Карам Голф 4 AKL с обикновена газова от около четири години. Тъй като съм си наумил да ревизирам вече цялата газова система, освен смяна на мембраните искам да махна разните му там Питагори и ламбда симулатори и да сложа един такъв ключ.
Въпроса ми е към колеги, които го ползват, дали има смисъл да се занимавам с глупости.
Целта ми е олекотяване на конструкцията.
Мнение за автоматичен ключ на Фобос
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мнение за автоматичен ключ на Фобос
Последна промяна от pedalchobaba на Чет 03 май 2012 15:08, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Мнение за автоматичен ключ на Фобос
Този линк не показва никакъв ключ, оправи го.
Предполагам, става дума за такъв:
http://www.fobosgas.com/productv/4973/p ... ichen.html
С вградени емулатори за инжекторите и за ламбда-сондата. Работят добре, аз съм с такъв.
Има 3 режима - работа на бенз, палене на бенз и минаване на газ при определени обороти и директно палене на газ.
Ако си с евросонда със сензор за нивото с букса за кабелче, има ключ с показание на нивото:
http://www.fobosgas.com/product/453/pre ... atori.html
Предполагам, става дума за такъв:
http://www.fobosgas.com/productv/4973/p ... ichen.html
С вградени емулатори за инжекторите и за ламбда-сондата. Работят добре, аз съм с такъв.
Има 3 режима - работа на бенз, палене на бенз и минаване на газ при определени обороти и директно палене на газ.
Ако си с евросонда със сензор за нивото с букса за кабелче, има ключ с показание на нивото:
http://www.fobosgas.com/product/453/pre ... atori.html
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за автоматичен ключ на Фобос
Благодаря.
Идеята ми е да махна дебелия сноп кабели с букси от Питагора, който премоства дюзите, една по една и да вържа двата бели кабела от този ключ след 32-ри бушон. На Голфа от там минава общия плюс за дюзите.
Оказа се, че изпарителя ми е Bedini 132Е и на болта да източване на боклуците резбата е 10х1. Точно като на един температурен датчик от Двойка, който дава контакт към маса на 70°. Те тоя минус мисля да управлява едно просто реле 53, което да къса антената, черния кабел, към автоматичния ключ.
Замисъла е - ключа на автоматично. Паля на бензин, карам докато стане нужната температура, датчика дава маса на управлението релето, то включва сигнала от антената към автоматичния ключ и той прехвърля на газ при определени обороти.
Умувах, дали да не пусна масата на ключа директно към датчика, но съм почти сигурен, че докато я няма ще почне да си я търси по другите кабели и няма да стане.
Идеята ми е да махна дебелия сноп кабели с букси от Питагора, който премоства дюзите, една по една и да вържа двата бели кабела от този ключ след 32-ри бушон. На Голфа от там минава общия плюс за дюзите.
Оказа се, че изпарителя ми е Bedini 132Е и на болта да източване на боклуците резбата е 10х1. Точно като на един температурен датчик от Двойка, който дава контакт към маса на 70°. Те тоя минус мисля да управлява едно просто реле 53, което да къса антената, черния кабел, към автоматичния ключ.
Замисъла е - ключа на автоматично. Паля на бензин, карам докато стане нужната температура, датчика дава маса на управлението релето, то включва сигнала от антената към автоматичния ключ и той прехвърля на газ при определени обороти.
Умувах, дали да не пусна масата на ключа директно към датчика, но съм почти сигурен, че докато я няма ще почне да си я търси по другите кабели и няма да стане.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за автоматичен ключ на Фобос
Колега добре си го замислил това с автоматичното обръщане към газ, но има един проблем. Ако в момента на смяна на горивото си натиснал педала и ускоряваш, ще имаш едно голямо "хлъцване". Предницата ще забие за момент, докато се напълнят маркучите с газ, след което нещата ще се нормализират и ще продължиш да ускоряваш. Не е нещо сериозно но на светофари, на изпреварвания е много конфузно. Или пък ако има някой на пасажерската седалка и си пие кафето - получава се ефекта, като на клипа от песента - Push the tempo
На газовите инжекциони тая екстра също я има. Само че там е измислено по-интелигентно и след достигане на зададената температура, обръща на газ едва когато оборотите започнат да намаляват и преминат втори път границата на която става смяната на горивото. В смисъл, че когато подадеш газ с педала и минеш зададените обороти не обръща на пропан-бутан. Когато пуснеш педала и оборотите започнат да падат и наближиш зададените обороти - тогава обръща на другото гориво. Идеята е да се избегне това хлъцване. Може би, ако са ти къси маркучите няма да имаш такива проблеми.

На газовите инжекциони тая екстра също я има. Само че там е измислено по-интелигентно и след достигане на зададената температура, обръща на газ едва когато оборотите започнат да намаляват и преминат втори път границата на която става смяната на горивото. В смисъл, че когато подадеш газ с педала и минеш зададените обороти не обръща на пропан-бутан. Когато пуснеш педала и оборотите започнат да падат и наближиш зададените обороти - тогава обръща на другото гориво. Идеята е да се избегне това хлъцване. Може би, ако са ти къси маркучите няма да имаш такива проблеми.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта