.
2. А162- имобилаизер- бяло -сив кабел отива на комп с извод 43. Какъв цвят е кабела от имобилайзера до буксата за диагностика? На имото остават като цветове : 2бр кафяви, 1бр сив и 1бр черен- къде и как се връзват те?
3. Къде отиват кабели : 31,30,15,50- какво въобще са тия кабели?
4.Някои може ли да ми до нарисува в тая цялата история стартера, акумулатора и алтернатора .
5. Буксата за диагностика само с един кабел на имото ли се връзва или има и други кабели?
2. А162- имобилаизер- бяло -сив кабел отива на комп с извод 43. Какъв цвят е кабела от имобилайзера до буксата за диагностика? На имото остават като цветове : 2бр кафяви, 1бр сив и 1бр черен- къде и как се връзват те?
3. Къде отиват кабели : 31,30,15,50- какво въобще са тия кабели?
4.Някои може ли да ми до нарисува в тая цялата история стартера, акумулатора и алтернатора .
5. Буксата за диагностика само с един кабел на имото ли се връзва или има и други кабели?
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
ето мен,дано ти помогне:
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
едно по едно 
30 - захранване с постоянен +,има го като силова клема на таблото с предпазителите,с един ред кабелни обувки (на твоето не,защото си със старото табло).
15 - + през контакт - има го като клема отново на таблото,където пак има няколко кабелни обувки (при теб пак го няма,защото си със старото табло)
50 - положение "стартер" на контактния ключ
31 - маса.
Съответно в твоя случай си навръзваш тези проводници директно към контактния ключ,като си спазваш кое е постоянен +,кое е + през контакт (не този,който се разтоварва (изключва),когато завъртиш на стартер,а този,който си остава),кое е положение стартер.Масата е ясна - маса.
Акумулатора и стартера ги нямаш на тази схема,те не се управляват електронно и затова ги няма
Това за захранването.
Сега за извод 32 - сигнал за въртене на стартер,червено-зелен кабел,който отива на клема номер 50.
А57 - модул на автоматична трансмисия,той не те интересува и затова са празни,защото колата е ръчка,крачета 5 и 15 на компа са за това
За имобилайзера - кафявите са маса,черното е + през контакт (клема 15),сивия е към диагностиката,сиво-белия заминава в комп-а на 43-ти крак.
Буксата за диагностика - тя има сумарно 3 проводника - сив -> данните ,захранване с постоянен + и една маса.
Съответно сивия от буксата заминава в имото,от там излиза сиво-бял и отива в компа,имото се захранва през контакт по черния и има две маси,които са кафявите.Другият куплунг на имото е за гривната на ключа.

30 - захранване с постоянен +,има го като силова клема на таблото с предпазителите,с един ред кабелни обувки (на твоето не,защото си със старото табло).
15 - + през контакт - има го като клема отново на таблото,където пак има няколко кабелни обувки (при теб пак го няма,защото си със старото табло)
50 - положение "стартер" на контактния ключ
31 - маса.
Съответно в твоя случай си навръзваш тези проводници директно към контактния ключ,като си спазваш кое е постоянен +,кое е + през контакт (не този,който се разтоварва (изключва),когато завъртиш на стартер,а този,който си остава),кое е положение стартер.Масата е ясна - маса.
Акумулатора и стартера ги нямаш на тази схема,те не се управляват електронно и затова ги няма

Това за захранването.
Сега за извод 32 - сигнал за въртене на стартер,червено-зелен кабел,който отива на клема номер 50.
А57 - модул на автоматична трансмисия,той не те интересува и затова са празни,защото колата е ръчка,крачета 5 и 15 на компа са за това

За имобилайзера - кафявите са маса,черното е + през контакт (клема 15),сивия е към диагностиката,сиво-белия заминава в комп-а на 43-ти крак.
Буксата за диагностика - тя има сумарно 3 проводника - сив -> данните ,захранване с постоянен + и една маса.
Съответно сивия от буксата заминава в имото,от там излиза сиво-бял и отива в компа,имото се захранва през контакт по черния и има две маси,които са кафявите.Другият куплунг на имото е за гривната на ключа.
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси


- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Така, стигнах до релета К20- бензинова помпа, и К46- реле за контрол на мотора ( от схемата която съм качил по горе). Понеже ги нямам (не съм ги взел от голфа) и сега ги търся, но по тея номера К20 и К46 не излиза нищо. Някои може ли да ми каже някакви други номера на тея релета за да ги търся по магазини или втора употреба. Където и да питам по магазини не знаят, даже звънях и на денонощния магазин на бул Сливница който е за авто електро и казаха че няма как да ми помогнат без да знам номерата на релетата и че с това К нещо си няма как да стане.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
търси ги по схемите нарисувани върху тях и ще ги намериш!! 

- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
overapac написа:търси ги по схемите нарисувани върху тях и ще ги намериш!!
Ами аз съм написал че ги нямам релетата и няма как да видя схемите върху тях. Това за бензиновата помпа мога да му намеря номера в евро 07 но са ги свършили в момента но за другото което е контрол на мотора не могат да ми помогнат
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
я погледни пак схемата дето си постнал!!



- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
С тая схема ходих в Еврото днес и ми показаха как изглеждат различни релета, но беше като на снимка и идея си нямах дали е това или не. От горе си имаха цифрички ама кат не знам какво търся...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 98 госта