Така днес успях да го оправя не на напълно но поне се движи и не затяга, само дето не се смъква до долу(остава на 2 пръста над рамката), но това е защото резнах малко жилото и стана леко по-късо. Като съвет мога да дам дължината на жилото е 3.48м, краищата се капсуловат с лустър клеми, стоперите на конзолите също, при навиването на жилото на ролката на долната част която почва да се пълни при спускане се слага на начално положение, а останалите навивки се запълват с другия край на жилото(не забравяйте да смажете ролкта и краищата на жилата с качествена грес), след това се настройват конзолите на стъклото в най-горно положение (то се вижда до къде е изтрита релста), затягат се стоперите като гледате въжетата да се поопънати, за да не се набере жилото в макарата(както стана при мен около 5, 6 пъти

). Именно затова ми се наложи да си купувам втори път жило

. След това вкарвате механизма във вратата стагате болтчетата, свързвате захранването на моторчето и спускате конзолите до положение, в което можете да поставите стъклото(съобразете стъклото да легне на местата на които е било за да може да се движи без затруднение)

). И един съвет с хартиено тиксо може да си залепите стъклото за горната рамка на вратата(да не ви пречи докато ръчкате механизма навътре или навън), само че не го жалете за да не падне джама и го поглеждайте от време на време да не е тръгнало да се разлепя, че стана баш тогава сакътлъка

След като сложите стъклото с пърст може да намажете леко жилата отново с грес.
Като цяло това е цялата работа, много голяма играчка е 4 дена се занимавам с това, като се има предвид, че 5, 6 пъти съм закачал механизма със стъклото и то запича някъде и хайде пак сваляне

. Много нерви се хабят с тази работа.
Не съм специалист, за пръв път отварях кората на вратата. Изчетох много теми със снимков материал на коелгите от форума

, за което много благодаря, че са споделили опита си.
