катализатор голф 4 1.6 ср
- mojojojof
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 26 апр 2011 20:47
- Автомобил: GOLF 5
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: sofia
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
махнах си катализатора защото ве4е съм на газ и ми трупа грешки на бензин !!!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
mojojojof написа:махнах си катализатора защото ве4е съм на газ и ми трупа грешки на бензин !!!
Какво общо има катализатора с грешките, които ти трупа

- mojojojof
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 26 апр 2011 20:47
- Автомобил: GOLF 5
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: sofia
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
казаха ми 4е като съм на газ трупа грешки на сондата и затова не ми трябва катализатора
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
mojojojof написа:казаха ми 4е като съм на газ трупа грешки на сондата и затова не ми трябва катализатора


И какво сега като си без катализатор вече няма грешки на ламбдата?

Съвет за вбъдеще - смени сервиза! Ама максимално бързо! Щото следващия път ще ти кажат, че и климатика не ти трябва, щото иначе ламбдата трупа грешки



Макар, че по всичко личи от темата, че ти си търсеше причина да махнеш катализатора...
- mojojojof
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 26 апр 2011 20:47
- Автомобил: GOLF 5
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: sofia
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
аз сам си го махнах и продадох не там където ми 4истиха грешките....доста хора ми казват 4е като колата е на газ катализатор не трябва...някои др няма ли да си каже мнението 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
mojojojof написа:аз сам си го махнах и продадох не там където ми 4истиха грешките....доста хора ми казват 4е като колата е на газ катализатор не трябва...някои др няма ли да си каже мнението
Айде дефинирай "не трябва" ?? Според теб макар и с друго химично съдържание, газта не съдържа ли вредни емисии??
А тая глупост за ламдата и грешките е все едно "казаха ми, че понеже телевизора нещо не работи читаво, не ми трябва хладилник"....
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
Дали ще си с катализатор или не, за годините и километрите, на които е колата е без значение. Той така или иначе не изпълнява функцията си. Не вярвам западняка, дето си е продал колата, преди това да го е сменил с нов, по простата причина, че той за парите, с които ще го купи ще я даде цялата кола.
Иначе за грешките по ламбдата, свалянето му няма да ти помогне. Друга е причината и си има лек.
Иначе за грешките по ламбдата, свалянето му няма да ти помогне. Друга е причината и си има лек.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
pedalchobaba написа:Дали ще си с катализатор или не, за годините и километрите, на които е колата е без значение. Той така или иначе не изпълнява функцията си..
Интересно ми е на какво базираш заключението си? Нито знаеш на колко хил км е колата му... нито в какво състояние е катализатора... как я постави тая диагноза ми е много интересно...?
Че някъде след около 200 000 катализатора вече полека лека спира да си върши работата ефективно е така, но това "някъде" може да е от 0 до още 200 000 км! А и дори и ефекта му да отслабне - все пак е по-добре с него, отколкото без него за околната среда. А митовете със задръстването на катализатор стават реалност далееееееееч над 200-300 000 (освен ако техническа повреда не доведе до това по-рано).
Последна промяна от Haralampi на Чет 03 май 2012 14:41, променено общо 1 път.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
Ами ако не си имал вижможност да видиш нов и стар катализатор отвътре, поне може да попрочетеш колко му е живота. В мрежата пише достатъчно.
За километрите само предполагам колко са на 12 годишна кола.
За километрите само предполагам колко са на 12 годишна кола.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
pedalchobaba написа:Ами ако не си имал вижможност да видиш нов и стар катализатор отвътре, поне може да попрочетеш колко му е живота. В мрежата пише достатъчно.
За километрите само предполагам колко са на 12 годишна кола.
Дописах си поста горе, докато си отговорил...
Но недей да предполагаш - карам една 10 годишна кола, на която по неволя и извадиха катализатора (питата) преди няколко годин и е като нова. Карам и 11 годишна кола на 200+ хиляди (реални) и катализатора още покрива спокойно TUEV AGU

Замислял ли си си и, че тези коли на по 300+ хиляди, които се вкарват в БГ и са си още с фабричните катализатори само месеци преди това са покрили технически преглед, вкл. газ-анализ в Германия/Австрия/Швейцария?

Заключението ти се базира на твърде много предположения.....
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
Точно защото едва ли ще покрият тестовете са хвърлени на арабите да ги продават.
И в една Германия например, няма годишни прегледи. До десетата година се минава на определени километри на обслужване. След това минават в решим на временно разрешение в зависимост от състоянието на автомобила. Може да е една година, но може и да е шест месеца. И западняка си казва - Защо да наливам в едно сито, което вече е морално остаряло, защото са излезли два нови модела след него, а да не ида да си взема нещо ново, на което мога да разчитам, пък дори и на лизинг да е. Точно като го изплатя и ще го шитна отново.
И в една Германия например, няма годишни прегледи. До десетата година се минава на определени километри на обслужване. След това минават в решим на временно разрешение в зависимост от състоянието на автомобила. Може да е една година, но може и да е шест месеца. И западняка си казва - Защо да наливам в едно сито, което вече е морално остаряло, защото са излезли два нови модела след него, а да не ида да си взема нещо ново, на което мога да разчитам, пък дори и на лизинг да е. Точно като го изплатя и ще го шитна отново.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
pedalchobaba написа:И в една Германия например, няма годишни прегледи. До десетата година се минава на определени километри на обслужване. След това минават в решим на временно разрешение в зависимост от състоянието на автомобила.

... повече не коментирам.... нямаш очевидно никаква идея.
"Neuwagen sollen alle 4, dann 3 , dann 2 und dann jedes Jahr zum Tüv.
Wagen welche schon/ab 10Jahre zugelassen sind sollen jedes Jahr zum TÜv."
Просто ще кажа още веднъж, че ако някой непознат по телефона ти каже да си махнеш далака, щото "най-вероятно" и без това не върши работа, надали ще го направиш

Българина умря да се прави на инженер и на разбиращ и да маха всичко, дето истинския инженер и счел за нужно да сложи

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
Харалампи, какво е TÜV?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
pedalchobaba написа:Харалампи, какво е TÜV?
Technischer Überwachungsverein.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: катализатор голф 4 1.6 ср
Понастоящем HU (Хауптунтерзухунг-а) за леки коли в Германия е на всеки 2 години (изключае чисто новите, за които първо е след 4). Той включва и AU (Абгазунтерзухунг).
Повярвай ми - един катализатор не си губи ефекта от 100 или 90% до 0 за година или дори 2
Близки роднини продадоха миналата година Audi-то си в Австрия на реални 390 000... минала току що техн. преглед вкл. и AU и разбира се с оригиналния катализатор.
Катализаторите имат "ефективен" живот от минимум около 200 000 и "слабо ефективен" от поне още толкова.
Преди да "си замине" има доста газове да минат през него, ама на българина всичко му пречи, еле па ако е за екология
Повярвай ми - един катализатор не си губи ефекта от 100 или 90% до 0 за година или дори 2

Близки роднини продадоха миналата година Audi-то си в Австрия на реални 390 000... минала току що техн. преглед вкл. и AU и разбира се с оригиналния катализатор.
Катализаторите имат "ефективен" живот от минимум около 200 000 и "слабо ефективен" от поне още толкова.

Преди да "си замине" има доста газове да минат през него, ама на българина всичко му пречи, еле па ако е за екология

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Nickop и 74 госта