
Супер стана всичко освен едно нещо,което го имаше и преди,но сега е по-странно изразено.Колата вече пали по-бързо,ускорява по-бързо и не гасне по инерция(не и се променят и оборотите на ПХ при рязък завой с 20-30км/ч както преди).След като го уравновесих при паленето ми направи впечатление,че трябваше да отвия винта за ПХ на изпарителя.Наложи се да обогатя сместа и колата си заработи.След това пристъпих към плочката.Имам 2бр плочки.Една българска и една от чужбина.Тази от чужбина с която карах колата доста време е с очевадно по-големи дифузьори.28мм на първа камера и 30мм на втора камера.Докато българската беше с по 1мм по-малка от тези на карбуратора.С тази голямата плочка колата не може да работи добре.Пали,но при рязко фрсиране колата заглъхва.С по-малката плочка го няма този проблем.Когато я запаля топла оборотите винаги 1-2 секунди са ниски и чак след това се качват на 1100(както съм ги направил при мене,защото заради вала от 2Е колата срича на 750 оборота).Това го имаше и преди,но сега дали заради изравнения изпарител оборотите стоят закотвени.Доста ме дразни като цяло.И това което забелязах на леко хладен мотор е ,че като се запали и се кара около 1500оборота с равна гас колата прилашква.Това го прави от прекалено богата или бедна смес?Защото като и набия педала в пода се изтрелва добре и ме съмнява да не би да е от богата смес.Общо взето въпросите ми синтезирано са:
Защо като е топла и я запаля държи няколко секунди по-ниски обороти от нормалното и след форсиране се оправя?
Защо с плочката с големи дифузьори след уравновесяването не работи колата,а заглъхва?
Защо като е по-хладна колата(около 40гр да кажем) при движение на ниска предавка с ниска скорост(до 1500 оборота) колата придръпва?
Тампона на карбуратора не е сменян и той е набеден засега.Подобни симптоми са отговор за това доколкото знам.
Ето и леко видео.
А относно ускорението....може да снимам едно видео
