Здравейте,
Предстои ми покупка на Г4 1.8Т. Тъй като един познат ми обърна внимание върху факта, че е потенциално възможно турбината да е спукана от прекомерно нагряване (което се получавало, т.к. катализаторът е близо зад нея и не позволява газовете достатъчно бързо да бъдат изтеглени), аз почнах да се замислям дали има начин това да се провери? Тоест, гледайки колата, има ли начин да разбера дали нещо лошо (вече описаното или пък нещо друго) не се е случило с турбото?
Благодаря предварително на отзовалите се!
Въпрос за 1.8Т
- buller
- Мнения: 2194
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1.8Т
При голф 4, двигателят е разположен напречно - т.е. турбото се пада между двигателя и купето и е доста трудна работа да видиш каквото и да било.
Ако я качиш на канал, евентуално можеш да видиш за течове и други подобни паразии, но истинският тест е при ускорение - плавно и без прекъсвания.
Ако я качиш на канал, евентуално можеш да видиш за течове и други подобни паразии, но истинският тест е при ускорение - плавно и без прекъсвания.
- mioiox
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 11:12
- Автомобил: Allroad
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1.8Т
Благодаря
А до какви обороти трябва да се усеща турбото? Ако е спукано, би трябвало при високи обороти да изпуска най-осезаемо? Или не се влияе от оборотите?

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Въпрос за 1.8Т
На 1.8Т преди 2001 компа ще ти покаже ено голямо нищо - щото няма МАП
.Дори и да е пукнато турбото лъха толкова малко (0,6) че пак няма да разбереш.На канал също почти нищо няма да видиш защото турбото се цепи между гейта и отвора за лопатките където е най-тясно - това се вижда само при свалена мека връзка след турбото.То цепнато турбо може да го караш и още 100-200к километра така ,може да се наложи да сменяш охлява и веднага - божа работа.
Най-практината рецепта е да отидеш на огледи и да покараш 4-5 коли и веднага ще разбереш коя ства и коя е гробник(то освен турбото има дроселови клапи,бобини,дебитомери,ръжда,удари.....................).

Най-практината рецепта е да отидеш на огледи и да покараш 4-5 коли и веднага ще разбереш коя ства и коя е гробник(то освен турбото има дроселови клапи,бобини,дебитомери,ръжда,удари.....................).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта