Питанка след уравновесяване на изпарител.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот mupk0 » Съб 28 апр 2012 19:08


Уравновесих(изравних) си изпарителя по следният начин
Изображение


Супер стана всичко освен едно нещо,което го имаше и преди,но сега е по-странно изразено.Колата вече пали по-бързо,ускорява по-бързо и не гасне по инерция(не и се променят и оборотите на ПХ при рязък завой с 20-30км/ч както преди).След като го уравновесих при паленето ми направи впечатление,че трябваше да отвия винта за ПХ на изпарителя.Наложи се да обогатя сместа и колата си заработи.След това пристъпих към плочката.Имам 2бр плочки.Една българска и една от чужбина.Тази от чужбина с която карах колата доста време е с очевадно по-големи дифузьори.28мм на първа камера и 30мм на втора камера.Докато българската беше с по 1мм по-малка от тези на карбуратора.С тази голямата плочка колата не може да работи добре.Пали,но при рязко фрсиране колата заглъхва.С по-малката плочка го няма този проблем.Когато я запаля топла оборотите винаги 1-2 секунди са ниски и чак след това се качват на 1100(както съм ги направил при мене,защото заради вала от 2Е колата срича на 750 оборота).Това го имаше и преди,но сега дали заради изравнения изпарител оборотите стоят закотвени.Доста ме дразни като цяло.И това което забелязах на леко хладен мотор е ,че като се запали и се кара около 1500оборота с равна гас колата прилашква.Това го прави от прекалено богата или бедна смес?Защото като и набия педала в пода се изтрелва добре и ме съмнява да не би да е от богата смес.Общо взето въпросите ми синтезирано са:
Защо като е топла и я запаля държи няколко секунди по-ниски обороти от нормалното и след форсиране се оправя?
Защо с плочката с големи дифузьори след уравновесяването не работи колата,а заглъхва?
Защо като е по-хладна колата(около 40гр да кажем) при движение на ниска предавка с ниска скорост(до 1500 оборота) колата придръпва?


Тампона на карбуратора не е сменян и той е набеден засега.Подобни симптоми са отговор за това доколкото знам.

Ето и леко видео.

А относно ускорението....може да снимам едно видео :)




zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот zdravko_jett » Съб 28 апр 2012 21:17


колега какво печелиш с това уравновесяване на изпарителя,какво точно правиш и какъв е ефекта от това


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот mupk0 » Нед 29 апр 2012 1:55


Горе съм описал.Трябва да намаля диаметъра на маркуча с кранче.Принципно го дават 10мм максимален размер (при мене е 10).Сега с кранче всичко трябва да си дойде на мястото :)


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот Гергин » Нед 29 апр 2012 20:18


Намалил е трасето на газта от изпарителя към мотора и е станала по пъргава.
Не съм разбирач, но все ми се струва, ако не е тампона и не си забравил да стегнеш някоя скоба да кажем, и смуче въздух, е от настройките цялото това нещо. Говоря за 1500 оборота. Иначе реагира супер като гледам на видеото.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот mupk0 » Пон 30 апр 2012 0:09


То проблема не го показа в този клип с форсирането...незнам защо.Даже сега го забелязах.Иначе днес я пробвах на стартове.С тази плочка на бензин леко глъхне на 1ва,а нагоре не се усеща такъв проблем,докато на газ мине ли 3000 оборота проблеми няма :) Даже бая коли изплакаха :roll:


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот nepreklonniq » Вто 01 май 2012 14:48


Задължително ли е това уравновесяване да се направи по средата на втора камера? Може ли да се използва фабричният отвор, на капака на 2-ра камера - той си е точно 10 мм. на изпарител Старгаз - ел.?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот mupk0 » Сря 02 май 2012 11:40


Ако под втора камера имаш предвид този външен капак на вакуумното ловато...да :) Не е само при него попринцип.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот i.e.i » Сря 02 май 2012 12:13


Уравновесих(изравних) си изпарителя

Според мен си направил нещо безмислено.
Навремето,когато нямаше ГИ по този начин "докарваха" празен ход на някои мотори.


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот pedalchobaba » Сря 02 май 2012 12:29


То за безмислено, не е. Друг е въпроса, че никой не го прави.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот vladtod® » Сря 02 май 2012 15:49


Най- доброто " уравновесяване " на редуктора става като на нипела сложиш бутилка 500 мл. от минерална вода с 20-30 дупки Ф6 за да не се влияе мембраната от въздушните потоци под капака и да има свободно движение.Това което си го направил съм го пробвал по съвет на някой колега от форума и само загуба на мощност постигнах.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот nepreklonniq » Сря 02 май 2012 19:24


Такова уравновесяване гледах направено на изпарител BRC, монтиран на Ауди А6 1995г с 2000 куб. с. мотор и механична инжекция. Човека сподели, че няма гърмежи и заради механичната инжекция се наложило това с този маркуч - ф 10... наистина ли е вярно това за въздушния филтър - че не се сменя толкова често, ако има това уравновесяване...какъв би бил ефекта при моното?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот stefan4o » Сря 02 май 2012 19:45


Аз просто съм отскубнал и без това разпадащия се маркуч от калника, към кутията на филтъра и подобни притеснения с ПХ нямам оттогава. Чудя му се на Миро, как му се занимава с глупости, ама свободен човек... какво друго да му е в главата mhihi


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот muns61 » Сря 02 май 2012 20:07


Hristo Dimov написа:Такова уравновесяване гледах направено на изпарител BRC, монтиран на Ауди А6 1995г с 2000 куб. с. мотор и механична инжекция. Човека сподели, че няма гърмежи и заради механичната инжекция се наложило това с този маркуч - ф 10... наистина ли е вярно това за въздушния филтър - че не се сменя толкова често, ако има това уравновесяване...какъв би бил ефекта при моното?

На механичната инжекция има смисъл от тази операция.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19316
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот stefan4o » Сря 02 май 2012 20:13


А при автомобили БЕЗ дебитомер има ли? :Mr Green Fun


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Питанка след уравновесяване на изпарител.

Мнениеот nepreklonniq » Сря 02 май 2012 21:22


Hristo Dimov написа:Задължително ли е това уравновесяване да се направи по средата на втора камера? Може ли да се използва фабричният отвор, на капака на 2-ра камера - той си е точно 10 мм. на изпарител Старгаз - електрически?

Някой колега ще сподели ли опита си?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта